paras uudistus AX-7 on varmaankin se näyttö ku pätsien muokkaaminen helpompaa ku näkee kunnol mitä on tekemäs ja miten kaikki asetukset on... muuten ne on aika samanlaisii pieniä eroja lukuunottamatta... AX-7 on esim GM2 ja GS yhteensopiva mut siitä puuttuu AX-1:n octave up/down nappulat... On se vaa niin HEAVYA!! |
ownar 04.06.2006 21:47:48 (muokattu 04.06.2006 21:49:49) | |
---|
oho noh en muistanut kyllähän tuo riittää mainiosti. Ja ei AX-7 ainakaan huonompi keyboardi voi olla (onhan se AX-1 uudempi malli :P) ja noiden keyboardeja ollaan kyllä kehuttu erittäin paljon. toi on kyl huono tos Ax-7 että octave up / down puuttuu vaikka saahan sen nopeesti säädettyy ni keikalla on paljon helpompi painaa vaan up / down. |
Synastikki 04.06.2006 22:03:09 | |
---|
oho noh en muistanut kyllähän tuo riittää mainiosti. Ja ei AX-7 ainakaan huonompi keyboardi voi olla (onhan se AX-1 uudempi malli :P) ja noiden keyboardeja ollaan kyllä kehuttu erittäin paljon. toi on kyl huono tos Ax-7 että octave up / down puuttuu vaikka saahan sen nopeesti säädettyy ni keikalla on paljon helpompi painaa vaan up / down. itse asias se ei oo hirveen nopeeta, mut siihen on olemassa kikkoja... :P On se vaa niin HEAVYA!! |
Methall 05.06.2006 08:24:06 | |
---|
***** hieno kyllä on... kerros muute tosta synasta jotain ku oon itekin aatellu ostaa ton... Itse olen ainakin tyytyväinen... Aluksi vähän arvelutti, että kuinkahan vaikea tuota olisi soittaa, koska tuo soittokulma on noin pystyssä. Mutta aika helppoahan se sitten loppujen lopuksi oli:) Maali on pysynyt hyvin. Ainoa että laukku on hangannut tonne päähän pienen vaalean kohdan, mutta sen voi itse paikata esim mustalla spraymaalilla. |
Synastikki 07.06.2006 13:08:33 | |
---|
Itse olen ainakin tyytyväinen... Aluksi vähän arvelutti, että kuinkahan vaikea tuota olisi soittaa, koska tuo soittokulma on noin pystyssä. Mutta aika helppoahan se sitten loppujen lopuksi oli:) Maali on pysynyt hyvin. Ainoa että laukku on hangannut tonne päähän pienen vaalean kohdan, mutta sen voi itse paikata esim mustalla spraymaalilla. mitäs soittelet tolla? ja mitä kontrolloit? =) On se vaa niin HEAVYA!! |
Methall 07.06.2006 13:14:25 | |
---|
mitäs soittelet tolla? ja mitä kontrolloit? =) No, heviä tietenni:P Mulla on ton kaverina Korg Triton. |
Synastikki 07.06.2006 14:35:13 | |
---|
No, heviä tietenni:P Mulla on ton kaverina Korg Triton. ootko pärjänny ihan ton omilla kontrolleilla ettet käytä mitää erillistä midi-lankkua? =) On se vaa niin HEAVYA!! |
Methall 07.06.2006 16:10:45 | |
---|
ootko pärjänny ihan ton omilla kontrolleilla ettet käytä mitää erillistä midi-lankkua? =) Jop. Eipä mulla muita ole ku toi Roland ja Korg. Soundit on tietysti hyvä järjestellä silleen, että ne saa suoraan vaihdettua painamalla Rolandista vain "ylös" tai "alas". Ettei tarvitse alkaa näpyttelemään kesken biisin soundin ja pankin numeroa:) Myös splitit on käteviä jos biisissä ei tarvitse esim. kuin paria soundia. |