kknd 07.10.2003 20:24:46 | |
---|
Olen huomannut että jotkut pitävät Thomann kaupasta joidenkin mielestä se on saastaa että kunpaa se tosiasiassa on itse en pidä sitä ihmeellisenä. |
Spiralmind 07.10.2003 20:39:36 | |
---|
No itellä ei ainakaan mitään valittamista ole. Hyvää palvelua olen sieltä saanut, eikä hinnat ole huonoja ollenkaan. Toki jossain muualla (mm. st. pauls sound, musik-produktiv.de) on joku tavara halvempaa mutta keskimäärin hintataso on hyvää ja valikoimaa on. Soittimen - kun ovat jonkunverran yksilöitä kuitenkin - postitse tilaamisessahan on tietty aina se huono juttu että ei pääse testaamaan ennen ostopäätöstä... Niin, ja pysykää kaukana Harley Bentoneista. |
Sammakko 07.10.2003 21:25:42 | |
---|
Saaastasia on myös kaikki jotka sieltä natsisaksan rippeistä kamaa tilaavat. ||||||||"Epileptikkojen on syytä pysyä muskotista kaukana; eipä silti, niin muidenkin." Soma
|||||||| |
Solex 07.10.2003 21:27:08 | |
---|
Saaastasia on myös kaikki jotka sieltä natsisaksan rippeistä kamaa tilaavat. Hyvät perustelut *wink* Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |
Mursuviiksi 07.10.2003 21:54:29 (muokattu 07.10.2003 22:05:56) | |
---|
Saaastasia on myös kaikki jotka sieltä natsisaksan rippeistä kamaa tilaavat. Niin juuri! Tuetaan mielummin kotimaisia musiikkiliikkeitä vaikka siihen ei missään tapauksessa riitä varallisuus ja asiakaspalvelua tai edes hyvien käytöstapojen viitteitä ei saa edes aseella uhaten ulos "myyjistä". Pahoitten kärjistettyä ja liian yleistävää kirjoitustyyliä, mutta alkaa jo aika pahasti nyppimään tämän musiikki ja soitin bisneksen pilaavat yritykset. EDIT: ...ja Thomannista myös sen verran, että ihan käyttökelpoinen yritys mikäli: - kyseistä tavaraa ei ole saatavissa suomesta - mikäli tuotteen hinta on merkitsevä tekijä. Thomannilta näet saattaa saada halvemmalla - mikäli ei ole järjetön kiire tavaran suhteen. Thomanilta tilatessa voi kestää. - mikäli keksit lisää syitä... ...ja rokki soi! |
Sintti 08.10.2003 12:10:52 (muokattu 08.10.2003 12:11:49) | |
---|
- kyseistä tavaraa ei ole saatavissa suomesta jep kyllähän siellä on parempi valikoima... - mikäli tuotteen hinta on merkitsevä tekijä. Thomannilta näet saattaa saada halvemmalla saahan sieltä halvemmalla...paitisi kannattaa ottaa postikulut huokmioon... (vinkki: ei kannata tilata yhtää piuhaa sieltä.. ;) - mikäli ei ole järjetön kiire tavaran suhteen. Thomanilta tilatessa voi kestää. joo...mullekkin ollu tulossa pedaali sieltä jo ainakin kolme viikkoo, eikä vieläkään perillä!!! perke... :( - mikäli keksit lisää syitä... En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!! |
Lennu 08.10.2003 12:19:13 | |
---|
Ensimmäisiä kokemuksia tässä keräillään, joten asiaan päässee palaamaan vasta värkin saavuttua. Alku ainakin lupaa ihan hyvää: tulee sähköpostia ja tekstaria, että nyt on lähtenyt tilaus postiin ja tällä numerolla voit seurata sen kulkua, ja tähän numeroon voit ottaa yhteyttä jos on kysyttävää, Suomeksi. Tilaus oli helppo tehdä ja korttikin kelpasi. Saas nyt nähdä. Ces chaussettes sont ã vous? |
Master of reality 08.10.2003 14:25:25 | |
---|
Oon kyllä ihan samaa mieltä! Suomen liikkeet ovat niin kusipäitä että ovat sen ansainneet! Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Noh,noh... itel ei ainakaan hirveen huonoja kokemuksia ole Suomen musakaupoista. Ainakin Lahden keskusmusiikissa etenkin Lappeenrannan Soundwellissä (mikäli ny oikein ton nimen muistin) oon saanut oikein asiallista ja ystävällistä palvelua. Se vaan että hinnat on mitä on. Esim. Peavey Wolfgang maksaa 700 tääl, kun se maksaa Saksassa 485. Ja kun Behringerin miksereitä kattelin niin niissäkin oli suurinpiirtein sen Thomannin postikulun verran eroa hinnassa Thomannin eduksi, eli jos on enemmän tavaraa hankkimassa niin ei oikein inspaa ostaa Suomesta vaikka palvelu ois kuin hyvää. |
Insane Kane 08.10.2003 14:47:24 | |
---|
Kyllä thomannilta tilaan elektroniikkaa, mikäli ovat paljon halvempia. Kitaraa en uskaltaisi... ovat melkein poikkeuksetta tuubaa... "Jazz on kuin Blues-pumppu työnnettäisiin portaita alas..." |
Einari 08.10.2003 14:49:33 | |
---|
Oon kyllä ihan samaa mieltä! Suomen liikkeet ovat niin kusipäitä että ovat sen ansainneet! Älä muuta sano! |
Vilhelmus 08.10.2003 14:51:24 | |
---|
Olen huomannut että jotkut pitävät Thomann kaupasta joidenkin mielestä se on saastaa että kunpaa se tosiasiassa on itse en pidä sitä ihmeellisenä. Olen huomannut että tällaista tekstiä on helpompi lukea kuin normaalisti kirjoitettua koska tulee mieleen että kumpaa se sitten onkaan vai miten en itse pidä? |
barnabas 08.10.2003 14:55:50 | |
---|
Kyllä Thommanilta saa postikulujenkin kanssa joitakin asioita huomattavasti halvelmalla esim. pedaalit. Ja silloin kannataa ostaan samaa pakettiin vaikka niitä kaapeleita. Ja ainaskin täälläpäin missä asun ei kunnon muusikkiliikkeitä ole 200 kilsan sisällä, joten on paljon mukavampi käyttää nettikauppoja. |
kede 08.10.2003 17:01:10 | |
---|
Niiden hot deals -esitteiden perusteellahan sieltä saa vaan hyvin pitkälti pelkkää pirkkaa, mutta valikoima ulotuu paljon laajemmalle. Kyllä sieltä hyvääkin kamaa saa, kun tutustuu koko valikoimaan, tai vaikka soittaa ja kysyy että löytyykö tämmöstä :) |
mathias 08.10.2003 17:43:25 | |
---|
Ei minulla ole mitään Thomannia vastaan. Mutta kannattaa silti harkita, ostaako suomesta vai tilaako ulkomailta. Varsinkin kitarat ja vahvistimet ovat asioita, joita kannattaa testailla ennen ostopäätöstä. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
outo_O 08.10.2003 20:21:43 | |
---|
Kyllä thomannilta tilaan elektroniikkaa, mikäli ovat paljon halvempia. Kitaraa en uskaltaisi... ovat melkein poikkeuksetta tuubaa... samoja kitaroita ne on kuin suomessakin.. doh? B L A C K E N E D ! ! ! |
J.Granö 08.10.2003 21:46:29 | |
---|
Saaastasia on myös kaikki jotka sieltä natsisaksan rippeistä kamaa tilaavat. Hoho. kaikkea sitä kuuleekin |
Mursuviiksi 08.10.2003 21:55:42 | |
---|
Niiden hot deals -esitteiden perusteellahan sieltä saa vaan hyvin pitkälti pelkkää pirkkaa Mitäs vikaa pirkassa oikein on? (oletin, että sävy tässä on negatiivinen...) Mielestäni pirkka tuotteiden taso on noussut huimasti viimevuosina. ...ja rokki soi! |
Skebaristi 01.11.2003 15:53:03 | |
---|
Kiraraa en kyllä menisi saksasta ostamaan, mutta efektin sain n.300€ halvemmalla kuin suomesta..... "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
PuNkKi 01.11.2003 15:59:11 | |
---|
Kitaraa en kyllä minäkään sieltä tilaisi.. jos ei olisi sitten ihan pakko. mutta vahvistimia + pedaaleita.. yms kyllä voi tilata ja olen jo tilannutkin Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |