Aihe: Iron Maiden: the trooper
1 2 3 4 5
Rokkariarvid
09.10.2003 15:22:51
Onko tosi, että trooperin osaaminen on todellakin näin kova juttu?!!! Itse en kyseistä laulua osaa ja ei kiinnostakkaaan. Keksikää jo uusia biisejä mitä reenata tai tehkää omia. Iron maidenistä tulee mieleen lähinä Spinal Tap ja Trooperia ei voi nauramatta kuunnella.

Sehän on hevin legenda! Jos ei kiinnosta kuunnella saati sitten harjoitella, niin mene muualle inisemään siitä.
Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH#
Rokkariarvid
09.10.2003 15:26:44
Mulla tuppaa itellä aina soolojen opettelussa loppumaan mielenkiinto koska aina kun opettelen eri kohdat yksitellen ja olen päässyt loppuun niin unohdan miten alku menee..........................Tiedän tiedän kärsivällisyyttä ja harjoittelua pitäisi lisätä mutta........

Mullakin unohtuu joskus mutta nykyään opettelen soolot siten että ainakun tulee uutta kohtaa jonkin aikaa soolossa niin alotan soolon alusta ja varmistan että se menee siihen asti ja sitten uutta ja taas alusta jne.
Hendrixi
13.10.2003 13:11:03 (muokattu 13.10.2003 13:11:31)
suomussalmella oli muistaakseni joku jamppa joka soitti parin kuukauden soittelun jälkeen ynkän rising forcea jossain perkeleen joululuhjassa.

2 kuukauden soittelun jälkeen apulantakin tuntuu vaikealta, saatikka yngwie. tais olla kaveri soittanu pikemminkin 2 vuotta.
Rokkariarvid
14.10.2003 10:34:58
2 kuukauden soittelun jälkeen apulantakin tuntuu vaikealta, saatikka yngwie. tais olla kaveri soittanu pikemminkin 2 vuotta.

ei välttämättä, mutta uskottavampaa on kyllä 2 vuoden soitannan jälkeen...
Räbbänä
10.07.2005 13:35:58
meikä osaa soittaa sen alkuriffin. :)

Ja mä en edes sitä vaikka olen soittanut sitä jo 2 vuotta!
Teemu K.
10.07.2005 17:01:38

Itse voisin mennä vaikka levyttämään tuon biisin... Onhan se hauska biisi ja muutama näppärä tilu-pätkä... Ootteko kuullu Children of Bodmin version tuosta? kovat soolot...
saha
10.07.2005 17:23:09
Alkuriffin ja vähän jotain kohtia osaan, olihan se ihan must silloin seiskalla kun kitaransoittoa aloiteltiin.
>-)))> #2
irc-kanava röydetty!
#kalapersoonat@IRCnet
Punttisika #5
Kärpäsruoska
10.07.2005 18:01:17
Alkuriffin ja vähän jotain kohtia osaan, olihan se ihan must silloin seiskalla kun kitaransoittoa aloiteltiin.

Niin oli. Minä opettelin kokonaan, paitsi huonomman soolon. En muista kumman niistä opettelin, kun en biisiä ole pitkiin aikoihin kuunnellut. Ekan kai.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Jackson Dinky
10.07.2005 18:26:07
Off topikkina. Meitä vaadittiin soittamaan Paranoid ja rämpäytin soolon kohalla Troopperin soolon. :) Ihan hyvin se sinne sulautui.
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
Defrayer
10.07.2005 20:28:08
Itse voisin mennä vaikka levyttämään tuon biisin... Onhan se hauska biisi ja muutama näppärä tilu-pätkä... Ootteko kuullu Children of Bodmin version tuosta? kovat soolot...

Se kappale jota todennakoisesti tarkoitat ei ole Bodomin, vaan Sentencedin versio, jonka bandi nauhoitti m'a'tt'o'vuosinaan.

Pakko oli paasta korjaamaan.
"If other bands play and Manowar kills, then why Manowar ain't in prison?" - Eräs ystäväni Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV-klubi #17
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)