Miekkonen 24.09.2003 18:57:22 | |
---|
Minä osaan, mut en ihan kympillä sitä yhtä kohtaa enkä osaa myöskään sooloa. |
Bantuteurastaja 25.09.2003 01:51:56 | |
---|
Tämä onkin hassu aihe. Olen kuullut Trooperia vaikka kuinka monen jässikän esittämänä, ja aina saanut tietää vasta jälkeenpäin että se oli The Trooper jota juuri soittivat. Kaikki nämä herrat ovat myös kuulemma koko lailla päteviä, ja osasivat soittaa ko. biisin sooloineen. |
PekkaM 25.09.2003 08:34:07 | |
---|
Totanoin ja ääh... Mussa on varmaan jotain vikaa, kun en ole ikinä jaksanut noita muiden nopeita sooloja treenata. Ekaksi ne pitäisi opetella ulkoa ja sitten vielä hioa nopeus kohdalleen. Kyllä minäkin jotain hitaampia esim. Knopflerin sooloja soitan joskus suoraan nuoteista ja osa jopa tarttuu ulkomuistiin, Eric Johnsonin Cliffs of Doverin muistan palttiarallaa nuotilleen alusta loppuun, mutta siinä se onkin. Ulkoaopettelu siis ei motivoi, heittää sitten vaikka jonkun oman lurituksen niihin nopeisiin kohtiin... Osta JEM77BFP! |
Paskaskitta 26.09.2003 11:01:35 | |
---|
Mäki osaan mut en mä mitenkään hyvin niitä sooloja osaa. Tilulililililillulululalalalilililiölölölllleleleälälälälääää.... Vaikiaa :P |
mikko k 27.09.2003 22:00:24 | |
---|
sanotaan näin että osaan biisin murrayn sooloa lukuun ottamatta |
hatapi 27.09.2003 23:47:07 | |
---|
heikosti menee. ne tilutettelut ei mitenkää puhtaasti mutta kyllä sen voi jopa tunnistaa - ei se laatu, vaan se määrä - |
Horror of Night 28.09.2003 13:25:34 | |
---|
Menee, se on helppo kuten melkein kaikki rauta neidon kappaleet. |
Master of reality 29.09.2003 08:42:06 | |
---|
Ne vaan sanoo että ne on soittanut pari kuukautta. Oikeasti ne on voinut soittaa kauemminkin. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Nuages 29.09.2003 12:29:21 (muokattu 29.09.2003 12:49:03) | |
---|
Menee, se on helppo kuten melkein kaikki rauta neidon kappaleet. Riippuu siitä miten menee. Oikeastaan en ole kuullut vielä kenenkään soittavan Trooperia HYVIN. Itsekään en siis osaa. Sama pätee moniin muihinkin biiseihin; kaikki sanovat opetelleensa esim. Nothing Else Mattersin alusta loppuun sooloineen, mutta aika ikävän kuuloista soitto yleensä on. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan."
-Einon urkukoulu |
Humma 29.09.2003 14:16:35 | |
---|
Piisi menne ihan hyvin mut soolo on vielä työn alla Jokainen on omien piisiensä herra. |
mikko1 29.09.2003 18:23:20 | |
---|
menee ilman sooloa...ei jaksa opetella kuin kaikkein hienoimmat soolot |
vantage 30.09.2003 09:26:28 | |
---|
Joo Smitti menee en ole jaksanut murraytä kun en soittele sitä biisiä kuin itsekseni Heavy Metal Is The Law |
Rokkariarvid 02.10.2003 14:56:55 | |
---|
Riippuu siitä miten menee. Oikeastaan en ole kuullut vielä kenenkään soittavan Trooperia HYVIN. Itsekään en siis osaa. Sama pätee moniin muihinkin biiseihin; kaikki sanovat opetelleensa esim. Nothing Else Mattersin alusta loppuun sooloineen, mutta aika ikävän kuuloista soitto yleensä on. Asiatekstiä... Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
Sintti 04.10.2003 10:00:07 | |
---|
Riippuu siitä miten menee. Oikeastaan en ole kuullut vielä kenenkään soittavan Trooperia HYVIN. Itsekään en siis osaa. Sama pätee moniin muihinkin biiseihin; kaikki sanovat opetelleensa esim. Nothing Else Mattersin alusta loppuun sooloineen, mutta aika ikävän kuuloista soitto yleensä on. pilkun nussimista... ;) En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!! |
Sintti 04.10.2003 10:00:36 | |
---|
Minä osaan, mut en ihan kympillä sitä yhtä kohtaa enkä osaa myöskään sooloa. elikkä et osaa ollenkaa... :) En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!! |
Skebaristi 05.10.2003 16:58:21 | |
---|
Loppujen lopuksi aika helppo biisi....... Menee sooloineen läpi. Tosi mummo ei allekirjoituksia tartte! |
Einari 06.10.2003 15:09:49 | |
---|
ainoo vika vaa et sitä on turha soittaa yksin ku kuullostaa ihan paskalta se kertosäe ilman toista skittaa |
Rokkariarvid 06.10.2003 22:32:35 | |
---|
ainoo vika vaa et sitä on turha soittaa yksin ku kuullostaa ihan paskalta se kertosäe ilman toista skittaa Kertosäe kuulostaa ihan hyvältä yhellä kitaralla. Tarkotit varmaan mainriffiä... Kertosäehän menee: e- h- g- d-7--------------------- a-5--------------------- e- Joo just nii ja näin... Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
dragon 07.10.2003 21:11:02 | |
---|
Mulla tuppaa itellä aina soolojen opettelussa loppumaan mielenkiinto koska aina kun opettelen eri kohdat yksitellen ja olen päässyt loppuun niin unohdan miten alku menee..........................Tiedän tiedän kärsivällisyyttä ja harjoittelua pitäisi lisätä mutta........ |
Onko tosi, että trooperin osaaminen on todellakin näin kova juttu?!!! Itse en kyseistä laulua osaa ja ei kiinnostakkaaan. Keksikää jo uusia biisejä mitä reenata tai tehkää omia. Iron maidenistä tulee mieleen lähinä Spinal Tap ja Trooperia ei voi nauramatta kuunnella. rokki joo |