routa 04.06.2006 15:14:09 | |
---|
Joko haku ei toimi tai sitten olen n00b, mutta tästä voisi kyllä terveen topikin kehitellä. Notta juu, EBM (Electronic Body Music) ja industrial soi entistä useammin klubeilla ja onhan suomeen jo saatu asialle omistautuneita tapahtumiakin kiitettävästi. Syn/psi, Trauma, lumous.. Itse olen ebm:än ja industrialiin ihastunut ihan korviani myöten, soittimessa pyörii VNV nation, Panzer AG, Front 242, Hocico, Rauschenmachine, Blutengel etc. Mitä te ajattelette näistä vai ajatteletteko ollenkaan ? Keskustelua vähän tästä ääri-tanssimusiikista. |
Mitä te ajattelette näistä vai ajatteletteko ollenkaan ? Keskustelua vähän tästä ääri-tanssimusiikista. Jos äärimusiikista puhutaan, niin ajattelematta paras. Se taitaa olla selkäydinhommaa. |
paice60 04.06.2006 15:34:53 | |
---|
Joko haku ei toimi tai sitten olen n00b, mutta tästä voisi kyllä terveen topikin kehitellä. Notta juu, EBM (Electronic Body Music) ja industrial soi entistä useammin klubeilla ja onhan suomeen jo saatu asialle omistautuneita tapahtumiakin kiitettävästi. Syn/psi, Trauma, lumous.. Itse olen ebm:än ja industrialiin ihastunut ihan korviani myöten, soittimessa pyörii VNV nation, Panzer AG, Front 242, Hocico, Rauschenmachine, Blutengel etc. Mitä te ajattelette näistä vai ajatteletteko ollenkaan ? Keskustelua vähän tästä ääri-tanssimusiikista. Mä en edes tiedä mistä tossa on kysymys. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
uruttaja 04.06.2006 15:41:15 | |
---|
Mä en edes tiedä mistä tossa on kysymys. Ulkona olen minäkin kuin kuoriämpäri. |
R.Syke 04.06.2006 15:42:50 | |
---|
Ulkona olen minäkin kuin kuoriämpäri. Laskiämpäri meilläpäin. Sekin on parasta pitää ulkona. Biojäte. |
jeppeq 04.06.2006 16:08:29 | |
---|
Eikös toi industrial o niinku teollisuutta. Oliskohan nää nyt niitä äärimmäisessä v..tuksessa tehtyjä musiikiskipaleita ja keikkoja ? Vai hä ? Valehtelisin jos väittäisin |
Pirkka 04.06.2006 17:22:45 | |
---|
Taitaa olla vähä väärä palsta. Tällä palstalla tuo tanssimusiikki tarkoittaa humppaa yms. turvetta eikä tältä palstalta varmaan löydy hirveesti ymmärtäväisiä keskustelijoitakaan... Koitappa elektronisen musiikin palstaa tuolla: http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=7 |
KoskPaavo 04.06.2006 18:19:58 | |
---|
Joo, yli hilseen menee mullakin... Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Pula-Aho 04.06.2006 18:22:01 (muokattu 04.06.2006 18:25:43) | |
---|
eikä tältä palstalta varmaan löydy hirveesti ymmärtäväisiä keskustelijoitakaan... Päinvastoin. Laaja-alainen elämänkokemus ja erinäiset taaksejääneet kilometrit ovat kehittäneet humpanlyöjille ylivertaisen kyvyn ymmärtää mitä tahansa kuviteltavissa olevaa elämän osa-aluetta. Samoin kuin myös niitä osa-alueita, joita harva osaa edes kuvitella. Tämän erinomaisuutensa humpanlyöjä kykenee kuitenkin, samaisen kokemuksensa turvin, helposti peittämään, aina niin halutessaan ja useinpa myös tahtomattaan. EDIT: Ai niin, piti vielä lisätä että kaikenlainen ääritanssimusiikki on hienoa. Muuten meilläkään ei olisi mitään asiaa keikoille. Keikoilla tanssijoita katsellessa kiinnittää huomiota ns. ääritanssin lisääntyminen erityisesti puolenyön jälkeen. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
paice60 04.06.2006 18:24:58 | |
---|
Päinvastoin. Laaja-alainen elämänkokemus ja erinäiset taaksejääneet kilometrit ovat kehittäneet humpanlyöjille ylivertaisen kyvyn ymmärtää mitä tahansa kuviteltavissa olevaa elämän osa-aluetta. Samoin kuin myös niitä osa-alueita, joita harva osaa edes kuvitella. Tämän erinomaisuutensa humpanlyöjä kykenee kuitenkin, samaisen kokemuksensa turvin, helposti peittämään, aina niin halutessaan ja useinpa myös tahtomattaan. -G- Oli muuten helkkarin hyvin sanottu. Varmaan pitää myös paikkansakin, mutta toi kyseinen musiikinlaji on ainakin mulle täysin vieras. En tiedä mitä se käsittää. (Oikeesti tiedän tosi hyvin, mutta peitän sen). Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
baron 04.06.2006 20:52:09 (muokattu 04.06.2006 20:53:47) | |
---|
EBM: Evidence Based Medicine! Nää akronyymit on tälläisia, ryntäsin innokkaana katsomaan, kuka TM-palstalaisista on saanut herätyksen. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
R.Syke 04.06.2006 21:08:17 | |
---|
EBM: Evidence Based Medicine! Nää akronyymit on tälläisia, ryntäsin innokkaana katsomaan, kuka TM-palstalaisista on saanut herätyksen. Oletko, Baron, tilannut aamuksi herätyksen? |
baron 04.06.2006 21:59:36 | |
---|
Oletko, Baron, tilannut aamuksi herätyksen? Tietenkin, pitää aloittaa ajoissa lomapäivän vietto! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
routa 05.06.2006 20:49:09 | |
---|
Jos joku elämää suurempi sen oikealle osastolle siirtelisi, kävi inhimillinen moka. |