Styks 03.06.2006 14:54:59 | |
---|
Mitäs tuumaatte Maansuru-yhtyeen uudesta musiikista ja websaitista? Syvissä vesissä mennään. Vilkaiskaapa www.maansuru.fi |
jannu 03.06.2006 21:13:16 | |
---|
Ettekä sitten enemmän korneja konerumpuja saaneet tehtyä? Ei millään pahalla, muuta kuulosti ihan goottiheviin hurahtaneelta Hausmyllyltä. Pateettista ja ankeaa, mikä varmaan on ollutkin tarkoituskin, mutta hivenen väärällä tapaa. Eikä nää lyriikat tarkoita yhtään mitään. Itseasiassa kotisivut olivat kokonaisuudessaan täynnä tota samaa jaarittelua... Onko tää joku läppä? "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
zille 03.06.2006 22:50:05 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että rummut on vähän hassut. Mutta kai tollasta kuuntelee jos tykkää. :) Kyllä mä pystyisin tota kuunteleen. Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo. |
Landola59 04.06.2006 12:01:10 | |
---|
Ei millään pahalla, muuta kuulosti ihan goottiheviin hurahtaneelta Hausmyllyltä. Pateettista ja ankeaa, mikä varmaan on ollutkin tarkoituskin, mutta hivenen väärällä tapaa. Eikä nää lyriikat tarkoita yhtään mitään. Itseasiassa kotisivut olivat kokonaisuudessaan täynnä tota samaa jaarittelua... Onko tää joku läppä? Nyt täytyy kyllä vähän ihmetellä tätä jannun kommenttia. Minä en ainakaan huomaa tässä mitään goottihevin piirteitä, ja hausmylly on paljon menevämpää. Onko tämä pateettista? Kyllä. Ankeaakin? Kyllä. Mutta ei minusta huonolla tavalla. Voisin luokitella tämän samaan kategoriaan kuin HIM ja Uniklubi, oivallista ahdistuneen nuorison viiltelymusiikkia. Kotisivut... Noh, eikös se teräsbetoninkin kotisivut olleet suhteellisen yksipuolisia? Jos pojjat ovat valinneet tämän linjan niin mikäs siinä... Rummuissa en löytäny mitään muuta vikaa kuin sen, että niistä tuli mieleen guitar pro:lla tehty moonlight shadow. Muuten ihan kohtuullista musiikkia, en ehkä pistäisi radioa kiinni jos tommosia biisejä sieltä tulisi. Jos tää on läppä, niin minua ei naurata. Musiikki itseasiassa on suhteellisen oivaa kamaa. Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään. |
Mulle tuli laulusta mieleen 1990-luvun suomirockgospelbändit. Ei muuta arviota musiikista sitten. Sivut on ihan tyylikkäät, tosin ehkä jopa hivenen kornit. Joonas. Sataa sataa ropisee, pili pili pom! |
tacktless 05.06.2006 09:26:39 | |
---|
Eipä tuo esikoisjulkaisu ihan ensimmäisellä kuuntelulla avautunut, mutta sitten kolahti. Toimii omalla tavallaan mainiosti, vaikka minulla henkilökohtaisesti ei olekaan mikään synkistelyvaihe omassa elämässäni menossa. |
riimu 05.06.2006 14:50:50 | |
---|
Saitista tuli kyl mieleen jotkut newage hihhulointi. Don't ask me about Grim Fandango! |