Jake.e 02.06.2006 19:57:41 | |
---|
Tilaan kesän lopussa itelle custom explorerin. Hinnaksi tuli 1200€. I keep the bible in a pool of blood
So that none of its lies can affect me |
hullu_ukko 02.06.2006 20:45:07 (muokattu 02.06.2006 21:08:33) | |
---|
Olin taas varsinainen nero... Täytin custom-quoten ja unohdin laittaa siihen sähköpostiosoitteeni.. Johan ehdin kolme päivää ihmetellä mikä siinä vastaamisessa kestää.. Ajattelin teettää ranilla custom viperin... E: Dariuszilla taisi mennä vähän ohi tuo rungon muoto :S the Invader guitar in your specification will cost 1480 euros. Body shape : other Body shape other : Esp Viper Tosin mitäpä tuosta.. Tarkemmin ajatellen alkoi houkutella Invader Flame maple topilla ja reversed jackson headstockilla.. ''Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten...'' -Friedman |
Niskamies 02.06.2006 23:17:58 | |
---|
Tuntuu vähän siltä että Ranien hinnat tulevat nousevan tulevaisuudessa. Sen verran edullisia ne ovat ja kysyntä vaikuttaa suurelta. More is more. |
Ze Kink 03.06.2006 00:58:23 | |
---|
Tuntuu vähän siltä että Ranien hinnat tulevat nousevan tulevaisuudessa. Sen verran edullisia ne ovat ja kysyntä vaikuttaa suurelta. No katoppas, aika terävä havainto. Tuossahan sitä justiin pari sivua sitten viimeksi pohdittiin. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
MrHands 03.06.2006 01:05:00 | |
---|
No katoppas, aika terävä havainto. Tuossahan sitä justiin pari sivua sitten viimeksi pohdittiin. hyvä viesti näitä lisää |
kuriken 04.06.2006 02:14:45 | |
---|
hyvä viesti näitä lisää Hyödyttävä kommentti tuo sinunkin. Kyllä nuo ranit näyttää houkuttelevilta. Jos vielä hamaassa tulevaisuudessa kun aion satsata yli tonnin kitaraan saisi Raneja samaan hintaan, niin ehdottomasti teettäisin. Valitettavasti näyttää kuitenkin siltä että hinnat nousee kuten olette pohtineet. Suunnitelmat unelmakitaralle olisi jo mutta budjettipuoli ei ole riittävä moiseen sijoitukseen meikäläisen iässä. Tässä nyt sitten yrittää vakuutella itselleen ettei minulla ole tarvetta uudelle kitaralle ja nykyisellä pärjää paremmin kuin hyvin. Toisaalta rahalle on parempiakin käyttökohteita. säääh..... Olet hullu - Eikä kukaan huomaa sitä |
Hiku 04.06.2006 10:27:22 | |
---|
Suunnitelmat unelmakitaralle olisi jo mutta budjettipuoli ei ole riittävä moiseen sijoitukseen meikäläisen iässä. Heh, mulla on just toisinpäin, eli kohta on riittävästi rahaa, mutta kun ei oikeen oo mitään hajua, että mitä haluaa. Menee vaikeeks ku on niin monta ideaa ja ei tiedä, että mitä niistä käyttäisi. "Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman
V.U.K #24 |
jogo3000 04.06.2006 10:53:32 | |
---|
Meleko kova juttu tuo Jeff Waters signature. Sinänsä siinä ei oo mitn ihmeellistä kitarana, mutta ku oma kitara-idoli heittää kehiin tommosta niin... There is NO warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. |
Vois kyllä sitten joskus tilata pulttikaula straton floikalla, Hotrailseilla, vaahtera oteaudalla. yms. pikkukivalla. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
villeh 04.06.2006 12:32:43 | |
---|
mullla olis vielä yks juttu päätettävänä, kaikki muu on pässinlihaa. eli kun floikallinen keppi tulee ja vasuri, niin kumpi floikaksi OFR vai schaller, Dariusz meinas että schaller. ja tietenkään ei omakohtaista kokemusta kuin ibanezin edgeistä, vasurikun olen, ja floikan vatkaaminen ei oikeekätisellä kepukalla ole mikään referenssi. eli jos helppiä ja tuikkaa faktaa vois joku pistää pyötään, mutua mullakin on eli tutun tutun jutut jättäkää omaan tietoonne. faktat voin laittaa kepistä myöhemmin, mutta body alder+Flame maple top. eli ehkä sitä OFRän napakkuutta ei kaivata. |
Ben_D 04.06.2006 13:09:27 | |
---|
Schalleriin ainankin löytää varaosia Suomestakin helposti. |
SH1THEAD 04.06.2006 15:01:06 | |
---|
Itekkin nyt kyselin custom cruiseria vasurille, niin 1220e napsahti hinnaksi. Vähän kyllä ihmetyttää, sillä kitarassa ei pahemmin mitään erikoista ollut verrattuna standardiin cruiseriin, jacksonin reverse-lapa ja biohazardous-merkki 12. nauhavälillä. Olis voinut luulla, että kun en halua floikkaa niin tippuisi hintakin alaspäin, mutta ei. Kyllä kuitenkin varmaan tuon tulen hommaamaan, pitää vaan nyt päästä sopuun mahdollisen apurahan kanssa :D äsh :/ |
Ze Kink 04.06.2006 15:16:50 (muokattu 04.06.2006 16:23:59) | |
---|
Hmm, vielä mietin tuota 27" skaalaista seiskaa. Olisko joillain enemmän kyselleellä tietoa minkä verran eri kaularakenteet ja runkopuut vaikuttaa hintaan? Entä tuleeko customominaisuuksista (esim. joku upotus lavassa) aina vaan arvioitu lisähinta joka saattaa vielä muuttua? E: Taidan ihan Dariuszilta itseltään kysäistä. EE: Jep, sinnepä lähti aika massiivinen viesti. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
ps3t 04.06.2006 20:35:34 (muokattu 04.06.2006 20:36:06) | |
---|
Vähän ihmettelin kun sivujen päivityksen myötä oli listalta valittavat mallit vähentyneet kahteen. Ilmeisesti sitten joutuu pulittamaan jonkunverran enemmän jos cruiser tai annihilator ei kelpaa...itse tilasin kepin huhtikuussa jolloin malleja taisi olla 5 tai 6. Syksyllä pitäis olla valmis. Teknisyys on perseestä. |
Ze Kink 04.06.2006 22:03:00 | |
---|
Vähän ihmettelin kun sivujen päivityksen myötä oli listalta valittavat mallit vähentyneet kahteen. Ilmeisesti sitten joutuu pulittamaan jonkunverran enemmän jos cruiser tai annihilator ei kelpaa...itse tilasin kepin huhtikuussa jolloin malleja taisi olla 5 tai 6. Syksyllä pitäis olla valmis. Nuohan on noita "perusmalleja" eli sellaisia mitä myydään ihan normaalisti eikä customeina, tai näin olen käsittänyt. Kai niitä muita ei sitten ole tilattu. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
hullu_ukko 05.06.2006 13:09:51 (muokattu 05.06.2006 13:16:16) | |
---|
Odottelen juuri innostuksen, jännityksen ja pienen pelonkin vallassa hinta-arviota 7-kieliselle see-thru black/flame-maple top RR:lle. Toivotaan että sieltä tulee sellainen hinta että voin unelmakitaran sieltä jo tämän vuoden puolella tilailla. E:sieltähän se tulikin.. 1680€. Jessus kun on paha GAS mutta rahaa ei vain ole tarpeeks kesänkään jälkeen.. Jostain tuossa varustelussa pitäisi tinkiä.. ''Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten...'' -Friedman |
McNulty 05.06.2006 13:34:32 | |
---|
Odottelen juuri innostuksen, jännityksen ja pienen pelonkin vallassa hinta-arviota 7-kieliselle see-thru black/flame-maple top RR:lle. Toivotaan että sieltä tulee sellainen hinta että voin unelmakitaran sieltä jo tämän vuoden puolella tilailla. E:sieltähän se tulikin.. 1680€. Jessus kun on paha GAS mutta rahaa ei vain ole tarpeeks kesänkään jälkeen.. Jostain tuossa varustelussa pitäisi tinkiä.. Oisko tuo yksi ylimääräinen kieli karsittavissa? :) Liian monelle 7-kielisen soittajalle riittäisi alas viritetty 6 kielinenkin. Niin harvoin sooloilevat e-kieleltä nauhojen 12-24 välistä. 90% soitosta keskittyy sinne B ja E-kielen mäiskimiseen. Onko se 7 täysin pakollinen tuolloin? Mitä jos olisikin 6-kielinen ja jollain 26.5" skaalalla tms.? Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
hullu_ukko 05.06.2006 13:51:29 | |
---|
Oisko tuo yksi ylimääräinen kieli karsittavissa? :) Liian monelle 7-kielisen soittajalle riittäisi alas viritetty 6 kielinenkin. Niin harvoin sooloilevat e-kieleltä nauhojen 12-24 välistä. 90% soitosta keskittyy sinne B ja E-kielen mäiskimiseen. Onko se 7 täysin pakollinen tuolloin? Mitä jos olisikin 6-kielinen ja jollain 26.5" skaalalla tms.? Se seitsemäs kieli ei oikein ole karsittavissa koska musiikki jota soitan vaihtelee niin suurella alalla esim. Mokomaan riittäisi tuo kuusikielinen isolla skaalalla mutta kun soitan myös musiikkia johon tuota paksua b-kieltä ei tarvita mutta tuota ohutta e-kieltä sitten vastaavasti tarvitaan. Kokeilen kysellä dariuszilta mitä kustantaisi ilman loimukantta, gloss black maalilla see-thrun tilalla sekä krominvärisellä perus rr-tyylisellä pleksillä. Soitettavuus ensin, sitten vasta tuo koristeellisuus. ''Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten...'' -Friedman |
Ben_D 08.06.2006 11:12:34 | |
---|
Tilattu ja 50% maksustakin ollut perillä jo viikko sitten. Aloittavat rakentamaan pikimmiten ja valmis on joulukuun puoleenväliin mennessä. |
Ze Kink 08.06.2006 13:27:56 (muokattu 08.06.2006 13:29:00) | |
---|
hä           "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |