Zarmo 03.10.2003 13:29:01 | |
---|
Eikö piha pärjää ihan hyvin ilman sadettajaa? Eihän sadettajia ole kuin joillain jupeilla ja muilla ökyillä. G.A.S. on rajaton riemu! |
lifelines 03.10.2003 17:49:19 | |
---|
Piha pärjää ilman sadettajaa yhtä hyvin minä pärjään ilman vitamiinitabletteja. Mutta pärjääkö naapurin terrieri ilman töppösiä? |
elina_kerttu 03.10.2003 22:29:13 | |
---|
eipäs nyt puututa yksityiskohtiin... hyvä biisi (hyvä vertaus) ja sillä siisti. |
Nimismies 04.10.2003 17:32:13 | |
---|
Mitäs täällä mahestellaan? Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
elina_kerttu 05.10.2003 00:11:45 | |
---|
Kuka on mahestellut? |
Mättöpiiska 05.10.2003 12:11:32 | |
---|
Eikö piha pärjää ihan hyvin ilman sadettajaa? Eihän sadettajia ole kuin joillain jupeilla ja muilla ökyillä. Nurmikko kuivuu jos sitä ei kastele. Tosin sen voi kastella myös esim. kastelukannulla. Ehkäpä se seikka tuo lyriikoihin tiettyä syvyyttä. "Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
Fortune 05.10.2003 12:14:24 | |
---|
Nurmikko kuivuu jos sitä ei kastele. Tosin sen voi kastella myös esim. kastelukannulla. Ehkäpä se seikka tuo lyriikoihin tiettyä syvyyttä. Kuivana kesänä kuivumisen voi ehkäistä siten, että ei leikkaa nurmikkoa siihen sotilaalliseen 20mm mittaan. Leikkaa sitten, kun sataa. |
jomppa82 05.10.2003 12:23:59 | |
---|
eipäs nyt puututa yksityiskohtiin... hyvä biisi (hyvä vertaus) ja sillä siisti. Kyllähän niihin pitää puuttua, sillä nekin voivat tuhota koko lyriikan. Piha ei tarvitse sadettajaa, jos sataa. Toisaalta sadettaja on keinotekoinen ratkaisu, jonka vuoksi ei ole kuivia kausia. Sanottakoon, että tuon vertauksen takana olevat ajatukset eivät ole minulle täysin auenneet. Voi olla että niissä jotain onkin. Terveellä nuorellamiehellä on aina nuha. |
elina_kerttu 06.10.2003 11:31:00 | |
---|
Kyllähän niihin pitää puuttua, sillä nekin voivat tuhota koko lyriikan. No totta puhut. Esim. Amerikassa sadettaja (sprinkler) on melko yleinen ilmiö. Siellä tuo kyseinen vertauskuva olisi ehkä toimivampi. |
RawknRawl 06.10.2003 17:45:13 | |
---|
Putrohan selvästi turinoi ulkokäyttöön tarkoitetusta palosprinkleristä. Eli sisäilmansadettajan puutarhaversiosta, pihailmansadettajasta. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Fortune 07.10.2003 19:20:39 | |
---|
Tai sitten Putro tarkoittaa sitä, että sadettaja on turha ameriikankapistus, jota ilman piha on itse asiassa parempi. Eli kappalen sanoma olisikin päinvastainen? Hoo! Soundissa oli muuten vallan mainiosti taitettu Putron haastattelu tänään :) |
elina_kerttu 07.10.2003 19:55:56 | |
---|
Tai sitten Putro tarkoittaa sitä, että sadettaja on turha ameriikankapistus, jota ilman piha on itse asiassa parempi. Eli kappalen sanoma olisikin päinvastainen? Hoo! Onhan muuten mielenkiintoinen mielipide... Eli todellisuudessa kyse ei olekaan menetetyn rakkauden perään ruikuttamisesta, vaan......... Hmm, voisi toimia. |
Fortune 07.10.2003 21:48:21 | |
---|
Onhan muuten mielenkiintoinen mielipide... Eli todellisuudessa kyse ei olekaan menetetyn rakkauden perään ruikuttamisesta, vaan......... Hmm, voisi toimia. Niinpä. "Ei muuten oikeasti koskaan kiinnostanutkaan" tai "En muuten edes rakastanut" voisi toimia todella. Hmm, jälkimmäinen varattu täten biisinnimeksi. |
Tai sitten Putro tarkoittaa sitä, että sadettaja on turha ameriikankapistus, jota ilman piha on itse asiassa parempi. Eli kappalen sanoma olisikin päinvastainen? Hoo!
Hoo! Aika hyvä. Sinähän hero olet. Tuota täytyy pohtia. Saat taannehtivia lisäpisteitä äidinkielen ylioppilaisaineisiin. G.A.S. on rajaton riemu! |
Fortune 08.10.2003 19:42:52 | |
---|
Saat taannehtivia lisäpisteitä äidinkielen ylioppilaisaineisiin. Hitto vie, jokohan nousisi laudaturin rajalle saakka? |
-HIM- 11.10.2003 17:06:39 | |
---|
aivan mahtava biisi.. lyriikathan on aika vertauskuvallisii.. meiti vaik et kuka on niin tyhmä et suomentaa sanoi esim. HIMin JOIN MEstä JOIN ME IN DEATH ( seuraa minua kuolemaan) ja tappaa ittesä.. muistakaa se.. |