Twist 02.03.2006 19:49:27 | |
---|
Hahaa... Joo niin saivat... Kadun nimi on "KoRn row" ihan respectit siitä pojille rautaisen uran luomisesta jonka luulisi jatkuvan vielä vuosia. Eikös äijät saanut jonkun avaimen kaupunkiin? Tai siis.. mikä se ny on? (help help) "Joo, ei, ei, joo, joo, KOVAA, KOVAA!! ei, ei... KOVAA!" Kuin Uusipaavalniemi konsanaan. Taitaa tulla pesää joka ilta. |
Twist 05.04.2006 09:57:06 | |
---|
"Live your life not how they taught you/Do what you feel." -Dana Wells |
Raipe 09.04.2006 02:21:58 (muokattu 09.04.2006 02:38:22) | |
---|
Nyt kun Head on lähtenyt Kornista, Kornin meno on päätöntä. kumi kumittaa Eheheehe! Eheheehe! Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
pekkalas 09.04.2006 08:33:08 | |
---|
saastaa |
Kapane 09.04.2006 11:29:59 | |
---|
Nyt kun Head on lähtenyt Kornista, Kornin meno on päätöntä. kumi kumittaa Eheheehe! Eheheehe! saastaa Pojat vetäny elämänsä ekat kaljat? Skenehuora jo 4 vuotta. |
FatSam 02.06.2006 20:54:27 (muokattu 02.06.2006 20:57:19) | |
---|
No, nostin nyt tällaisen. Meinaan jos joku Kornin ystävä ei vielä tiedä niin bändin Rock Am Ringin keikka tulee pian (21.30) livestreamina netissä. Osoite on: http://www.rockpalast.com/livestream/ ja sieltä tuon ikkunan alta "high bandwith"-linkki. Nyt siellä näkyy tulevan Deftonesia. Tuolla keikat-palstalla on kyllä keskustelukin tästä Rock Am Ring nettilähetyksestä, mutta siellä tuntuu kovin vähän porukkaa liikkuvan. |
*Aleksi* 02.06.2006 21:55:28 | |
---|
No, nostin nyt tällaisen. Meinaan jos joku Kornin ystävä ei vielä tiedä niin bändin Rock Am Ringin keikka tulee pian (21.30) livestreamina netissä. Osoite on: http://www.rockpalast.com/livestream/ ja sieltä tuon ikkunan alta "high bandwith"-linkki. Nyt siellä näkyy tulevan Deftonesia. Tuolla keikat-palstalla on kyllä keskustelukin tästä Rock Am Ring nettilähetyksestä, mutta siellä tuntuu kovin vähän porukkaa liikkuvan. Miten kauan tuon yhteydn lataamisessa menee, koska minulla on jo 5 minuuttia ollut ilman yhteyttä. .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |
Metalstorm 02.06.2006 21:57:44 | |
---|
Miten kauan tuon yhteydn lataamisessa menee, koska minulla on jo 5 minuuttia ollut ilman yhteyttä. Noin 15 sekuntia meni mulla. Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn. |
Otsegolation 02.06.2006 22:08:15 | |
---|
Jes saadaan kuulla sooloja sitten seuraavallalevyllä:D kuulin muuten yks päivä koneeltani kornin b-puolilla olevan biisin ja siinä oli soolo :D oikeen shredding soolo et nyt sit innolla odotetaan munkyn sooloja The Meizzzzz----> http:/determined.urli.net |
FatSam 02.06.2006 22:20:24 | |
---|
Miten kauan tuon yhteydn lataamisessa menee, koska minulla on jo 5 minuuttia ollut ilman yhteyttä. Mulla meni 5 sekuntia, mutta avasin yhteyden jo ajat sitten. Voipi olla vähän enemmän ruuhkaa tähän aikaan. Täytyy huomennakin muuten ajoissa pistää päälle jo. |
mathias 02.06.2006 22:25:50 | |
---|
Ei tuon yhteyden avaamisessa mene muutamaa sekuntia kauempaa. Liekkö laitteistossa vikaa, jos ei onnistu. |
Petrukki 02.06.2006 22:58:44 | |
---|
Tässähän alkaa kiinnostua Kormista, kun Rock Am Ringiä kuuntelee! Twisted Transistorin "soolo" oli hauskan kuulonen, eikä nää muutkaan hirveitä ole. Mistäs levystä aloitan? Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Twist 02.06.2006 23:05:54 | |
---|
Tässähän alkaa kiinnostua Kormista, kun Rock Am Ringiä kuuntelee! Twisted Transistorin "soolo" oli hauskan kuulonen, eikä nää muutkaan hirveitä ole. Mistäs levystä aloitan? Ekasta "luonnollisesti". Mutta voi tuo Greatest Hits Vol. 1 olla kans hyvä valinta näin alkuun. Oops, I twisted again... |
Ronsto 03.06.2006 12:11:43 | |
---|
Tässähän alkaa kiinnostua Kormista, kun Rock Am Ringiä kuuntelee! Twisted Transistorin "soolo" oli hauskan kuulonen, eikä nää muutkaan hirveitä ole. Mistäs levystä aloitan? Ensimmäisen levyn jälkeen ei ole enää paluuta. Siitä se lähtee. PALLO! |
Kaikki ne on melko hyviä, riippuu millasesta tyylistä tykkää. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
Rattata 04.06.2006 03:02:54 | |
---|
Kaikki ne on melko hyviä, riippuu millasesta tyylistä tykkää. Jeppulis. Mä esimerkiksi pidän aika paljon kovin parjatusta Untouchablesta. Tykkään siitä melodisemmast meiningistä ja muutenkin levy on täynnä hyviä biisejä. |
Ziggy Bubba 04.06.2006 03:31:36 | |
---|
Jeppulis. Mä esimerkiksi pidän aika paljon kovin parjatusta Untouchablesta. Tykkään siitä melodisemmast meiningistä ja muutenkin levy on täynnä hyviä biisejä. Mun mielestä toi Untouchables on selkeesti bändin paras levy heti debyytin jälkeen. Taitaa olla just tuo melodisuus se tekijä joka tämän lätyn erottaa muista. Sounditkin on mitä läskeimmät ja todellakin kohdallaan.. Vaikka kyllä tostakin vois muutaman kipaleen poistaa, noilla jenkeillä kun on toi vakiopahe tehdä ns. liian pitkiä levyjä. Uusimmainen kuulostaa mun korvaan yhä aika kehnolta. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
KoRn_GoD 04.06.2006 11:16:54 | |
---|
Untouchables on kyllä aivan mahtava levy, siinä on varmaan KoRnin luovuuden rajat ollu koetuksilla. Uusin kyllä kuulu mulla siihen top kolmoseen Untouchablesin ja S/T:n kanssa, juuri sen kokeellisuuden takia. En välitä onko siellä ollut poppituottajia ollut tuottamassa levyn kappaleita ja antamassa vihjeitä laulumelodioille, mutta kaikinpuolin SYOTOS on aivna loistava albumi. Antakaa sille aikaa, niin saatatte siihen tykästyä. Mikä on teidän mielestänne heikoin albumi? Ite pidän Take a look in the mirroria muita hiukan heikompana lapsellisten lyriikoiden takia, vaikka löytyyhän tolta uusimmaltakin noita järjettömiä "Music do, music do", mutta on siellä sentään Jonathanin parhaimpiakin lyriikoita ikinä esim. Hypocritesissä jne. TALITMista paistaa vähän semmonen tekoangsti minusta läpi, pakkopullaa siis. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
Twist 04.06.2006 15:00:02 | |
---|
Mikä on teidän mielestänne heikoin albumi? Ite pidän Take a look in the mirroria muita hiukan heikompana lapsellisten lyriikoiden takia.. Samaa mieltä, biisit tuntuvat muutenkin menevän samalla kaavalla. tai jottai.. Oops, I twisted again... |
Ronsto 04.06.2006 15:06:29 | |
---|
Untouchables on kyllä aivan mahtava levy, siinä on varmaan KoRnin luovuuden rajat ollu koetuksilla. Uusin kyllä kuulu mulla siihen top kolmoseen Untouchablesin ja S/T:n kanssa, juuri sen kokeellisuuden takia. En välitä onko siellä ollut poppituottajia ollut tuottamassa levyn kappaleita ja antamassa vihjeitä laulumelodioille, mutta kaikinpuolin SYOTOS on aivna loistava albumi. Antakaa sille aikaa, niin saatatte siihen tykästyä. Mikä on teidän mielestänne heikoin albumi? Ite pidän Take a look in the mirroria muita hiukan heikompana lapsellisten lyriikoiden takia, vaikka löytyyhän tolta uusimmaltakin noita järjettömiä "Music do, music do", mutta on siellä sentään Jonathanin parhaimpiakin lyriikoita ikinä esim. Hypocritesissä jne. TALITMista paistaa vähän semmonen tekoangsti minusta läpi, pakkopullaa siis. Uusin albumi oli minun mielestäni todella surkea. Jotenkin väkisin väännettyä kamaa. PALLO! |