Aihe: hoosee
1
Ta Wicked G
08.10.2003 08:07:53
Mikä on mielestänne HC-punkbiisin sanoituksen peruskonsepti? Mun mielestäni hyvän HC-biisin saa kun vetää pienimuotoiset kännit, keksii aiheen tai ihan vaan jonkun sanan ja alkaa keksiä kaikkee paskaa asiaan liittyen.
Fuck the reality! I'm going home!
Jani The Rock
08.10.2003 09:30:01

Armoton vitutus on tässäkin hyvä moottori. Tai sitten oikeutettu yhteiskunnallinen närkästys.
Butcher baby - they`re gonna put you away!
Anarkiapurilainen
08.10.2003 17:49:55

Akateeminen koulutus yhteiskuntapolitiikasta on ihan hyvä lähtökohta, niin ei tule mitä sattuu paskaa ja sammakoita suusta päästeltyä.

Itse asiassa spekuloitiin kerran yhden ko. alan opiskelijan kanssa josko hän alkaisi rustaaamaan jollekin projektille kunnollista vallankumouslyriikkaa.
Ta Wicked G
09.10.2003 13:34:06
Itse asiassa spekuloitiin kerran yhden ko. alan opiskelijan kanssa josko hän alkaisi rustaaamaan jollekin projektille kunnollista vallankumouslyriikkaa.

Ei sen varmaan vallankumouslyriikkaa tarvii olla. Tai no, kaverin kanssa tehtiin biisejä opintotuesta ja ylipäätänsä vitutuksesta. Eikä menny kun alle minuutti kun verse + chorus oli valmis.
Fuck the reality! I'm going home!
Chemo
10.10.2003 11:26:05

Jos sanat on tehty tosissaan, niin sitten pitää olla myös ajatuksia, ideaa jne. Asiavirheitä tai kömpelyyksiä ei saisi olla ollenkaan.

Mutta mun mielestäni hc on ehkä parhaimmillaan ollessaan hauskaa. Tässä on yksi mun yritelmäni sillä saralla; tätä ei kukaan kommentoinut kun laitoin sen tänne aikaisemmin.

------------

"Ajelen munakorvat"

Kananmuna korvasta,
ilmapallo suusta,
pataässä hihasta,
pää umpiluusta.

Pikkuraha suolesta,
nenäliina suusta,
jänöjussi hatusta,
pää ompi puusta.

Ajelen munakorvat, tarvitsivat kyydin
Ajelen munakorvat, tiedät kyllä tyypin

Kananmuna korvasta,
nenäliina suusta,
pikkuraha suolesta,
pää umpiluusta.

Ajelen munakorvat, tahdoin viedä perille
Ajelen munakorvat, nähtäväksi esille

Ajelen munakorvat, tarvitsivat kyydin
Ajelen munakorvat, tahdoin viedä perille
Ajelen munakorvat, tiedät kyllä tyypin
Ajelen munakorvat, nähtäväksi esille
Ramalamadingdong.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)