Vasu 09.05.2006 00:06:33 | |
---|
Soittaaks Robin Trower Procolissa? Nykyään Geoff Whitehorn soittaa kitaraa Procolissa. |
Shotgun Willie 09.05.2006 10:13:42 | |
---|
Buddy oli aivan loistava Tavalla pari vuotta sitten. Tuskin pettää nytkään. Sehän on vielä nuori bluesmieheksi. |
dfloreno 09.05.2006 13:53:06 | |
---|
Minä luulin, että paljon aikaisemmin Lue enemmän m.nettiä. God made me funky |
Ocean Boulevard 09.05.2006 17:06:07 | |
---|
Juuri luin lehdestä, että Buddy Guy esiintyy Järvenpään Puistobluesissa. Meinasi silmät muljahtaa. Täällähän se on jo tiedetty hyvän aikaa. :-) Täytyy vakavasti harkita Järvenpään reissua kesä-heinäkuun vaihteessa. |
Lord of the strings 14.05.2006 12:48:44 | |
---|
Pakkohan tuonne on lähteä. Saukkokin on eläin. |
Makkari 20.05.2006 17:52:48 (muokattu 20.05.2006 17:53:18) | |
---|
Enpä ollut ennen kuullutkaan koko Procolista. Allmusic.comin teksteistä tulkitsisin että se on joku epämääräinen hippibändi. Olenko oikeassa vai väärässä vai jotaan siltä väliltä? I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Capman 22.05.2006 10:06:29 | |
---|
Enpä ollut ennen kuullutkaan koko Procolista. Allmusic.comin teksteistä tulkitsisin että se on joku epämääräinen hippibändi. Olenko oikeassa vai väärässä vai jotaan siltä väliltä? Sanooko kappale nimeltä Whiter Shade of Pale mitään? Procolin alkuperäinen kitaristi Robin Trower on yksi näitä 1970-luvun kovimpia kitarasankareita ja Hendrixin manttelinperijöitä. Aika kivasti lypsää vielä nykyäänkin Stratoaan, mutta ei siis Procolin riveissä. |
Makkari 23.05.2006 16:35:04 (muokattu 23.05.2006 16:35:17) | |
---|
Ei sano oikeen mitään. Voi tosin tietysti olla että tunnistaisin sen kuullessani. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
guruman 26.05.2006 08:36:46 | |
---|
Oujeah! Voi sitten boikotoida Puistobluesin klubi/katuosastoa! Ismo Alanko, Egotrippi, Siiri Nordin, Elonkorjuu!! Homojen Hommaa, saatana! Mitä järkkäreiden päässä liikkuu?No, pääkonserttiin on mentävä, Buddy Guy on nähtävä. |
dfloreno 26.05.2006 13:13:40 | |
---|
Oujeah! Voi sitten boikotoida Puistobluesin klubi/katuosastoa! Ismo Alanko, Egotrippi, Siiri Nordin, Elonkorjuu!! Homojen Hommaa, saatana! Mitä järkkäreiden päässä liikkuu?No, pääkonserttiin on mentävä, Buddy Guy on nähtävä. Hä? Tossahan on vasta neljä nimee, niitä bändejä on yhteensä yli 30... Ja noista tuskin kukaan soittaa kadulla, että sinne vaan ja lopetetaan tollainen kimittäminen. God made me funky |
Larry 26.05.2006 14:49:19 | |
---|
Hä? Tossahan on vasta neljä nimee, niitä bändejä on yhteensä yli 30... Ja noista tuskin kukaan soittaa kadulla, että sinne vaan ja lopetetaan tollainen kimittäminen. Juuri näin. Puistobluesin sivuilla oli tämmöinen lista katu/klubibändeistä: Ismo Alanko Säätiö Von Hertzen Brothers Tibor Tátrai és A Magyar Atom Tutu Jones Jakes Blues Band feat Dave Lindholm Siiri Nordin Samae Koskinen Eternal Erection Egotrippi Boogie Healers Husband Elonkorjuu King Bream Keystone Cops Boogie Machine Jo' Buddy & Down Home King III Tortilla Flat Onion T & The Husslers Knucklebone Oscar Gnu Stu Doggtown Rixon Ravens Naked Run M.A. Numminen & Tijuana Taxi Steady Rollin' Bob Margolin Band Atomic Boogie Band The Stargazers Dr Snout & His Hogs of Rhythm The Relics Sun Connection Freud Marx Engels & Jung Berryman Bullet Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
samulijp 01.06.2006 14:32:55 | |
---|
Ihme meininki Helsingin Sanomien NYT liitteen keikkahaussa. Puistobluesin kohdalla lukee: "Tärkein bluestapahtumamme näyttää hiipuvan sitä mukaa, kun suuret blueslegendat katoavat näyttämöltä. Mm. Procol Harum ja Buddy Guy, Tutu Jones, Pepe Ahlqvist ja UMO Jazz Orchestra." No näinhän sitä saadaan bluesin ystävät lähtemään musiikkia kuuntelemaan. Palaute varmaan paikallaan!! "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
zekeode 01.06.2006 14:58:37 | |
---|
Ihme meininki Helsingin Sanomien NYT liitteen keikkahaussa. Puistobluesin kohdalla lukee: "Tärkein bluestapahtumamme näyttää hiipuvan sitä mukaa, kun suuret blueslegendat katoavat näyttämöltä. Mm. Procol Harum ja Buddy Guy, Tutu Jones, Pepe Ahlqvist ja UMO Jazz Orchestra." No näinhän sitä saadaan bluesin ystävät lähtemään musiikkia kuuntelemaan. Palaute varmaan paikallaan!! Tuskin ovat HS:n porukat ainoita, jotka ovat vähän pettyneitä tämän vuotiseen tarjontaan. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
Vasu 01.06.2006 20:26:26 (muokattu 01.06.2006 20:34:07) | |
---|
Millähän ne bluesin ystävät sitten saataisiin paikalle? Jos on hyvä ilma niin yleisö koostuu pääasiassa eväitä syövistä perheistä joiden eväskori on kuuden aikaan illalla tyhjä ja kakarat alkavat vinkua kotiin lähtöä. Jos taas sataa yleisö ei koostu oikein kenestäkään. Onko nämä bluesin ystävät sitten niitä jotka jäävät kotiin voivottelemaan ettei Puistobluesissa ole bluesia. Itse kyllä olen bluesin ystävä ja olen Puistobluesissa käynyt sekä sateella että paisteessa. Minusta tämän vuotinen pääkonsertin kattaus on ihan hyvä koostuen todellisesta blues legendasta joka tänä päivänäkin kovassa vedossa eli Buddy Guy, nuoremman polven Texasblues mies Tutu Jones, Suomen oma blueslegenda Pepe Ahlqvist plus Suomen paras jazz orkesteri ja sitten täkynä eväskansalle se "bluesin ystävien" parjattu Procol Harum joka kyllä kelpaa minulle myöskin. Ei mun mielestä toi lista voi olla sen kummempi en minä ainakaan jaksa kuunnella tai kyykkiä nurmikolla pitempään kun toi 6-8 tuntia. Sen verran vielä ettei tuolta HS:n porukasta ainakaan mitään todellisia bluesin ystäviä löydy, niillä sivuilla on blues lytätty aina. lisäys: näyttää olevan lisätty vielä Jo' Buddy & Down Home King III pääkonserttiin. |
Makkari 02.06.2006 15:31:58 (muokattu 02.06.2006 16:54:30) | |
---|
Tuskin ovat HS:n porukat ainoita, jotka ovat vähän pettyneitä tämän vuotiseen tarjontaan. Mä en ymmärrä. Miten voi olla pettynyt kun Buddy Guy, tämä blueskitaristien kuningas tulee paikalle? Voiko parempaa nykyään saada? Vai olisiko Clapton ja B.B. pitänyt saada sinne eikä jäähalleihin? Se mikä vähän epäilyttää on tämä Pepe+UMO-projekti. Yhden puistobluesissa julkaistavan albumin biiseistä kuulin radiosta ja täytyy sanoa että oli aika sietämätöntä kuultavaa. No, en ole jazz-ihmisiä. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
samulijp 03.06.2006 02:19:18 | |
---|
Mä en ymmärrä. Miten voi olla pettynyt kun Buddy Guy, tämä blueskitaristien kuningas tulee paikalle? Voiko parempaa nykyään saada? Vai olisiko Clapton ja B.B. pitänyt saada sinne eikä jäähalleihin? en myöskäään tajua nurinaa. Itse olen erittäin mielissäni esiintyjistä. Se mikä vähän epäilyttää on tämä Pepe+UMO-projekti. Yhden puistobluesissa julkaistavan albumin biiseistä kuulin radiosta ja täytyy sanoa että oli aika sietämätöntä kuultavaa. No, en ole jazz-ihmisiä. Kuulin UMOn klubilla tätä kokoonpanoa kevättalvella ja oli todella hienon kuuloista touhua joten tuskin on ainakaan huonontunut ajan kuluessa. Makukysymyksiä tietenkin. "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
juhakki 03.06.2006 13:59:09 | |
---|
Mun mielestä nuo ismoalangot on siksi buukattu tuonne, että saataisiin taloutta kohennettua. Faktahan on se, että ei se talous kohene sillä, että hommataan puoli amerikkaa tänne soittamaan. Tavalliselle kansalle kyllä kelpaa nämä ismoalangot varsin hyvin, ja ehkäpä noilla saadaa eksymään myös varsinaisten bluesartistien keikoille. "keskellä oleva hanurimainen tilutus on mielenkiintoinen ja intensiteetti kasvaa hyvin" |
Eternal Erection Hahhaha! Tämä on pakko nähdä! |
Magic Bullet 03.06.2006 14:04:21 | |
---|
Mitä tuleeko sinne joku UMO Jazz orchestra? Eikö nimi ollut puistoblues? Ei puistojazz. Btw, UMO oli kerran esiintymässä meijän ala-asteella. Me saatiin pienet heijastimet, joissa luki UMO. Kaikki meni heti tietysti muuttamaan nimen HOMOksi.... joo ei mulla muuta. |
Makkari 03.06.2006 14:40:50 | |
---|
Mitä tuleeko sinne joku UMO Jazz orchestra? Eikö nimi ollut puistoblues? Ei puistojazz. Btw, UMO oli kerran esiintymässä meijän ala-asteella. Me saatiin pienet heijastimet, joissa luki UMO. Kaikki meni heti tietysti muuttamaan nimen HOMOksi.... joo ei mulla muuta. No, soitetaan Pori Jazzissakin bluesia. Olisivat kyllä saaneet ottaa sen Bo Diddleyn Järvenpäähän mieluummin kuin Poriin. ;) I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |