Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 513 14 15 16 1765 66 67 68 69
Flow
16.05.2006 18:20:44 (muokattu 16.05.2006 18:21:09)
Onpas täällä ollut hauskoja letkautuksia. Itse en koskaan jättänyt treenejä väliin ja kerran kävikin melko hieno tapaus...
Soitin koko treenin kuulemma ihan valkoisena ja juuri kun treenit loppui ja läksin pois niin laattahan se lensi.
Mahatauti iski sen päivän aamuna ja koko päivän taistelin, että treeneihin pääsisin. Oli se mukavaa, vaikka en treeneistä mitään muistakaan. Olin kuulemma soittanut paremmin kuin koskaan...HOHO...
Nykyään ei sitten ole enää bändiä...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
south_of_heaven
16.05.2006 18:23:33
Onpas täällä ollut hauskoja letkautuksia. Itse en koskaan jättänyt treenejä väliin ja kerran kävikin melko hieno tapaus...
Soitin koko treenin kuulemma ihan valkoisena ja juuri kun treenit loppui ja läksin pois niin laattahan se lensi.
Mahatauti iski sen päivän aamuna ja koko päivän taistelin, että treeneihin pääsisin. Oli se mukavaa, vaikka en treeneistä mitään muistakaan. Olin kuulemma soittanut paremmin kuin koskaan...HOHO...

ehkä laatta lens sillon muiden kamojen päälle ja siks ei oo enää bändiä
itki south_of_heaven
Flow
16.05.2006 18:55:42
ehkä laatta lens sillon muiden kamojen päälle ja siks ei oo enää bändiä

Ei ku kerkesin kävellä parisataa metriä pois treenikseltä kun pitkäsylki lensi...Bändin puuttuminen johtuu ihan muista syistä. Ei kehtaa väkisin uudelta paikkakunnalta etsiä soittoseuraa. Sellainen hyvä viisaus on keksitty, että aina käy niinkuin käy. Eli bändi löytyy jos sen on tarkoitus löytyä...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
oodee1
16.05.2006 19:22:25 (muokattu 16.05.2006 19:23:24)
Niinpä niin... tänäänkin piti olla bänditreenit, mutta jätkille ei vaan tänään käynyt. Minä olen sentään se, jolla on kaikista pisin matka treenikämpälle: lähemmäs 100 kilometriä, kun taas muilla jätkillä on matkaa basistimme kämpille 0:sta 20:een kilometriä. Ja meitsi on kaiken lisäksi se jätkä, joka menee vähintään puolta tuntia ennen kitaristejamme ja rumpaliamme pistämään ns. laitteet tulille sekä tekemään alustavaa sound-checkiä basistimme kanssa. Ja sittenhän meillä on jo pitkään ollut sellainen tapa, että tallennamme kaikki bänditreenimme 8-raiturille. Ja niinpä treenien jälkeen, kun ensin ajan 100 kilometriä kotiin, niin minulla on hommana siirtää biisit tietsikalle, miksata ja editoida biisit, konvertoida biisit mp3-muotoon, analysoida ja arvioida biisit, siirtää biisit palvelimellemme ja lopuksi pistää jätkille sähköpostilla linkit noihin biiseihin, jotta voivat itsekin arvioida omaa soittoaan ja parhaassa tapauksessa ottaa siitä opiskeen seuraavia treenejä silmällä pitäen ja kaikkein parhaimmassa tapauksessa treenata itsekseen pahimmat virheet pois. Välillä tuntuu, että minä teen 95 % bändin eteen siinä missä muut korkeintaan 5 %. Ainut lohtu on se, että ilman meikäläistä bändikään ei olis yhtään mitään. Tuossa olis linkki yhteen viime kertaisten treenien biiseistä. Arvatkaapa mikä on meitsin paikka bändissä...

http://kotisivu.dnainternet.fi/dnatuisk/Ala%20Jata%20Minua.mp3

george, mut ihan tosi...öh...rupeaisit sooloartistiksi...=)

Itselläni kokemusta molemmista, oman bändin treenejä säädän kasaan itse, toisen bändin treeneihin saavun paikalle...

Mitenkään puolustelematta on kylläkin sanottava että nykyisellä bändillä on tullut tavaksi pitää treenit joka(toinen) lauantai alkaen klo 10-11 ja kun viikon on käynyt henkisesti ja fyysisesti kuluttavissa päivätöissä (lue: makkaratehtaalla rasvaa ja lihaa tuhansia kiloja päivässä) niin kyllähän se varmasti mielessä kävisi että "en vittu jaksa", mutta soittaminen on kuitenkin se mitä on tarkoitus "isona" tehdä niin mitäpä sitä kitisemään...BTW ko. bändi soittaa progeambientdeathmetallia...aikamoista heti aamulla veivata=)

Itse asiassa en muista että olisin soittanut bändissä missä joku jäsenistä keksisi tekosyitä treenien skippaamiseen...jotenkin kai oltu asialinjalla; jos jonkun tarttee lukea niin sitten se lukee...ja yleensä aina seuraavat treenit on sovittu edellisten yhteydessä.

Tekosyy on aina tekosyy...toffoa vain ja kylmästi...itse tunnustaudun diktaattoriksi jos asioista on ennalta sovittu.
"You'd hold up much more beauty with your fingers cut off" -vaimoni viisaita sanoja-
Teijo K.
16.05.2006 19:30:42

Tuossa olis linkki yhteen viime kertaisten treenien biiseistä. Arvatkaapa mikä on meitsin paikka bändissä...

http://kotisivu.dnainternet.fi/dnatuisk/Ala%20Jata%20Minua.mp3

Kuuntelimpa äsken ja heti tuli mieleen että en äkkiä keksi parempaa syytä olla pois treeneistä kuin Mamban biisit setissä.

:)
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä
Karri
18.05.2006 19:35:21

Meidän rumpalilla ei aina jaksa oikein intoa riittää kai soittamiseen. Syinä on vaan että ei nyt huvita, ei jaksa jne. Nykyään on kyllä skarpannu. Ei onneks ole ainakaa montaa kertaa jääny pois huonoista syistä mutta motivaatiota syö ku valitetaan aina ettei jaksa tätä soittaa taas.
chico_miguel
19.05.2006 23:42:37
Sauna
"Eres tú cabron hijo de puta"
aarghto
20.05.2006 01:12:43

Intti.
..ja hän hyväili sitä jonkin aikaa, kunnes alkoi myös nuolemaan sitä.
väinö
20.05.2006 18:26:55
"mul on yskä nii en nyt jaksa", "pitää lukee kokeisiin" "(kokeet 2viikon päästä),"pelaan nyt pikkuveljen kaa futista takapihalla" ja kaikki rumpalin syitä
Piru-Ile
20.05.2006 18:28:29
Kitaristi:
-Pihaan tuli äsken kuorma-auto jossa huvimaja mökille. Oltiin nostamassa sitä lavalta ja siltä meni siitä nostolaitteesta joku fakin jousi poikki ja lähti hakemaan uutta. Pitää odottaa että se tulee takaisin ja siinä varmaankin kestää.
Kosketinsoittaja:
-En tuu treeneihin, kun tyttöystävä tulee yöksi.
(ja treenit ovat sen verran aikaisin päivällä, että on aika kumma kun ei parilla tunnilla voi siirtää sitäkään vierailua).
Yleensä tämä on kitaristilla, kosketinsoittajalla ja rumpalilla yhteisenä selityksenä (ei tietenkään minulla, olen lukenut aiemmin tai sitten en lue ollenkaan... ja onhan siinä illalla vielä aikaakin.):
-Huomenna on koe, pitää lukea.
http://www.blackhearted.tk / http://www.mikseri.net/blackheart Käykääpä kuuntelemassa.
Samppa90
21.05.2006 13:58:22

Tälläsiä pitäs olla enemmän!Vaikka ei meijän bändistä kukaan turhaa oo poissa ja jos, minä oon vaikka kipeenä nii en lähe koska joutus istuu koulussa ja sen jälkeen ei ainakaa jaksais.
Hevi-Mies on eri mies.
Riidankylväjä
22.05.2006 18:26:36
Niin.. Kyllä niitä syitä meidänkin kitaristilla on ollut jos jonkinmoisia..

"Menen toiselle kaverille"
"En mä jaksa soittaa"
"Mulla on henkilökohtaista menoo"
"Siirretkäänkö Sunnuntaiksi?"
LNA
23.05.2006 10:10:28

"Olin eilen toisella keikalla ja hajotin molemmat kitarani, joten nyt en voi enää tulla treeneihin."
hevikinkku
01.06.2006 21:02:58

Treenit oli 16.00. 16.30 soittaa rumpali kitaristille, että alkais tulla ku kaikki muut on jo tääl. No kitaristi sano et sen isä heitää sen ihan koht. Tuli sitte 18.00. Kävelle ois päässy viidestoist miinuutis. Mut jalat oli kuulema kipeet.
Meisseli
02.06.2006 17:31:23

Krapula ei ole mikään syy
Hullujenhuoneelta ei hauskuus lopu. www.strangefruit-band.com
Matjardo
02.06.2006 18:52:46
Krapula ei ole mikään syy

Ei ole ei. Kitaristi tuli kerran darrassa reeneihin; ei ollu kylläkään ihan parhaassa vedossa silloin. Silmät punottaen se veti minkä kykeni.
Two beers or not two beers?
Jzci
02.06.2006 19:20:56

Kitaristi tuli kerran darrassa reeneihin

Kerran vain?
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
rautayrtti
03.06.2006 21:14:13
toinen meistä laulajista sai sydänkohtauksen ja kosketinsoittaja meni koiranäyttelyyn. no, se sydänkohtaus kylläkin vakava asia...
"these smiling eyes are just a mirror for"
N33m0
04.06.2006 03:33:24

Se on kyllä aika rasittavaa jos on ite bändissä "johtomies" + ainoat avaimet kämpälle ja osa bändistä ei ole motivoitunu tulemaan paikalle tai keksii jotain naurettavia syitä. Meiänkin bändissä basisti alko kesän myötä jäämään pois harkoista ja keksimään kaikenlaisia yhdentekeviä syitä. Vähän siinä emmittiin että antaako mennä vai yritetäänkö vielä kun lauloikin samalla siihen aikaan. Hetki vielä katottiin sitä meininkiä ja kenkää vaan. Nykyisin ite laulan ja soitan kitaraa samalla, ai että ku jytää treeneis. Kaikki on kovassa iskussa ja saatiin uus (suht kokematon) basisti jolla riittää soittoinnostusta.

Tosiaan, yhdyn siihen että jos ei soitto kiinnosta ni kenkää vaan, turhaan sitä kituuttamaan.
slow music for slow people
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)