Kampela77 03.06.2006 04:45:06 | |
---|
Juuri näin. Radio Cityllä soi samat vajaapäiset "klassikko" -biisit liian lyhyenä luuppina eikä minkäänlaista sisältöä ole ohjelmissa. Booring. On tuossa sulla ihan asiaa, mutta mitä edes puoliksi kelvollisia kanavia jää jäljelle? Jos city lopettaa, niin mulla loppuu radion kuuntelu. Hengityskoneessa koko radio on jo nytkin ollut, mutta nyt tuli viimeinen niitti. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Buu! Eikös sen tilalle pitänyt muutenkin tulla joku ihan samanlainen formaatti, varmaan suurin osa vanhoista soittolistoista ja juontajista jo pestattu sinne. |
Fuzzy Boner 03.06.2006 11:34:33 | |
---|
City soittaa just hyvää musaa mun mielestä. MÖLLISTY |
Antsa 03.06.2006 12:28:01 | |
---|
Kuunnelkaa Groovea We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold... |
nölmönen 03.06.2006 13:49:38 | |
---|
Harmi, et radio City lopettaa, mutten usko et tää adressi pystyy siihen mitenkään vaikuttamaan |
ANtTIKRISTUS 03.06.2006 14:54:07 | |
---|
Kuuntelen radiota vain n. 1-2 kertaa kuukaudessa ja silloinkin Cityä. On kumma, että siltikin AINA soi se 1-3 samaa biisiä, mitkä soivat kuukausi sitten. Vaikka suppea on Cityn tarjonta, niin en viitsi ikinä vaihtaa kanavaa, sillä tulee siellä toisinaan jotain muitakin kappaleita. Eipä kyllä paljon kuitenkaan paina mun elämää vaikka City kuopataankin, voihan sitä aina käyttää auton CD-soitinta. Pitää varmaan tästedes alkaa kuuntelemaan iskelmää, jos erehtyy radion päälle laittamaan... Epäilen kyllä vahvasti että Cityn korvaa sen laadukkaampi kanava, tällaista samojen biisien pyöritystähän tämä radiobisnes on. Tervemenoa Radio City, eipä tule ikävä. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
salmivaara 03.06.2006 20:24:33 | |
---|
Radio on tullut tiensä päähän, turhaksi. Meillä on mp3-soittimet ym. kuunnellaan niitä. Tää on tullut jo selväksi. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |