Aihe: Gibson sg Angus Young signature ja standard sg
1
navos
02.06.2006 21:15:11
Minua kiinnostaisi Angus signature SG? ( vanhana AC/DC fanina) Onko kenelläkään kokemuksia ko. kepistä verrattuna standard sg:n? Standardin on testannut, mutta Angus signaturesta ei ole kokemuksia? Standard istui käteen kuin isä äitiin, mut oishan siinä Signaturesaa jotain?
Wahi
02.06.2006 21:22:46
Ainakin siinä on signature mikit, jotka muuten maksavat aika reilusti erikseen ostettuna.
"Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v.
LTD
02.06.2006 21:27:23
http://www.rytmi.com/rytmi303/303gibson1.html

tuolta löytyy yksi mielipide
Izer
02.06.2006 23:16:38
Offtopicin omaisesti: Miksi ihmeessä tuossa Anguksen signaturessa on kampi? Eihän kaveri sellaista ikinä käytä (en ainakaan muista nähneeni/kuulleeni)...? Gibsonilla käytetty taiteellista vapautta?
Ridin' with the wind!
Tompsi
02.06.2006 23:43:00 (muokattu 02.06.2006 23:44:04)
Offtopicin omaisesti: Miksi ihmeessä tuossa Anguksen signaturessa on kampi? Eihän kaveri sellaista ikinä käytä (en ainakaan muista nähneeni/kuulleeni)...? Gibsonilla käytetty taiteellista vapautta?

Herralla oli joskus kauan aikaa sitten SG josta tuo kampi löytyi. Korvasi tosin hyvin nopeasti kammen ihan tavallisella Tune-O-Maticilla... Lieneekö jättänyt traumoja kun on usein haastatteluissa haukkunut kaikki kampiratkaisut ja niiden käyttäjät lysyyn.
J.Hollström
02.06.2006 23:52:55
http://www.rytmi.com/rytmi303/303gibson1.html

tuolta löytyy yksi mielipide

Hieno artikkeli. Poiminta:
"Kitaran esille ottaminen kotelosta on verrattavissa rakastajattaren/rakastajan alusvaatteiden riisumiseen!"
Ziggy Bubba
03.06.2006 01:01:11 (muokattu 03.06.2006 01:01:31)

Swiss Toni testannu?? ;)

"Playing a gibson is very much like making love to a beautiful woman.." Keksikää loput :D
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
navos
03.06.2006 09:06:43
Kiitos hyvästä linkistä! Jos päädyn SG:n niin kyllä se varmaan standard on mun valinta. Sen verran hyvältä se tuntui ja ehkä siinä angus mallissa maksaa turhasta ja itsekään en pidä vibrakammesta. Valintaa tietty vaikeuttaa se, että olen myös kiinnostunut fenkun stratosta american mallista, josta aloitinkin toisen keskustelun.. Eli haaveenani on joko ensin sg ja sit fenkku tai toisin päin... molemmat hommaan kunhan saan rahat kasaan :) Tällä hetkellä veivailen Gibsonin Les Paul STD:lla, joten oliskohan fenkku sit ajankohtaisempi ratkaisu..?
Izer
03.06.2006 09:23:02
Tällä hetkellä veivailen Gibsonin Les Paul STD:lla, joten oliskohan fenkku sit ajankohtaisempi ratkaisu..?

Kyllähän tuo fenkku ehdottomasti tuo enemmän monipuolisuutta soundiin verrattuna SG:hen, vaikka loistava vaihtoehtohan tuo jälkimmäinenkin on:). Itse vain tuskastelen, kun ei saa yhdistettyä millään Lespan ja Straton parhaita puolia... huoh.
Ridin' with the wind!
Velli
03.06.2006 11:03:58
Eihän kaveri sellaista ikinä käytä (en ainakaan muista nähneeni/kuulleeni)...?

Kuuntelepa kappaleen What´s Next To The Moon soolon viimeinen sävel :).
fox
03.06.2006 11:51:19

Itse vain tuskastelen, kun ei saa yhdistettyä millään Lespan ja Straton parhaita puolia... huoh.

Tuo taitaa olla likimain mahdoton rasti.. Sitä on niin kovin moni yrittäny vuosien varrella, ja ei ole oikein täysin onnistunut yksikään.. :(
Joten edelleen joutuu kyseisiä soundeja halajava tekemään kaks kitarakauppaa.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Puavali
03.06.2006 12:23:19
Joten edelleen joutuu kyseisiä soundeja halajava tekemään kaks kitaraa.

Voihan sen noinkin nähdä.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Joees
03.06.2006 16:20:03
Tuo taitaa olla likimain mahdoton rasti.. Sitä on niin kovin moni yrittäny vuosien varrella, ja ei ole oikein täysin onnistunut yksikään.. :(

Ja sitäpaitsi, sehän on hieno kun omistaa kummatkin ;) Mulle tuo mun Ruokankaan custom on sellanen "väliratkasu" vaikkakin kaukana siitä periaatteessa. LP ja Strato toimii sitten täydentävinä soundien suhteen ;)

Mutta SG multa puuttuu. Se on niin räyhäkäs keppi et pakko ois moinen saada. Ehkä vielä joskus kun mä jaksan mennä töihin kun tajuun että mä en pysty elää enää kovin kauaa työttömänä :P
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
jussimus
03.06.2006 17:24:03
Btw, SG ja Strato on kyl tosi monipuolinen parivaljakko. Saundeja irtoo joka lähtöön.
Werde
03.06.2006 17:42:53

Hyvä näin, kitara on niin paljon enemmän kuin pelkkä soundi. Ja sitäpaitsi kitarakokoelman kartuttaminen on elämän tarkoitus.

Toki sitten kun kehittävät Variaxin joka muuttaa myös fyysistä muotoaan soundien mukana..
"My Lifestyle Determines My Deathstyle"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)