Aihe: Elementeistä.
1
Fjouza
02.06.2006 18:19:56
Olen vaihtamassa kaappia ja kysyisin porukan kokemuksia eri elementeistä. Nykyisessä 4x12 Hughissa on celestionin 25greenbackit. Ihan hyvin ne toimii mutta kun luukuttaa säröillä niin elementit hieman "pieree". Vintage30 on kehuttu melko sopiviksi hieman raskaampaan musiikkiin. Rockdrivereistä en ole kuullut enkä tiedä mitään. Muut elementti vaihtoehdot ovat täysin tuntemattomia mulle. Musatyyli menee sinne Emo/Rock/Metal puolelle ja oma soittotyyli taipuu enemmän riffittelyn puolelle. Niin ja käytän Hughes & Kettnerin 100w trilogy nuppia, josta lähtee melko paljon säröä

Jos viitsitte niin jakakaa omia kokemuksia siitä mitkä ovat teille toimineet parhaiten ja mitä suosittelette vaihtoehdoiksi.

Kiitos paljon ja hyvää vknloppua.
LaXu
02.06.2006 19:31:37
Se on aina vähän vahvarista kiinni. Olen todennut, että Vintage 30 toimii joidenkin vahvarien kanssa loistavasti ja joidenkin kanssa taas ei lainkaan. Sama varmasti monien muiden ämyrien kanssa. Kaapitkin toki tekevät oman eronsa. Jos satut pääkaupunkiseudulla vaikuttamaan, niin raahaapa oma nuppi Custom Soundsiin. Niillä on siellä (tai oli ainakin silloin kun Herttoniemessa oli kauppa) sellainen boksi, johon on tungettu liuta erilaisia kaiuttimia (muistaakseni joku Celestion, Eminence ja pari Weberia tjsp) joita voi kytkimellä vaihtaa.
"Walking the fine line between bacon and Christian."

Ostetaan Fender Deluxe Wide nahkahihna.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)