Aihe: 14'' Tomissa halkeama
1 2 3
moderndrummer88
02.06.2006 12:06:27
plussaa sulle HeavyMachinery
musiikki on kuin musiikkia korvilleni
Safga
02.06.2006 13:01:50
Juu kiitoksia oikein paljon HeavyMachinery. Sen verran selvät ja hyvät ohjeet oli että meinaanpa noita oikein koittaa. plussaa pompsahti.
Pearl & Stagg... Play with the best (medina) Pastilli?
Jouni Antero
02.06.2006 13:54:18
Plussaa myös. Osaisitko suositella jotain liimaa (merkki, nimi?) jota saa suhteellisen pienissä määrissä?
stenel
02.06.2006 18:37:43
Eri Keeper soveltuu puun liimaamiseen mainiosti.Piste.
Parasta lyriikkaa v. 2006:"DJ ja tanssilattia, passoissa tuhat vattia, kaupunki valvoo, kun me tanssitaan vielä, tanssitaan vielä..." -Jane-
Nolte
02.06.2006 18:41:39
Kyllä meikä uskoo, kun ammattimies sanoo että ei käy :)

Kai se käy, muttei ole paras mahdollinen.
Huono soittaja!
Magiz
02.06.2006 18:49:47
Eri Keeper soveltuu puun liimaamiseen mainiosti.Piste.

ehkäpä kannataa kuunnella heavymachinerya tämän kanssa. veikkaisin että kokemustakin löytyy.
Whatever happens, happens.
stenel
02.06.2006 20:07:14
Millä perusteella Eri Keeper ei käy?Kitaran runkopuiden kokoamiseen aivan mainio liima.HUOMATTAVASTI olennaisempaa on, kuinka itse liimaaminen tapahtuu.

Voisiko syynä olla soinnilliset perusteet?Silloin kannattaisi kokeilla luuliimaa.

Jokatapauksessa haluan kuulla perustelut Eri Keeperin kiellolle.
Parasta lyriikkaa v. 2006:"DJ ja tanssilattia, passoissa tuhat vattia, kaupunki valvoo, kun me tanssitaan vielä, tanssitaan vielä..." -Jane-
mankkis
02.06.2006 22:43:24
Aika ihmeellistä. Luulempa, että rummussa on ollut halkeama jo ostaessa ja on soittaessa suurentunut.Vai oletko tarkistannu ostaessa tarkkaan sen?
And we used to sleep on the beach here, sleep over night. They don't do it anymore.. things changed. They dont sleep anymore on the beach... (Sleep-Godspeed you black emperor!
ddrum54
02.06.2006 23:01:12

Heavymachinery tuolla kirjoitti, että Eri Keeper on saatanasta. Hyvä peruste.

Usko hyvä mies ammattilaisen ( soitinrakentaja ! ) sanaa, eiköhän se nää asiat tiedä paremmin.
2`n 4
Safga
02.06.2006 23:28:07
Aika ihmeellistä. Luulempa, että rummussa on ollut halkeama jo ostaessa ja on soittaessa suurentunut.Vai oletko tarkistannu ostaessa tarkkaan sen?

Se voi olla että se on ollut jo alusta saakka. Nyt vasta ekaa kertaa kun otin alakalvot pois niin huomasin tuon.
Pearl & Stagg... Play with the best (medina) Pastilli?
HeavyMachinery
02.06.2006 23:36:01

Millä perusteella Eri Keeper ei käy?Kitaran runkopuiden kokoamiseen aivan mainio liima.HUOMATTAVASTI olennaisempaa on, kuinka itse liimaaminen tapahtuu.

Voisiko syynä olla soinnilliset perusteet?Silloin kannattaisi kokeilla luuliimaa.

Erikeepperi pysyy puussa kuin paska laipiossa.... Pahinta on se että se turpoaa ja ei varsinaisesti kuivu koskaan. PVA-liimat joita b5:kin on syövät soundia koska muodosta muovikalvon puun väliin. Kaikki liimat jotka kovettuvat ovat ihan ok taasen epoksit on jo liian kovia...
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
miän vain
02.06.2006 23:38:13 (muokattu 02.06.2006 23:39:05)

Ainakin se haisee ihan saatanan pahalle.

Meillä on kaksi vanhaa tuolia, jotka on ehjätty liimalla. Toinen Erikeeperillä, toinen Kiiltoliimalla, sillä puuversiolla. Kiillolla tehtyä ei erota muista, mutta erikeeper-versio ei pysy kasassa. Liima ei kuivunut kovaksi, vaan jäi jotenkin kimmoisaksi ja eloisaksi. Kuivumisaikaa on ollut eräitä vuosia. Ihan loistavaa kamaa paperin kanssa, kyllä.

Edit: jaa, olinkin myöhässä.
Superficiality - so you would stay on top
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
stenel
02.06.2006 23:49:25

Usko hyvä mies ammattilaisen ( soitinrakentaja ! ) sanaa, eiköhän se nää asiat tiedä paremmin.

Onko kuljetuslaatikot soittimia?Haluaisin kernaasti tietää, mistä voin ostaa Heavymachineryn soittimia.
stenel
02.06.2006 23:52:37
Kaikki liimat jotka kovettuvat ovat ihan ok taasen epoksit on jo liian kovia...

Lähes kaikki epoksit, joita olen käyttänyt, ovat olleet elastisia.

Jotta lopetan uikutukseni, voisitko parahin Heavymachinery kertoa mitä soittimia valmistat?Nettisivu yms.

Kiitos ja anteeksi.Hyv' yötä.
Magiz
03.06.2006 01:52:51
Onko kuljetuslaatikot soittimia?Haluaisin kernaasti tietää, mistä voin ostaa Heavymachineryn soittimia.

ei varmaankaan kannata alkaa vittuilemaan.. ja miksi niin hanakasti puolustat jotain erikeeperiä? lapsuudentraumoja eskariajoilta?
Whatever happens, happens.
stenel
03.06.2006 09:31:38
lapsuudentraumoja eskariajoilta?

Aloin eilen nauramaan omalle intomielisyydelleni, minä & Eri Keeper vs. maailma.
HeavyMachinery
03.06.2006 11:41:35

Lähes kaikki epoksit, joita olen käyttänyt, ovat olleet elastisia.

Epoksi murtuu sen on haurasta ei kestä tärinää vrt. araldiitti

Jotta lopetan uikutukseni, voisitko parahin Heavymachinery kertoa mitä soittimia valmistat?Nettisivu yms.

Kitaroja,bassoja sähköviuluja. Päätoimisesti valmistamme kuljetuslaatikoita koska suomalaiset soittajat eivät osaa arvostaa käösityötä niin paljoa että se kannattaisi päätoimiesti

Kiitos ja anteeksi.Hyv' yötä.

Ole hyvä.

Ps. kerro minulle se oikea soitin rakentaja joka vakavalla naamalla sanoo erikeepperin olevan soveltuva soitin liimaksi ?
nekronaut
06.06.2006 14:37:28
offtopik! missä heavymachinery on käynyt koulun ja kannattiko(lue: onko töitä)? itse olen ajatellut samaa alaa...
HeavyMachinery
06.06.2006 14:53:33

offtopik! missä heavymachinery on käynyt koulun ja kannattiko(lue: onko töitä)? itse olen ajatellut samaa alaa...

IKATA, soitinrakennus linja. Kannattaahan se käyddä voi tehdä ittelleen ja kavereille kitarat... Töitä ei ole se on fakta, joka vuosi koulutetaan kortistoon porukkaa, ainut on perustaa oma firma ja sekään ei kannata....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)