Paas 02.06.2006 12:58:21 | |
---|
Tämänkertaisesta rumpuvalinnasta ei nyt sitten tullut samanlaista dramaattista spektaakkelia kuin viimeksi tuossa syys-talvella. :) Tällä kertaa homma ei mennyt lainkaan yhtä vaikeaksi. Päätös on nyt kuitenkin tapahtunut ja sen tuloksena minulle on tulossa Premier Signia rummut. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Bacchus 02.06.2006 13:02:22 | |
---|
Tämänkertaisesta rumpuvalinnasta ei nyt sitten tullut samanlaista dramaattista spektaakkelia kuin viimeksi tuossa syys-talvella. :) Tällä kertaa homma ei mennyt lainkaan yhtä vaikeaksi. Päätös on nyt kuitenkin tapahtunut ja sen tuloksena minulle on tulossa Premier Signia rummut. No niin, onneksi olkoon uudesta setistä! Eipä tarvinnut sitten tehdä vaikeaa päätöstä Genistojen ja Signioiden välillä.;) |
Paas 02.06.2006 13:04:31 | |
---|
No niin, onneksi olkoon uudesta setistä! Eipä tarvinnut sitten tehdä vaikeaa päätöstä Genistojen ja Signioiden välillä.;) Kiitos! No näin on näreet. Mutta ajattelin että laittaa Signiat nyt tuosta isommaksi setiksi ja hankkii sitten joskus niille kaveriksi jonkun pienen genistan moposatsin. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Bacchus 02.06.2006 13:19:15 | |
---|
Kiitos! No näin on näreet. Mutta ajattelin että laittaa Signiat nyt tuosta isommaksi setiksi ja hankkii sitten joskus niille kaveriksi jonkun pienen genistan moposatsin. :) Hehe, kyllähän se niinkin onnistuu.;) |
Niskamies 02.06.2006 13:49:44 | |
---|
Mitkäs Jammut ne nyt olikaan siellä odottamassa? Ja millaisilla koo'illa? Oak Customit. 22" basari, 10" ja 12" räkkitomit, ja 14" ja 16" lattiatomit. Ja 5,5" alumiinivirppa. More is more. |
Rockster 02.06.2006 13:50:35 | |
---|
Kiitos! No näin on näreet. Mutta ajattelin että laittaa Signiat nyt tuosta isommaksi setiksi ja hankkii sitten joskus niille kaveriksi jonkun pienen genistan moposatsin. :) Minkäs kokoinen tuo Signia-setti sitten on? "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Rockster 02.06.2006 13:51:59 | |
---|
Oak Customit. 22" basari, 10" ja 12" räkkitomit, ja 14" ja 16" lattiatomit. Ja 5,5" alumiinivirppa. Mulla oli itselläkin yhtenä vaihtoehtona Oak Customit, mutta sitten tuli noista Genistoista hyvä tarjous, niin jäi Oak ostamatta. Mutta kyllä nuo Oakit olivat nekin kivat pelit soitella. Kävin nakuttamassa F-musiikissa jokin aika sitten. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Paas 02.06.2006 13:57:49 | |
---|
Minkäs kokoinen tuo Signia-setti sitten on? 8" x 8", 10" x 9", 12" x 10", 16" x 16" (lattiatomi) ja 22" x 16". Saa nyt sitten nähdä jos tuohon löytäisi joskus toisen samanlaisen irtobasarin. Ja 14" lattiatomi olisi myös hunajaa ja luonnollinen "puuttuva pala" tuonne tomiriviin. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Rockster 02.06.2006 14:57:21 | |
---|
8" x 8", 10" x 9", 12" x 10", 16" x 16" (lattiatomi) ja 22" x 16". Saa nyt sitten nähdä jos tuohon löytäisi joskus toisen samanlaisen irtobasarin. Ja 14" lattiatomi olisi myös hunajaa ja luonnollinen "puuttuva pala" tuonne tomiriviin. Okei. Oliko tämä MusicWorksin setti kyseessä? Siis se sininen? "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Bacchus 02.06.2006 15:18:48 | |
---|
8" x 8", 10" x 9", 12" x 10", 16" x 16" (lattiatomi) ja 22" x 16". Saa nyt sitten nähdä jos tuohon löytäisi joskus toisen samanlaisen irtobasarin. Ja 14" lattiatomi olisi myös hunajaa ja luonnollinen "puuttuva pala" tuonne tomiriviin. On muuten identtiset koot tuon oman Designer-setin kanssa. Olin itseasiassa erittäin yllättynyt 8" tomista, ajattelin että se pitää heivata nurkkaan ja hankkia 14" kolmanneksi räkkitomiksi, mutta 8" osoittautuikin kokoisekseen yllättävän jykeväsoundiseksi. Toimii varmasti Signoissakin. |
Paas 02.06.2006 16:49:13 | |
---|
Okei. Oliko tämä MusicWorksin setti kyseessä? Siis se sininen? MusicWorks? Sieltä Birka Musik liikkeestä ne on. Just se sininen setti joo. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Paas 02.06.2006 16:52:52 | |
---|
On muuten identtiset koot tuon oman Designer-setin kanssa. Olin itseasiassa erittäin yllättynyt 8" tomista, ajattelin että se pitää heivata nurkkaan ja hankkia 14" kolmanneksi räkkitomiksi, mutta 8" osoittautuikin kokoisekseen yllättävän jykeväsoundiseksi. Toimii varmasti Signoissakin. Oho, aika jännä yhteensattuma. Musta tuntuu kans että tuo 8" on oikein oiva peli. Mulla ei koskaan aikaisemmin ole ollut 8" tomia mutta on se mielessä käynyt monesti. Ajattelin jo silloin hommata performereihin sellaisen mutta jäi hommaamatta. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Oho, aika jännä yhteensattuma. Musta tuntuu kans että tuo 8" on oikein oiva peli. Mulla ei koskaan aikaisemmin ole ollut 8" tomia mutta on se mielessä käynyt monesti. Ajattelin jo silloin hommata performereihin sellaisen mutta jäi hommaamatta. Mä sitten hommasin Performereihin sen kasitomin. Ihan hauska vehje ja saundi. More is more. |
Nolte 02.06.2006 18:29:31 | |
---|
Samaa kokemusta 8"-tomista minullakin. Kun sellaisen sain Recording Custom-setin mukana, niin olin varautunut siihen, ettei sille mitään käyttöä olisi. Mutta, toisin kävi. Hyvin toimii muiden mukana. Ei ollut soundiltaan niin kökkö, kuin arvelin. Huono soittaja! |
Berserker 05.06.2006 21:52:58 | |
---|
Mitä helvettiä nyt kaikki parkuu että minkä merkkisiä rumpuja ostaa..?! kukaan ei voi päättää toisen puolesta.. ite sen tietää mistä pitää. Kokeilemaan paikan päälle vaan! Huipulle on vaikea päästä |
moderndrummer88 05.06.2006 22:02:21 | |
---|
Mitä helvettiä nyt kaikki parkuu että minkä merkkisiä rumpuja ostaa..?! kukaan ei voi päättää toisen puolesta.. ite sen tietää mistä pitää. Kokeilemaan paikan päälle vaan! Täällä nyt vaan jaetaan kokemuksia jotta henkilö voi tehdä päätöksensä musiikki on kuin musiikkia korvilleni |
Olli 06.06.2006 16:57:28 | |
---|
MusicWorks? Sieltä Birka Musik liikkeestä ne on. Just se sininen setti joo. Varmaankin tarkoittaa MusicWare. Siellä on samantapainen kattaus... http://www.spacebarhoppers.com/ |
Magiz 06.06.2006 20:06:27 | |
---|
Mitä helvettiä nyt kaikki parkuu että minkä merkkisiä rumpuja ostaa..?! kukaan ei voi päättää toisen puolesta.. ite sen tietää mistä pitää. Kokeilemaan paikan päälle vaan! oikein!!! Virhe! Iskevä tai liian osuva kirjoitus! Virallinen muusikoiden.netin hinta-arvioija |
gulfstream650 06.06.2006 20:17:48 | |
---|
Kumut on hienot, mutta rautaosasto on valovuoden perässä Sonoreita. Mitä olen Kumuja tutkiskellut, tämä väite tuli mieleeni myös välittömästi. Kaikki kunnia Kumulle, mutta Sonoreissa on hyvän rautaosaston lisäksi "sitä jotain"... Svengaa kuin kauris. |
gulfstream650 06.06.2006 20:19:09 | |
---|
Tämänkertaisesta rumpuvalinnasta ei nyt sitten tullut samanlaista dramaattista spektaakkelia kuin viimeksi tuossa syys-talvella. :) Tällä kertaa homma ei mennyt lainkaan yhtä vaikeaksi. Päätös on nyt kuitenkin tapahtunut ja sen tuloksena minulle on tulossa Premier Signia rummut. Ei hullumpi valinta tuokaan... Sopasen Anssille terveisiä "sinne jonnekin"... :-) Svengaa kuin kauris. |