c_barnes 01.06.2006 13:40:08 | |
---|
No hitto! Pitänee varata toi puol tuntia varaa ettei vahingossa tuu missattua:) |
Frequency 01.06.2006 16:20:20 | |
---|
EIKÄ! Nooh, saa ainaki sitte juhlia lakkiaisia hyvin mielin. Kahelta alkaa valmistujaisjuhlat. Eli tarttee viihdyttää vieraita laittamalla kotiteatteri jyskään :D Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
nahkalipsi 02.06.2006 11:49:08 | |
---|
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Lebowski 02.06.2006 14:23:23 | |
---|
Ihimettelin täsä vaan ku porukka sanoo levyä "huonosaundiseksi" - Omasta mielestä miksattu vallan täydellisesti, ja potkua löytyy!! Niin, ja luukuttaahan tätä pitää. No Mercy for the Neighbours!!! Yeh "It's nobody's fault ---
these things happen for a reason" |
FatSam 02.06.2006 15:11:28 | |
---|
wtf indeed? ohjelmatiedot sanoo 14:45 ?? Päättäisivät nyt. Noh, kymmenelt teema auki ja tsekkaa tilanne! Lähetin tuonne äsken meiliä jollekin. Katsotaan nyt, ehtiikö vastata ennen viikonloppuvapaita. Minäkin tykkään tuon uuden levyn äänipolitiikasta. Eroaa mukavasti nykyajan kovin alapäävoittoisista ja täyteen ahdetuista saundeista. kyllä nekin hyvältä kuulostaa oikeassa yhteydessä, mutta kun sitä tuupataan vähän joka metallilevylle nykyään. Basso saisi kyllä vähän enemmänkin tuolla UKK:lla kuulua. |
Ihimettelin täsä vaan ku porukka sanoo levyä "huonosaundiseksi" - Omasta mielestä miksattu vallan täydellisesti, ja potkua löytyy!! Niin, ja luukuttaahan tätä pitää. No Mercy for the Neighbours!!! Yeh Mun mielestä soundit ovat kyl hyvät, ehkä "kehittyneemmät" kuin debyytillä. Kitarasounditkin sopivan rouheat mun mielest, ei sellasta täyteenahdettua soundia. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
L4t3 02.06.2006 17:47:53 | |
---|
Olenpa huomannut, kuinka perkeleen kova orkesteri Stam1na onkaan. Aluksi laulu kuulosti suoraan sanottuna paskalta, mutta kun hiukan syvemmin on tutustunut niin johan kolahtaa ja kovaa! Harmi kun eivät Qstockkin ole tulossa. "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa |
FatSam 02.06.2006 17:59:01 | |
---|
wtf indeed? ohjelmatiedot sanoo 14:45 ?? Päättäisivät nyt. Noh, kymmenelt teema auki ja tsekkaa tilanne! Noni, nainen vastasi. 14.45 alkaa Teemaltakin, YLEn nettisivuilla oli väärää tietoa. Täytyy Stam1na radiosta vaan kuunnella. |
c_barnes 02.06.2006 18:05:14 | |
---|
Ihimettelin täsä vaan ku porukka sanoo levyä "huonosaundiseksi" - Omasta mielestä miksattu vallan täydellisesti, ja potkua löytyy!! Mun mielestä ihan pirun hyvät soundit. Aluksi olisi ollut mukava kuulla kitaroissa himpun verran enemmän diskanttia, mutta enpä osaa enää marista. Ja harvoin osuu näin nappiin rumpusoundit meikäläisen äänimaun kanssa! |
mathias 02.06.2006 18:08:47 | |
---|
Ostin sitten huvikseen tuon digisinkun. Ei, tämä bändi ei kertakaikkiaan toimi. Hukkaan menivät ne rahat. |
Matjardo 02.06.2006 18:18:43 | |
---|
Hassu bändi tämä stam1na. Meinaan sitä että en ole tavannut ikinä sellaista ihmistä joka tykkäisi jotenkin stam1nasta, siis "joo, ihan hyvä" mielipiteitä en ole stam1nasta kohdannut koskaan. Aina haukutaan joko niin lyttyyn, alimpaan halvettiin ja maan rakoon kuin mahdollista, taikka sitten ylistetään pilviin. Two beers or not two beers? |
Ritsie 02.06.2006 18:31:47 | |
---|
Ostin sitten huvikseen tuon digisinkun. Ei, tämä bändi ei kertakaikkiaan toimi. Hukkaan menivät ne rahat. Hyvä meininki kuuluu olevan. Vuokrataan mainostilaa. Ostan Straton tallahumpparin. |
ANtTIKRISTUS 02.06.2006 18:38:13 | |
---|
Hassu bändi tämä stam1na. Meinaan sitä että en ole tavannut ikinä sellaista ihmistä joka tykkäisi jotenkin stam1nasta, siis "joo, ihan hyvä" mielipiteitä en ole stam1nasta kohdannut koskaan. Aina haukutaan joko niin lyttyyn, alimpaan halvettiin ja maan rakoon kuin mahdollista, taikka sitten ylistetään pilviin. Mun mielestä Stam1na on ainakin tällä hetkellä "ihan hyvä". Ei suuremmin vielä säväytä, mutta ei suinkaan huono. Pitäisi ehkä kuunnella enemmän. Jos se mielipide sitten muuttuisi suuntaan taikka toiseen... EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Lönnrot 02.06.2006 19:42:25 (muokattu 02.06.2006 19:52:00) | |
---|
Ei se mielipide vaan muutu, vaikka livenäkin on nähty. Don't believe the hype. Pikkasen offtopikkina ihmettelen että kauanko tämä 7-kielen alapää-jönttä vielä jaksaa ihmisiä kiinnostaa, että alkaa olla jo aika kulunut juttu. Ihan kuin hevikitaroiti ei muuta tarjoaisikaan kuin neo-bodomia tai epäkoherenttia pörinää. Hello Kettle, my name is Pot. |
Prog 02.06.2006 22:10:55 | |
---|
|
FatSam 02.06.2006 22:49:46 | |
---|
|
sammakko54 03.06.2006 11:48:28 | |
---|
Noni, mitähän ne touhuaa siellä noiden kanssa? Eli tuon mukaan Stam1na tulisi nauhalta ja Smak jäisi näyttämättä välistä ennen PMMP:tä. Mulle käy kyllä. No, huomenna sen näkee. Ei nyt kyllä saa selvää.. Eli stam1na ratiossa 14.00 ja sitten tvssä uusintana 14.45? ö |
Jetku 03.06.2006 11:50:51 | |
---|
Mä en oo edelleenkään saanut mitään käsitystä mistään. Monelta stam1na on itseasiassa vetämässä paikanpäällä? |
carnation 03.06.2006 11:50:56 | |
---|
Wtf? Täytyy väijyä kahdelta radiota sekä sitten vähän myöhemmin telkkaria, ettei vain mene ohitse. "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |
carnation 03.06.2006 11:51:43 | |
---|
Mä en oo edelleenkään saanut mitään käsitystä mistään. Monelta stam1na on itseasiassa vetämässä paikanpäällä? Klo 14.00 -> "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |