sirdickyj 01.06.2006 16:26:56 | |
---|
Nimenomaan, kuka?! En oo koskaan kauheena tykänny fruscianten lauluäänestä, toisaalta, BSSM:ssä toimii hyvin. Öö...varmaan, mutta siellä ei olekaan tota lastenlaulu-osastoa ollenkaan. En ees nyt muista hirveesti noita "stemmoja" sieltä. "sir psycho, sir psycho, jee" on tietenkin hieno, silloin sitä uikutusta luuli lähinnä vitsiksi. Ei ollut sitä, too bad. Ihan samat fiilikset. Tuntuu kuin peppers olis lähes täysin eri bändi kuin sillon ennen. Ejpä voe mittään. No, kaikki muuttuu, ja hyvä niin. Joskus muutos ei vaan miellytä. Kylläpä on nämä Flea ja Chad Smith kovia, ei mahda mitn. Mark 3 on miesten Purple |
Wellumus 01.06.2006 16:37:07 | |
---|
Kylläpä on nämä Flea ja Chad Smith kovia, ei mahda mitn. Sentään ovat musisoineet muuallakin kuin peppersissä. Flean soittoa voi kuulla vaikkas Janes Addictionin Kettle Whistle -levyltä, sekä onhan kaveri soittanut Mars Voltassakin. Chad Smith on tietääkseni sitten soitellut Navarron joillain soololevyillä. Niitä en olekkaan kuullut, hmmh. |
sirdickyj 01.06.2006 16:48:14 | |
---|
Sentään ovat musisoineet muuallakin kuin peppersissä. Flean soittoa voi kuulla vaikkas Janes Addictionin Kettle Whistle -levyltä, sekä onhan kaveri soittanut Mars Voltassakin. No Mars Volta on ihan kammottavaa skeidaa. Mutta soittaahan Flea mm. Alanis Morrissetten Jagged Little Pill-levyllä. Chad Smith on tietääkseni sitten soitellut Navarron joillain soololevyillä. Niitä en olekkaan kuullut, hmmh. Soittaa myös Glenn Hughesin Soul Mover-levyllä rumpuja, k.o. levyllä vierailee myös Navarro. Navarrohan tietenkin on sitten taas Flean hoitanut kanssaan Jane`s Addictioniin. Ja Chad Smith soittaa muuten Hughesin Live in the city of angels-DVD:llä sekä levyllä, vitun hyvin soittaakin. Mark 3 on miesten Purple |
Wellumus 01.06.2006 17:01:59 | |
---|
Soittaa myös Glenn Hughesin Soul Mover-levyllä rumpuja, k.o. levyllä vierailee myös Navarro. Navarrohan tietenkin on sitten taas Flean hoitanut kanssaan Jane`s Addictioniin. Ja Chad Smith soittaa muuten Hughesin Live in the city of angels-DVD:llä sekä levyllä, vitun hyvin soittaakin. Ok, kiitoksia vaan infosta, täytyy tsekkailla. Jospa päätetään tähän offtopic meiningit :). |
sirdickyj 01.06.2006 17:06:58 | |
---|
Ok, kiitoksia vaan infosta, täytyy tsekkailla. Jospa päätetään tähän offtopic meiningit :). Ei noi nyt niin offtopic ole, kun ottaa huomioon, että aiheena oli alunperin Pippureiden livekunto, ja nyt on jauhettu Stadium Arcadiumista jo jonkun aikaa. Mark 3 on miesten Purple |
rheinone 01.06.2006 17:42:42 | |
---|
Frusciante kilometriitehtaalle. Taustauikutuksista en mäkään välttämättä niin välitä, mutta mun mielestä Frusciante onnistuu kitarasooloissaan Arcadiumilla. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
timus 01.06.2006 20:47:46 | |
---|
Mulle Peppers on "syttyny" vasta Californicationin ja By The Wayn myötä. En koskaan innostunu siitä funk-puolesta. Mulle se vaan kuulosti aina jotenkin näennäisen rajulta. Jotenkin melskaamiselta ilman sisältöä. Ymmärrän että monelle asia on toisin päin. Ymmärtäkää tekin minua :-) Minusta Peppersissä kuulee vaan nyt hienosti sitä Californian perintöä aina Beach Boysista lähtien. Ja tuo Rutsianten pojan kitarointi viehättää minua vaan koko ajan enemmän. Minun varmaan kandeis tutustua niihin soololevyihin. No eipä tääkään enää topicin mukaista livekunto keskustelua taida olla Morning people don't exist. Coffee does! |
Ziggy Bubba 01.06.2006 22:03:24 (muokattu 01.06.2006 22:05:05) | |
---|
No Mars Volta on ihan kammottavaa skeidaa. Mutta soittaahan Flea mm. Alanis Morrissetten Jagged Little Pill-levyllä. Hohhoijaa, ei pitäis tarttua höntteihin provoihin, mutta kuitenkin.. Jos Mars Volta "kammottavaa skeidaa", niin mitäs tuo Alanis Morrissette sitten on? Kyseinen artistihan teki todella rohkean taiteellisen vedon ja julkaisi tuosta joku 17 miljoonaa (tä, ei kai - kyllä!) yksikköä myyneestä klassikosta (hoho) uuden akustisen version 2005. Taitaa olla naisella temppupussi tyhjänä kun ei muuta keksi. Levymyynti ja emännän taiteellinen tarjonta on tosin romahtanut menestyksen päivistä rymisten, ei kai sitten muu auta. Kai se leipä pitää jostain hänenkin toki kaivaa, ei vaan mun taskuista. Pahoittelut Alanikselle jos luet tätä, sinun vertaaminen Mars Voltaan on vaan äärimmäisen hömelöä. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
slowdive 01.06.2006 22:04:47 | |
---|
Mulle Peppers on "syttyny" vasta Californicationin ja By The Wayn myötä. En koskaan innostunu siitä funk-puolesta. Mulle se vaan kuulosti aina jotenkin näennäisen rajulta. Jotenkin melskaamiselta ilman sisältöä. Itsekään en niistä vanhoista 80-luvun tekeleistä oikein välitä. Jotenkin rasittavaa nylkytystä. Minusta Peppersissä kuulee vaan nyt hienosti sitä Californian perintöä aina Beach Boysista lähtien. Ja tuo Rutsianten pojan kitarointi viehättää minua vaan koko ajan enemmän. Minun varmaan kandeis tutustua niihin soololevyihin. Kannattaa ehdottomasti. "To Record Only Water For Ten Days" on autiosaaren top10-osastoa, eikä "Shadows Collide With People" paljoa jälkeen jää, vähän sitä oisi voinut tiivistää. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
sirdickyj 01.06.2006 22:28:05 | |
---|
Hohhoijaa, ei pitäis tarttua höntteihin provoihin, mutta kuitenkin.. Jos Mars Volta "kammottavaa skeidaa", niin mitäs tuo Alanis Morrissette sitten on? Kyseinen artistihan teki todella rohkean taiteellisen vedon ja julkaisi tuosta joku 17 miljoonaa (tä, ei kai - kyllä!) yksikköä myyneestä klassikosta (hoho) uuden akustisen version 2005. Taitaa olla naisella temppupussi tyhjänä kun ei muuta keksi. Levymyynti ja emännän taiteellinen tarjonta on tosin romahtanut menestyksen päivistä rymisten, ei kai sitten muu auta. Kai se leipä pitää jostain hänenkin toki kaivaa, ei vaan mun taskuista. Pahoittelut Alanikselle jos luet tätä, sinun vertaaminen Mars Voltaan on vaan äärimmäisen hömelöä. Kuka vertas? Kummatkin on täyttä skeidaa. Mark 3 on miesten Purple |
sirdickyj 01.06.2006 22:29:18 | |
---|
Itsekään en niistä vanhoista 80-luvun tekeleistä oikein välitä. Jotenkin rasittavaa nylkytystä. Neljä kirjainta; BSSM. Ja päälle One hot minute. Tuon jälkimmäisen aikaan oli sitä livekuntoakin. Mark 3 on miesten Purple |
slowdive 01.06.2006 23:01:14 | |
---|
Neljä kirjainta; BSSM. Ja päälle One hot minute. Tuon jälkimmäisen aikaan oli sitä livekuntoakin. No nuo jo laskenkin uudempaan/parempaan. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Ziggy Bubba 02.06.2006 00:15:54 | |
---|
Kuka vertas? Kummatkin on täyttä skeidaa. Juupa juu. Tommoset perustelemattomat tölväsyt vaan pistää välillä vähän silmään.. Nuo kuuluu sinne vanhalle metallipalstalle.. Niin joo, mutta kun se lopetettiin kun siellä oli keskustelun taso just tätä: "Metalican Hammet on iha paska!1!!". www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Gustav Graves 02.06.2006 00:24:47 | |
---|
Juupa juu. Tommoset perustelemattomat tölväsyt vaan pistää välillä vähän silmään.. Nuo kuuluu sinne vanhalle metallipalstalle.. Niin joo, mutta kun se lopetettiin kun siellä oli keskustelun taso just tätä: "Metalican Hammet on iha paska!1!!". Mars Voltan haukkuminen taitaa ärsyttää sua hiukkasen enemmän kuin joku random perustelematon 'tölväisy'. |
anttipoeka 02.06.2006 00:44:34 | |
---|
MTV:ltä tulee juurikin nyt livenä ja kyllähän tuo ainakin minua vielä lämmittää vaikka uudemmat levyt onkin kaupan hyllyyn jäänyt. Ei tässä sen kummempaa. |
Ziggy Bubba 02.06.2006 00:46:38 (muokattu 02.06.2006 00:46:59) | |
---|
Mars Voltan haukkuminen taitaa ärsyttää sua hiukkasen enemmän kuin joku random perustelematon 'tölväisy'. Myönnetään, en varmasti tarttuisi asiaan jos kyseessä olis vaikka Blink 182. Toisaalta jos joku perustelis kantansa ja tai edes kertois miksi Mars Volta on verrattavissa paskaläjään, niin siitä voisi syntyä keskustelua eikä turhaa kinaa pikkumaisten nilkkien kesken kuten mä ;) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
sirdickyj 02.06.2006 07:31:58 | |
---|
Juupa juu. Tommoset perustelemattomat tölväsyt vaan pistää välillä vähän silmään.. Nuo kuuluu sinne vanhalle metallipalstalle.. Niin joo, mutta kun se lopetettiin kun siellä oli keskustelun taso just tätä: "Metalican Hammet on iha paska!1!!". Noh, toi sun Morrisetten väheksyntä ei ollut yhtään sen perustellumpaa, se oli pelkkää sanahelinää. Mark 3 on miesten Purple |
Kylläpä on nämä Flea ja Chad Smith kovia, ei mahda mitn. Jep, varsinkin Chad Smith on aika tykki. En rumpujen soittamisesta mitään tiedä, mutta Smithillä tuntuu vaan olevan se groove niin hyvin hallussa, että yksinkertaisemmatkin jutut kuulostaa todella hyvältä. Esim: http://www.youtube.com/watch?v=U_odK0rhA38&search=chad%20smith |
Hetfield 02.06.2006 13:15:09 | |
---|
MTV:ltä tulee juurikin nyt livenä ja kyllähän tuo ainakin minua vielä lämmittää vaikka uudemmat levyt onkin kaupan hyllyyn jäänyt. Kokonaan en nähnyt, mutta hjyvä meininki näytti olevan. Suutelemattomien Muusikoiden Arvovaltaisen Kerhon jäsen. S.M.A.K.
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
msormune 02.06.2006 15:30:27 | |
---|
Etnopoju tilitti: maailmassa on jo aivan riittämiin kaikenlaista jätettä; orgaanista, kemiallista, talousjätettä ja äänijätettä. mun mielestä keskinkertainen banaali roska on vain äänijätettä ja me ei tarvita sitä enää yhtään lisää, joten jätkien pitäisi tajuta joko tehdä jotain, jolla on oikeasti jotain väliä - joka liikuttaa ihmisiä tai tekee niillä ylipäätään _jotain_ - tai jäädä treenikselle runkkaamaan. Ihan oikeasti - sulla on tuossa omassa logossa Mäkkärin logo - joka edustaa kaikkein aikojen roskakulttuurin multihuipennusta. Ja sitten tilittelet täällä jostain jätteen paljoudesta maailmassa. Eh....? Missä järki? |