MrHands 02.06.2006 11:49:35 (muokattu 02.06.2006 12:07:17) | |
---|
Se on muuten Kristian "Varg" VikernEs... ei Vikernäs. Eikö se vaihtanut nimensä ihan oikeesti Vargiksi? e: Tämä kirkonpolttaja on myös LARPPAAJA! |
McNulty 02.06.2006 11:53:03 | |
---|
Eikö se vaihtanut nimensä ihan oikeesti Vargiksi? Saattaapi olla, tuolla "Kristian" nimellä hänet kuitenkin on ristitty. Ironiaa sinänsä :) Kristian burning churches! :) |
Epämuusikko 02.06.2006 12:11:05 | |
---|
Eipäs nyt yleistetä koko nykynuorison asenteeksi. TOdella pässi temppu kyllä, eipä tuosta eroon pääse hän. Prkl. E: vaikka ehkä "nykynuorisossa" tuollaista voi ollakkin niin kenties sekin heijastuu jostain muualta alunperin. Veikkaan, että nykynuorison tyhmyys tulee sieltä muista a)nykynuorison, ja b) julkisuuden henkilöiden, edustajista. Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Näinpä juuri... yhtä hyvin vois verrata tota vaikka kulutustottumuksiin, mut se ei ole skandaalinkäryistä jos vaikka HK:n blå maistuis kirkonpolttajalle taajaan. Hmm, kyllähän HK:n bleun saapi karstaiseksi pienemmälläkin roviolla...mutta siltikin, korrelaatio voisi olla olemassa :) I want to be the king and queen of cheese |
Gandhi 02.06.2006 12:20:14 | |
---|
eniten tuossa vi*uttaa se että nuo mediat yrittävät aina leimata raskaan musiikin (oli se mitä tahansa) saatananpalvontaan liittyväksi. Yksilöt mokaavat ja massat ja musiikkiryhmät syyllistetään... aivan kuin se olisi jotenkin musiikin vika että ihmisillä viiraa päässä. Niin, sama juttu kuin makasiineillä. Media leimasi kaikki aktivistit, prekariaatit jne. porukat aivottomiksi huligaaneiksi ja riehujiksi. "Juo sinä ittes kauniiks, niin minä juon itteni mukavaks" |
jussiohman 02.06.2006 12:31:31 | |
---|
Burn your local church - today! tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
McNulty 02.06.2006 12:36:50 | |
---|
Niin, sama juttu kuin makasiineillä. Media leimasi kaikki aktivistit, prekariaatit jne. porukat aivottomiksi huligaaneiksi ja riehujiksi. Jep... ketuttaa kun yksi pilaa muiden maineen ja sitten vielä media oikein lietsoo ja hekumoi sitä. Polttaisivat vaikka kirkkojen sijasta roskalehtien toimituksia :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Mikael 02.06.2006 12:44:44 | |
---|
Siitä mistä aita on matalin... |
Heissi 02.06.2006 12:55:24 | |
---|
Noniin, löytyihän sieltä taustalta sitä aatteen paloa! Ehdin jo pelätä, että tämä kirkonpoltto olisi ollut vain joku känninen päähänpisto. Saammeko oman julkkis-kreivimme kun kerran ihan Count Grishnakhin jalanjäljissä on tämä kyseinen musaharrastaja ollut? Minkähän nimen hän on itselleen valinnut, Sormusten herrassa olisi kyllä varmasti vielä monta käyttämätöntä jäljellä. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
McNulty 02.06.2006 12:57:07 | |
---|
Sormusten herrassa olisi kyllä varmasti vielä monta käyttämätöntä jäljellä. En menis vannomaan... muistaakseni jollain oli jo Frodokin käytössään :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
ozmo 02.06.2006 13:21:57 | |
---|
Olisivat edes polttaneet jonkun uuden sementtihelvettikirkon, mutta minkä takia piti käräyttää hieno kirkko ja joka on suhteellisen merkittävä koskien maamme historiaa? Ei voi ymmärtää.. No toisaalta, olihan tuo rumpali, että se selittää jonkun verran. Näinpä. Itteänikin vituttaa se että vanhoja hienoja rakennuksia poltetaan kännipäissään, niitä kun ei Suomessa paljoa ole. Sinänsä ihan hauskaahan tuo on että välistä vähän irroitellaan ja pistetään makasiineja ja kirkkoja palamaan, mikäs siinä, idioottia touhua mutta ihan virkistävää tuollaista on lehdistä kuitenkin lukea. :) Se vaan vituttaa että tällaista syntyy silkasta idiotismista, olisi edes selvinpäin polttanut sen siten et olisi suunnitellut tuon vähän paremmin eikä olisi jäänyt kiinni. Aatetta, ei kännihölmöyksiä perkele. Vitun idiootti... Ja tosiaan olisi polttanut uudemman, ei niin nätin kirkon, sillä tuo kyseinen oli mielestäni todella hieno ja arvokas. Siinähän kärvistelee nyt, ei voi muuta sanoa. Mahtaa jätkää vituttaa! :D Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
PL 02.06.2006 13:25:08 | |
---|
Mahtaa jätkää vituttaa! :D Tuskimpa, on vaan ihan vitun ylpeä siitä että on maineensa huipulla. |
Magic Bullet 02.06.2006 13:27:52 | |
---|
hohOO! Oikea hewyn edelläkävijä! Nyt kaikki 5 miljoonaa suomalaista teinix hewaria seuraa perässä ja kohta ei ole mitään kirkkoja jälellä. Sitten koittaa ihmiskunnan uusi aikakausi! MUAHHA! |
MrHands 02.06.2006 13:28:16 | |
---|
Eihän tollasia juttuja saa mennä tekemään porukassa eikä varsinkaan kännissä. Kun juttu tulee julkisuuteen ja poliisi kertoo 'hyvistä vihjeistään' joku alkaa aina panikoimaan. Kirkot tulee polttaa yksin OÌMO |
päänahka 02.06.2006 13:38:11 | |
---|
Ei sillä että väheksyisin tuon teon paheksuttavuutta, mutta eikö se kirkko ollut aiemminkin palanut? Jotakin tämän suuntaista se piispa puhui. Että kirkko on aiemminkin tuhoutunut ja tälläkin kertaa se tullaan laittamaan takaisin pystyyn. Noille toimittajille pitäisi varmaan antaa jotain palautetta uutisoinnista. Vituttaa kun tietää, että monia ei kiinnosta ajatella asiaa sen pidemmälle kuin tekstissä harhaanjohtavasti annetaan ymmärtää. Tosin taisi jonkun Burzumin levyn mukana tulla joskus tulitikut... |
Super-Jari 02.06.2006 14:14:13 | |
---|
Aggressiivinen death metal saa kyllä pään sekaisin. Lordi aloitti tämän buumin Suomessa ja nyt on Sotajumalasta Torture Killeriin tätä samaa moskaa. |
jauheliha 02.06.2006 14:22:28 | |
---|
Kaikki hevin kuuntelijat polttaa kirkkoja ja palvoo saatanaa, reggaesta tykkäävät on koko ajan pilvessä ja trance-ihmiset popsii essoja. Näinhän se menee, onnittelut medialle. "Vejetään vaan tatsilla." |
M-Juhana 02.06.2006 14:27:51 | |
---|
Kaikki hevin kuuntelijat polttaa kirkkoja ja palvoo saatanaa, reggaesta tykkäävät on koko ajan pilvessä ja trance-ihmiset popsii essoja. Näinhän se menee, onnittelut medialle. Mä kuuntelen Kantria ja mulla on hevosen paskaa olohuoneessa lattialla ! |
FlatOutFucked 02.06.2006 14:30:33 | |
---|
Minäkin olen tässä viime aikoina vähän raotellut reisiäni saatanalle. |
A.Starving 02.06.2006 14:33:56 | |
---|
Ja tosiaan olisi polttanut uudemman, ei niin nätin kirkon, sillä tuo kyseinen oli mielestäni todella hieno ja arvokas.
Jos joku on pakko polttaa, niin vois sitten yrittää vaikka Tapiolan kirkkoa, siitä sais propsit varmaan piireissä kun ois vähän haastettakin. Ja on se vielä sevverran rumakin ettei tulis monella ikävä "Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa |