kassu_90 19.09.2003 22:12:28 | |
---|
selkeetä, tehdään näin=9 Millon;) Missä majailet? Mä voin kyllä ihan oikeesti tulla.. |
mikko1 20.09.2003 14:26:27 (muokattu 20.09.2003 14:26:37) | |
---|
-Haitari, yliopistonkadun kävelykatu, blues Haitari joka soittaa itsestään bluesia? How cool is that!? Mullon kans tele. |
qfleax 20.09.2003 16:12:26 | |
---|
Tietääkö kukaan muu tätä yksinäistä sähköbasistia, joka monesti viime kesänäkin näkyi Helsingin illoissa? Aika sitkeä kaveri. Onpas mnetissä mennyt hienosteluksi, kun bullshit bingon vakio sanojakin oikein ruvetaan käyttämään. |
Makuupussimies 20.09.2003 16:38:41 | |
---|
Haitari joka soittaa itsestään bluesia? How cool is that!? oho... Siis mies haitarin kanssa :) "It's better to burn out than to fade away" -Neil Young |
Alttoviulisti 06.10.2003 16:05:27 | |
---|
Katusoitto on hauskaa,harrastin sitä parhaankaverini kanssa viime kesänä,meitä oli viulisti ja alttoviulisti,ei pahemman kuulosta ollut,kyllä meille heiteltiin 20e seteleitä,oli hauska kokemus ja varmasti enskesänä uudestaan!! |
kuha isko 10.10.2003 18:36:58 | |
---|
Kuuntelisin mielelläni esitystänne, kuulostaa varmaan hyvältä kun on kahta eri "korkeutta" viulua samassa. Olen huomannut että viulun ominaisuudet sopii joihinkin katua-akustiikkoihin hyvin. Itselläni on mielessä että jos ensi kesän katusoiton SM:t järjestetään, pitää kokeilla onnea! Sitä ennen täytyy tuota lattariformaattia vielä hioa. Nyt olen käynyt Malmin putkessa 2 kertaa / vko että saisi äänirekisteriä (olematonta sellaista) venytettyä hiukan lisää. Tässä on pikkujoulukausikin tulossa. Olen välillä tehnyt pikkuruista tilauskeikkaa mutta vain lämppärinä (trubaduurijuttu ei oikein kanna koko illan rämpytyksenä koska ihmiset haluavat tanssiakin keskenään). |
mooch 11.10.2003 11:51:40 | |
---|
kyllähän tuo hienoa on. mä ainakin kesällä tykkään käydä kaupungeissa jossa noita katusoittajia on, en tosin ole kyllä niitä usein kuuntelemaan jäänyt. se on sellasta hyvän fiiliksen luontia kaduille. itse en ole vielä uskaltanut. mitä jos vaikka joku tuttu tulisi vastaan :p aaargh :D |
baron 12.10.2003 23:24:55 | |
---|
kyllähän tuo hienoa on. mä ainakin kesällä tykkään käydä kaupungeissa jossa noita katusoittajia on, en tosin ole kyllä niitä usein kuuntelemaan jäänyt. se on sellasta hyvän fiiliksen luontia kaduille. itse en ole vielä uskaltanut. mitä jos vaikka joku tuttu tulisi vastaan :p aaargh :D Sunhan pitää nimenomaan värvätä tutut muka sattumalta paikalle, taputtamaan ja heittelemään (kenties sulta lainattuja) seteleitä, kyllä muutkin siitä innostuvat. |
PekkaM 02.06.2006 11:44:51 (muokattu 02.06.2006 11:49:42) | |
---|
Kokemukseni mukaan katusoitto jakaa musiikkia harrastavat ihmiset ihan luonnollisesti kahteen leiriin. Jo senkin takia että "aito" katusoitto on mielestäni aina sähkötöntä. Jos PA-kamoja aletaan kiskoa mukana niin ollaan jo jonkinmoisen muun esiintymisen piirissä. (Olisko ehkä kyse villistä konsertoinnista silloin..). Tästä tuli mieleen se "Inca"-bändi, joka esiintyy kesäisin Kolmen sepän patsaalla. Helvetinmoinen möykkä ämyreistä, ammattimaisen oloinen levynmyyntikoju vieressä ja tukkii koko jalkakäytävän. Pistää välillä kiukuksi. Tekisi mieli tarkistaa jopa soittajien etninen alkuperä ;) Toinen, joka nyppii on se keskustan katukuvassa liikkuva (venäläinen?) keski-ikäinen pariskunta. Jos jostain terassilta vähänkin vilkaiset heidän suuntaansa, bongaavat he sinut heti ja loikkivat paikalle vetämään akustinen kitara + laulu -linjalla jotain Michelle:ä tai vastaavaa. Kolikot kerätään aika aggressiivisesti kilauttamalla jotain hopealautasta 30 sekunnin esityksen päätteeksi ja siinä on sitten noloa selitellä jotain luottokorteista... Tulipas taas positiivinen viesti... Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Tästä tuli mieleen se "Inca"-bändi, joka esiintyy kesäisin Kolmen sepän patsaalla. Helvetinmoinen möykkä ämyreistä, ammattimaisen oloinen levynmyyntikoju vieressä ja tukkii koko jalkakäytävän. Pistää välillä kiukuksi. Tekisi mieli tarkistaa jopa soittajien etninen alkuperä ;) Sama vika. Hyvää katusoittoa kuuntelee mielellään, mutta ei sähköisesti vahvistettua ryöstöviljelyä ja ääniterroria. Kerran oli Oulussakin yks bossa nova-duo, että oksat pois. Myös eräs paikallisen kaupunginorkesterin edustaja käy joskus viuluaan repimässä HYVÄLLÄ menestyksellä katujemme kulmilla. Mutta akustinen kitara ja Born to be wild väärin soitettuna on myös valitettavan tuttu ilmiö. Tai yhden kappaleen repertuaarin haitaristit. Jeejee. Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |