Aihe: Dimebag Darrell T-paita - suunnittelua
1 2 3 4 519 20 21 22 2327 28 29 30 31
skebajaba
01.06.2006 09:57:30
oishan se hupparikin aika poikaa..:D
- WWW.CRANIUMBAND.COM -
McNulty
01.06.2006 10:00:04 (muokattu 01.06.2006 10:02:18)
Niin jos 9e on t-paidan hinta niin paljokohan noin suunnilleen maksais huppari?

No edellisessä mestasas mistä kyselin, oli t-paita 12e ja huppari 33e...
Eli uskoisin että pari euroa saadaan tuosta hupparistakin uudelta painattajalta hinnasta pois, eli kenties jossain 30e hujakoilla?

Lähetin eilen tarjouspyynnön Printscorpiolle mutta vielä ei ole tullut tarjousta minulle. Toivottavasti tämän päivän aikana joko faksi tai email laulaa...

Mä voin tulla jeesaan niitten kanssa, jos meinaat Hämeenlinnasta niitä lähetellä. Jos yleensä apua kaipaat niiden kanssa.

Postitusvaiheessa voin kaivata apua kyllä... ilmoittelen sitten kunhan ollaan siellä asti :) Kiitoksia!

Tähän sopii osuvasti tuo Kummelin Kouhian sanonta: "Kun porukalla mennään ja yhdessä tehdään niin kaikki valmistuu aikanaan" :)
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
Fortune
01.06.2006 14:50:37 (muokattu 01.06.2006 14:51:49)
Vinkkejä t-paitojen lähettelyyn nykyiselle järkkääjälle ja muillekin, jos tällaista tulee vastaan.

1. Halvin tapa on lähettää jokainen t-paita omassa kirjekuoressaan. XXL-kokoisenkin t-paidan saa sopimaan kirjekuoreen siten, että se menee vielä kirjepostina. Käytännössä homma toimii esim. Printscorpion kanssa siten, että pyydät niiltä pussituksen paitoihin (lisähintaa muistaakseni 0,10e/kpl, kannattaa todellakin!), jolloin se paita sujahtaa kätevästi kuoreen ja vältyt itse laskostelemiselta. Sitten vain polvilleen kuoren päälle, ilmat pois kirjekuoresta ja roudarinteipillä/pakkausteipillä kiinni. Pidä huoli, että paksuus alittaa kirjemitat (sabluuna löytyy Postista ja mitat Postin sivuilta).

2. Hupparit menevät pakettina, niitä kannattanee laittaa useampikin samaan (itse tajusin tämän vasta liian myöhään...). Printscorpio pakkaa myös hupparit muovipussiin, joka kestää kyllä postituksen kun teippaa sen kunnolla (täten säästät pakkauskuluissa). Huppareiden hinnoissa varaa postimaksulle ainakin se 7-8 euroa per huppari!

3. Kun olet saanut paidat paketteihin ja osoitelaput paikoilleen, kanna koko satsi Postiin ja pyydä heitä hinnoittelemaan ne postimaksukoneella. Tässäkin säästät selvää rahaa, kakkosluokassa ja postimaksukoneella lähetetty satsi tässä määräluokassa on selkeästi halvin ratkaisu. Postimerkkejä ei kannata ostaa itselle, se tulee kalliimmaksi.

4. Tällaisissa määrissä tulee aina lähetysmokia, sille ei voi mitään ja siihen kannattaa rahallisesti varautua paitojen hinnoissa. Tilaajilta ei saa periä ylimääräisiä lähetyskuluja mielestäni, joten varaudu esim. 200 kpl tilauksessa ainakin pariinkymmeneen mokaan, joiden suhteen pitää maksaa triplat toimituskustannukset (eli lähetys väärään paikkaan, takaisin sinulle ja edelleen oikeaan paikkaan). Itse hoidan nämä aina niin, että paita lähetetään minulle eikä esim. suoraan vaihdeta ristiin menneitä paitoja: kaikki eivät halua osoitetietojaan ihan kenen vain nähtäväksi...

5. Varaudu ahdistukseen ja vitutukseen, kun paitakasan haet Matkahuollosta. Mutta kyllä se siitä: pakkaukseen tulee nopeasti rutiini ja mikään ei ole autuaampaa kuin viedä 200-300 kpl kirjekuoria Postiin ja nähdä jälleen asuntonsa lattiamateriaali.
Look behind you, a three-necked guitar!
Jebus
01.06.2006 15:51:57
Hmm vielä kai kerkiää mukaan? Tuli hilloa ni haluttais kyllä paita saada
Bonesaw
01.06.2006 15:53:14
Hmm vielä kai kerkiää mukaan? Tuli hilloa ni haluttais kyllä paita saada

Juujuu. Tää ketju on vaan alustavaa pohdiskelua.
"Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen."
McNulty
01.06.2006 17:24:06
Kiitoksia Fortunelle vinkeistä. Soittelin PS:lle ja Ari lupas laittaa tarjoukseen mukaan paitojen hinnat pussitettuina. Kerkesin vain jo poistuun työmaalta, niin en tiedä odotteleeko faksi siellä noutajaansa. No, huomen aamulla sitten...
McNulty
02.06.2006 10:55:37 (muokattu 02.06.2006 11:09:52)
GOOD NEWS!

Elikäs, Printscorpio lähetti minulle hinnaston ja tässä tulee:
TS (t-paita) = 8,50e (S-XXL... XXXL-kokoon +1e lisää)
LS (longsleeve) = 12e (S-XXL)
Ladyfit (girlie) = 12e (XS-XL ja saa valita O tai V-aukolla)
Slimfit (miesten slim) = 12e (S-XXL)
Huppari (ilman vetoketjua) = 20e (S-XXL)

Toimitusaika näin sesonkiaikaan noin 15 työpäivää.
Eli NYT on hinnat kohdallaan!!! Miettii että hupparista tippui 13e ja t-paidasta melkein 4e, ei ole vaikea valita missä painatetaan.

Hinnat sisältävät alvin siis ja laskostuksen sekä pussituksen. Nyt ei muuta kuin soittoa Warnerille vaan ja luvat kuntoon. Palailen asiaan ASAP!

edit: Hinnat eivät olleet ihan noin tasaisia, mutta pyöristelin "pennit" lähimpään suurempaan tasalukuun.
McNulty
02.06.2006 11:01:52
Kiitos Bonecrusher. Nyt on hinnat tosiaan kohdillaan.

Kyllä... nyt pitää jo noilla hinnoilla ostaa itselle pari hupparia kanssa. Se 33e oli jotenkin törkeetä :)
FatSam
02.06.2006 11:11:26

Aivan käsittämättömät hinnat! Noissa jossain postimyyntifirmoissa maksaa paljon huonompilaatuiset t-paidat jollain kaksi pesua kestävällä kälyisellä painatuksella tuplasti tuon.
Ben_D
02.06.2006 11:18:48

Oliks nää ny Local Crew:n hintoja?
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
Bonesaw
02.06.2006 11:21:59
Oliks nää ny Local Crew:n hintoja?

Printscorpion.
"Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen."
Ben_D
02.06.2006 11:22:37

Printscorpion.

Juu katos vaan...
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
Juustonaksu
02.06.2006 11:27:21
Jeah, pakko se on kai tilailla 2 t-paitaa ja yksi pitkähihainen. =) Harmi ettei noi hupparit ole yhtään meikäläisen juttu.

Suuri kiitos Terolle, kun jaksat tällaista organisoida ja vielä kaiken päälle kilpailuttaa yrityksiä! :) Lussaa ropisee.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
McNulty
02.06.2006 11:47:14
Juuri soitin Warner Music Finlandille ja siellä ne nyt etsii minun sähköpostia spam-protection palvelun jäljiltä. Ilmeisesti minun liitteenä laittamat jpg-kuva ja doc-formaatin tekstitiedosto ovat lajitelleen viikko sitten lähetetyn viestini spämmiksi ja sitä siellä nyt selvitellään.

Lähetin viestin uudestaan ja kohta faksaan sen sinne.
Super-Jari
02.06.2006 11:58:09
Vetoketjullista hupparia ei vissiin ole saatavilla?
McNulty
02.06.2006 12:00:18
Vetoketjullista hupparia ei vissiin ole saatavilla?

On saatavilla, mutta sen kanssa tulee painatusongelmia. Tietysti jos siitä haluaa tuon etupuolen kuvan poistaa kokonaan (eli tulee pelkkä selkäpainatus) niin sit voisi onnistuakin.

Vetoketjullista hupparia varten pitäisi tehdä uusi kuva silkkipainolle ja se maksaa.
Super-Jari
02.06.2006 12:04:01 (muokattu 02.06.2006 12:04:26)
On saatavilla, mutta sen kanssa tulee painatusongelmia. Tietysti jos siitä haluaa tuon etupuolen kuvan poistaa kokonaan (eli tulee pelkkä selkäpainatus) niin sit voisi onnistuakin.

Vetoketjullista hupparia varten pitäisi tehdä uusi kuva silkkipainolle ja se maksaa.

Mitä jos se Dimen kuva jäis vaan kokonaan pois ja taakse normipainatus?

e. sulla on sigussa jo poistettu tori-ilmo.
McNulty
02.06.2006 12:05:39
Mitä jos se Dimen kuva jäis vaan kokonaan pois ja taakse normipainatus?

Voihan tätä harkita... mielummin tekisin kuitenkin kokonaan uuden designin tuota varten. Voisi vaikka syksyllä katsoa uutta dime-hupparia "talveksi" :)

Pistäis mukaan vaikka hihapainatusta jne.

e. sulla on sigussa jo poistettu tori-ilmo.

niin onkin, perkules... poistetaan!
Super-Jari
02.06.2006 12:08:09
Voihan tätä harkita... mielummin tekisin kuitenkin kokonaan uuden designin tuota varten. Voisi vaikka syksyllä katsoa uutta dime-hupparia "talveksi" :)

Pistäis mukaan vaikka hihapainatusta jne.

Jep. Pidetään idea tulilla. Hihaan vois heittää vaikka että "your trust is in whiskey and weed and Dimebag - It's Goddamn Electric"

:)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)