Barret 01.06.2006 15:24:33 | |
---|
Väärin. Starless and bible black on toiseksi paras 70-luvulla ilmestynyt levy. Musta se B-puoli Damista on tuota, mutta A-puolella on paskaakin "The Mincer" ja "We'll Let You Know" :( |
tatska 01.06.2006 15:44:18 | |
---|
sanon tähän vain että yesiltä en ole kuunnellut kuin close to edgeä (kokonaan/kunnolla),joka on kyllä melko mainiota kynäilyä/muljutusta. king crimsonilta voisin suositella montaakin levyä. tässä parhaat järjestettynä: 1.red 2.in the court of the crimson king 3.USA 4.starless and bible black 5.larks tongues in aspic |
Planetist 01.06.2006 15:45:43 | |
---|
Noh, KC:n parhaat. 1. Red, ehdottomasti. 2. Starless and bible black 3. Larks' tongues in aspic Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake |
jussiohman 01.06.2006 17:28:44 | |
---|
tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
Mr. Mustard 01.06.2006 18:05:43 | |
---|
Olen varmaan ainoa, joka tykkää Yesin Relayer-levystä melkeinpä eniten koko bändin tuotannosta. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Nita Nitro 01.06.2006 18:21:38 | |
---|
Olen varmaan ainoa, joka tykkää Yesin Relayer-levystä melkeinpä eniten koko bändin tuotannosta. Mun mielestä se tulee hyvänä kakkosena Close to the Edgen jälkeen. Fragilesta en sen sijaan ikinä ole valtavasti innostunut vaikka se hienoja biisejä sisältääkin. King Crimsonista sanoisin, että kohtalaista kuvaa tuotannosta alkaa saamaan kun ottaa haltuun: 1. Larks' Tongues in Aspic 2. Discipline 3. In the Court of... Itse pidän Disciplineä aivan mahtavana, mutta 80-luvun tuotanto muuten jättää vähän kylmäksi. 70-luvulta taas kaikki kolme studiolevyä kolahtaa lujaa. Thrak ei kuulu omistukseen, mutta hienoksi levyksi sekin on tullut todettua. mystische! |
Planetist 01.06.2006 18:23:03 | |
---|
Mitä tulee 80-luvun tuotantoon: Discipline on ihan mainio levy, silti kaukana parhaimmistosta, Beat on vielä kuunneltavissa mutta harvoin, Three of a perfect pair on paskaa. Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake |
bedlam 01.06.2006 18:47:24 (muokattu 01.06.2006 18:49:05) | |
---|
Mitä tulee 80-luvun tuotantoon: Discipline on ihan mainio levy, silti kaukana parhaimmistosta, Beat on vielä kuunneltavissa mutta harvoin, Three of a perfect pair on paskaa. Three of a perfect pair on minusta näistä paras. Tai olisi ilman niitä paria kokeellista täytebiisiä. Beat oli täyttä paskaa, pitäisi kyllä ottaa uusintakuunteluun. http://www.mikseri.net/kiasma |
ydinaukio 01.06.2006 21:43:21 | |
---|
Te ette osaa, taaskaan. Oikeasti Starless and bible black on KC:n paras levy. |
Nita Nitro 01.06.2006 22:41:28 | |
---|
Te ette osaa, taaskaan. Oikeasti Starless and bible black on KC:n paras levy. Itse et osaa. mystische! |
tatska 01.06.2006 22:48:13 | |
---|
Te ette osaa, taaskaan. Oikeasti Starless and bible black on KC:n paras levy. red se kyllä on! älä väitä kun et tiedä. |
ydinaukio 02.06.2006 08:02:34 | |
---|
Periaatteessahan Redillä on ne paremmat kappaleet, ja SABB on sellaista jammailua. En vaan jaksa kuunnella Rediä enää ollenkaan, kun taas SABB lähtee edelleen ihan saatanasti. Niin ja Bible blackilta löytyy myöskin maailmanhistorian hienoin rumputyöskentely, ja KC:n (ja koko 70-luvun) paras biisi, Fracture. |
Olen varmaan ainoa, joka tykkää Yesin Relayer-levystä melkeinpä eniten koko bändin tuotannosta. Kyllä se minullakin on ihan kärkipäässä. Se, etten kuitenkaan sano sitä yksiselitteisesti parhaaksi, johtunee siitä, että Sound Chaser on minun makuuni aavistuksen liian reikäpäistä menoa. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |