lasol 01.06.2006 18:44:24 | |
---|
Pitääkin nyt kerrankin katsoa kun ei ole vielä tullut nähtyä ei siis, on siis |
Wahi 01.06.2006 18:46:40 | |
---|
Aika ihme aikaan tulee. En tiedä jaksanko kattoa, nauhalle ainakin menee. "Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v. |
carnation 01.06.2006 18:56:24 | |
---|
Kerran olen muistaakseni The Wallin katsonut ja siitäkin on jo vuosia. Aika hienoja visuaalisia juttuja ja muitakin semmosia elokuva pitää sisällään, mutta en mie tuosta mitään tajunnut. Johtunee ehkä siitä ettei The Wall ole levynä minulle kovin tuttu eikä Pink Floyd muutenkaan "minun kuppini teetä." Mutta olihan se silti ihan tyylikäs pläjäys ja vissiin aika ahdistavakin. "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |
Tympee Huttunen 01.06.2006 18:58:52 | |
---|
Pink Floyd on kyllä hyvä ja sitä rataa...mutta leffassa on kyllä kalkkunan aineksia. Jotenkin tuntuu, että on koitettu haukata hieman liian iso pala. Animaatiot yms. toimii osittain, mutta ehkä pääosaan olisi kannattanut hankkia oikea näyttelijä(?). Itse petyin. |
Rattata 01.06.2006 19:23:15 | |
---|
Kaksi kerta oon nähnyt ja tykännyt. Pitää katsoo taas. |
Planetist 01.06.2006 19:28:00 | |
---|
Jotkut tykkää, jotkut ei, itse pidän suuresti. Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake |
Vainhaalee 01.06.2006 20:41:04 | |
---|
Loistavaa, jo puolitoista vuotta pitänyt ostaa deeveedee... Nyt ei tarvi taas vähään aikaan! Hail to the King, Baby! |
Feggy 01.06.2006 20:44:41 | |
---|
Heikko esitys imho. |
Humbucker 01.06.2006 21:20:54 | |
---|
Pitänee kattoa kun en ole vielä nähnyt. Levy on ainakin huippu. "Something strange in my head.
There must be mushrooms in my head"
|
Alpha 01.06.2006 21:33:59 | |
---|
Niin tämkö oli se filmi, joka oli tehty sen yhden albumin biisien pohjalta? Vaiko oliko ne biisit tehty tämän videon pohjalta? Ei helvata...vieläkin naurattaa se taannoinen "keskustelu" tästä...:o) Tuolta se pitäis löytyä pelastettavista jutuista, mutta eipä löydy enää... |
Tinmo 01.06.2006 21:39:23 | |
---|
Höh, hittoako dissaatte sitä. Minun mielestäni ihan täyden kympin visiointia. Varma ns. nakki, jos bändi noinniinkuin muuten nappaa vähääkään. |
Onpahan taas lähetysaika...Tekisi mieli katsoa mutta kun olen osa rattaita joka pyörittää yhteiskuntaa. “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
ozz3 02.06.2006 07:54:48 | |
---|
Voisi katsoa uudemman kerran kun viimeksi jäi vähän luu käteen kun yritti vaan jotenkin pysyä kärryillä. Nyt on bändikin hieman tutumpi, joten eiköhän tästä enemmän lähde tällä kertaa irti. Animaatiot on Wallissa erittäin hienoja. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Nazareth 02.06.2006 09:27:19 | |
---|
Ahistava tuo on ainakin, mulle jäi yhestä kohasta semmoset traumat että muute ton leffan katon aina paitsi yhtä kohtaa. Portin lenkki o parasta ja sinine lenkki kallista paskaa. IMIK #27 AKKK#6 |
Butcheri 02.06.2006 16:38:30 | |
---|
Näyttää enemmän musiikkivideolta kuin elokuvalta. Mutta voisihan sen uudestaan katsoa, jos se siitä vaikka aukenisi. Armenia, Monaco ja joku kolmas röpömaa tuhoutuivat meteorisateessa. |
ozz3 02.06.2006 17:49:15 | |
---|
Näyttää enemmän musiikkivideolta kuin elokuvalta. Mutta voisihan sen uudestaan katsoa, jos se siitä vaikka aukenisi. Eikös se käytännössä olekin musiikkivideo koko albumille? Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Mechanizm 03.06.2006 01:47:49 | |
---|
Varmaankin toistakymmentä kertaa tämän olen nähnyt, kahdesti valkokankaalta. Kovastihan tuota on parjattu, minusta aivan syyttä. Ymmärrän kyllä jos joku ei tykkää, onhan tarina rikkonainen eikä kaikki merkitykset ja tasot avaudu varmastikkaan ensimmäisellä katselulla. Mutta se vain lisää minusta elokuvan "mystisyyttä", sekä lisää sen hohtoa ja kestävyyttä. Minulle elokuva toimi heti kun sen aika nuorena näin, ehkä siinä jeesasi teeveen tekstitys kun tuolloin ei englanninkielen taito ollut vielä siinä jamassa että lyriikoista olisi kaikkea ymmärtänyt, eikä sanoja ollut saatavilla. Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
ydinaukio 03.06.2006 12:53:34 | |
---|
Tuo elokuva on paljon parempi kuin se levy. |
Exhausted 03.06.2006 16:43:32 | |
---|
Pelkiltään tästä ei saa paljoa irti, mutta jos levy on hyvin sisäistettynä niin todella hieno kokemus. |
Basement 03.06.2006 20:26:57 | |
---|
Pink Floyd on kyllä hyvä ja sitä rataa...mutta leffassa on kyllä kalkkunan aineksia. Jotenkin tuntuu, että on koitettu haukata hieman liian iso pala. Animaatiot yms. toimii osittain, mutta ehkä pääosaan olisi kannattanut hankkia oikea näyttelijä(?). Mitä turhaan, eihän tuossa kovin paljoa näyteltävää ole, jos tiedät mitä tarkoitan. Äijä istuu tuolissaan ja angstaa ja sitten menee ajamaan partaansa ja ajaa ohi voi voi. Leikki sikseen, aivan upea elokuva, hyllystäkin löytyy mutta tod. näk. katson sen huomenna kumminkin. Se vaikuttaa joka kerta syvästi, aina jää jotain ajateltavaa jne. Paras paras, kuin huumetta. |