DJKaaos 01.06.2006 23:01:29 | |
---|
Terve menoa Paska City ( ja Sävelradio) - Kourallinen klassikkobiisejä kiertää päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. - Samat saatanan kymmenen mainosta kymmenen minuutin välein. - Juontajien jutut lähinnä "seuraavaksi se ja se biisi". Nuo yllä mainitut seikat pitävät paikkaansa kaikkien kaupallisten asemien kohdalla. Vaikea keksiä mitään nöyryyttävämpää kuin kaupallisen radioaseman kuunteleminen. Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin. |
Von Blåmberg 01.06.2006 23:05:31 | |
---|
Auh! En mä halua kuulla musiikkia jonka mä jo tunnen, mä haluan kuulla sellaista musiikkia joka on just mulle mutta jota en ole aiemmin kuullut. Haluan antaa DJ:lle mahdollisuuden avata elämässäni uusia ovia ja tuoda uusia tuttavuuksia päivääni, ja vastineeksi olen jopa valmis käyttämään kallista vapaa-aikaani musiikin kuunteluun, vaikka taivas tietää että mieluummin nauttisin hiljaisuudesta. Eihän siinä radion ääressä tarvitse istua kuin puoli tuntia, niin on jo kuullut kaikki kappaleet mitä siellä soitetaan. Koeta nyt siinä sitten löytää uusia artisteja. Radiosta voisi tulla mielenkiintoinen väline, jos lähetykset pystyttäisiin tekniikan kehityksen myötä räätälöimään enemmän kuulijakohtaisiksi. Minä alan kuuntelemaan radioa sitten, kun sieltä poistetaan välispiikit ja mainokset ja soitettavat biisit arvotaan mun musiikkimaun tyyliseksi :) Quick to judge, quick to anger, slow to understand |
sus 01.06.2006 23:22:27 | |
---|
Kotttoooo töihin ja Unne Sormunen alko pursuukkin jo sen verran korvista että tervemenoa vaan Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
sus 01.06.2006 23:24:16 | |
---|
Minä alan kuuntelemaan radioa sitten, kun sieltä poistetaan välispiikit ja mainokset ja soitettavat biisit arvotaan mun musiikkimaun tyyliseksi :) Rukouksiisi on vastattu! Tosin vielä vain netissä... ja sun täytyy rekisteröityä...ja kuunnella Winampilla eka parisataa biisiä.. Varmaan kiinnostus jo loppu mutta tässä on osote: www.last.fm Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Ei tee hirveen kipeetä... En minä mistään mitään tiedä. Kunhan arvailen. |
uruttaja 02.06.2006 01:05:18 | |
---|
Ei tee hirveen kipeetä... Eikä kirvele. Ei tule kuunneltua. |
sirdickyj 02.06.2006 07:42:41 | |
---|
Omassa teini-iässä tuota virkaa toimitti UpTeekki, ja sitten muutama vuosi myöhemmin Norpan yöshow. Siinä oli kaksi aivan loisto-ohjelmaa. Olikse Norppa, mikä veti Cityssä iltapäiviä joskus 8-kööt-9-köötluvun taitteessa? Se oli hyvää kamaa vielä sillon, kun radiossakin sai vielä sanoa jotain; oli tulistunut siihen, kun kotimaisen musan soittaminen oli radiossa kalliimpaa ku ulkomaisen, eikä siks soittanu kotimaista. Muisti vielä sanoa, että "nyt ois taas yks suomalainen levy, mut eipä soiteta". Vakavasti puhuen, eihän se alkuperäinen Radio City TIETENKÄÄN olis voinut kantaa kovin pitkälle, kun noi kumminkin pyörii muulla kuin julkisella rahoituksella. Siellähän, kuten Kivi sanoi, harjoiteltiin radio-ohjelman tekoa ja kanavan pyörittämistä. On selvää, että kun tullaan aikuiseksi ja opitaan enemmän noita hommia, niin kyllähän sitä sitten hakeudutaan oikeisiin töihin, ja maailma on vaan semmonen paikka, että nälkä kasvaa syödessä. Kun pientäkin menestystä alkaa tulla, niin toki toimintaa lähdetään kehittämään. Muistettakoon, että tuo nykyinen City ei ole millään tavoin yhteydessä siihen alkuperäiseen, omaan mahdottomuuteensa kaatuneeseen kotikutoiseen ja loistavaan radiokanavaan. Radio Helsinki jatkanee sen perinteitä parhaiten. Mark 3 on miesten Purple |
terone 02.06.2006 09:09:26 (muokattu 02.06.2006 09:11:52) | |
---|
We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
Jzzka 02.06.2006 09:27:20 | |
---|
Muistettakoon, että tuo nykyinen City ei ole millään tavoin yhteydessä siihen alkuperäiseen, omaan mahdottomuuteensa kaatuneeseen kotikutoiseen ja loistavaan radiokanavaan. Radio Helsinki jatkanee sen perinteitä parhaiten. Kyllä, nolo loppu hienolle kanavalle. Radio City oli persoonallinen ja asenteellinen kanava. Nykyisin tuo asenne on lähinnä kanavaäänellä, joka sekin tuntuu olevan suunnattu tuonne Wannabe-rock osastolle. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Tomtom 02.06.2006 09:55:27 (muokattu 02.06.2006 09:59:55) | |
---|
Huono homma. City oli silloin joskus _oikean Cityn_ aikaan hieno kääntää päälle kun huristeli reissuilta takasin himaan. Hyvinkään kohdalla alkoi kuulumaan Alfa Romeo-vainaan surkeasti Kenwoodista.. (kyynel..) Toisaalta taas nyky-City on mulle aivan yhdentekevä, mutta uskoisin sen palvelevan perus-rokkidiggaria kuitenkin hyvin. MIks perkeleessä se pitää sitten poistaa? Ja sama juttu Sävelradion kanssa. Voi pe***le sentään, tällaista on elämä poliisivaltiossa. Lähetäänkö parrikaadeille? E: nyt kun sain itteni oikein kunnolla kiihdyksiin, niin mua kyllä sapettaa esim. tällanen toiminta missä poliitikot päättää siitä mitä tavan kansalainen saa kuunnella. Mikä on se periaate mikä märittelee sen että esim. Sävelradio on ihmiselle pahasta kun se ei tarjoa "tulevaisuuden visiota" kuuntelijalle, mutta esim. joku Rock FM tarjoaa? Voi ***** ****** soikoon. Ja Sussukin vielä on tolkun ihminen normaalisti mutta nyt kyllä pomppas. Poistutan itseni jäähylle tuonne kylmäkaappiin vähäks aikaa. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
Brian May jr. 02.06.2006 10:23:46 | |
---|
Huono homma. City oli silloin joskus _oikean Cityn_ aikaan hieno kääntää päälle kun huristeli reissuilta takasin himaan. Hyvinkään kohdalla alkoi kuulumaan Alfa Romeo-vainaan surkeasti Kenwoodista.. (kyynel..) Toisaalta taas nyky-City on mulle aivan yhdentekevä, mutta uskoisin sen palvelevan perus-rokkidiggaria kuitenkin hyvin. MIks perkeleessä se pitää sitten poistaa? Ja sama juttu Sävelradion kanssa. Voi pe***le sentään, tällaista on elämä poliisivaltiossa. Lähetäänkö parrikaadeille? E: nyt kun sain itteni oikein kunnolla kiihdyksiin, niin mua kyllä sapettaa esim. tällanen toiminta missä poliitikot päättää siitä mitä tavan kansalainen saa kuunnella. Mikä on se periaate mikä märittelee sen että esim. Sävelradio on ihmiselle pahasta kun se ei tarjoa "tulevaisuuden visiota" kuuntelijalle, mutta esim. joku Rock FM tarjoaa? Voi ***** ****** soikoon. Ja Sussukin vielä on tolkun ihminen normaalisti mutta nyt kyllä pomppas. Huoh...eli juttuhan on yhäkin niin että ainakaan Radio City ei edes yrittänyt uusia lupaansa. Vettä! |
mr_b 02.06.2006 10:27:28 | |
---|
Mitäköhän tapahtuu nykyään kaapelitehtaan seinällä olevalle Radio Cityn valomainokselle, sille joka aiemmin tervehti espoolaisia Lepakon katolla (vai oliko se seinässä)? Palanen pelastettavan arvoista populaarikulttuuria tuokin. Billy Gibbonsia lainaten "Radio City, 96.2, have mercy" Ja tosiaan, niinkuin Kivi sanoi, legenda on ollut aivokuollut jo vuosia, tässä se vaan otetaan pois hengityskoneesta, mutta silti on hiukan surullinen olo. There it was just like Old Faithful, the eternal Fountain of Filth |
Johnny Buzz 02.06.2006 10:31:13 | |
---|
Huoh...eli juttuhan on yhäkin niin että ainakaan Radio City ei edes yrittänyt uusia lupaansa. Tuollahan muutama postaus ylempänä oli linkki Cityn sivulla olevaan uutiseen: "Radio Cityssä rokki soi vuoden loppuun Suomen ainoa rock-kanava jatkaa rokin soittamista normaalisti toimilupakauden loppuun. Julkisuudessa on liikkunut virheellistä tietoa Radio Cityn toimilupahakemuksesta. Radio Citylle haettiin toimilupaa. Paikallista lupaa Helsinkiin. Haimme myös erikseen valtakunnalista rock-kanavaa, jonka sai Swelcom Oy. Rock-formaattia havitteli useat yhtiöt. Nykyisen, Radio Cityn, toimiluvan omistava Suomen Urheiluradio Oy ei hakenut Radio Citylle jatkoa, mutta Pro Radio Oy haki (Radio City) Herätysliike tulee edelleen matkalla Kotoo töihi!" Ja todennäköisesti Sanoma Osakeyhtiö tulee ostamaan käyttöoikeudet Radio City nimeen ja näin ollen kanava jatkaa, mutta omistaja vaihtuu. |
Tomtom 02.06.2006 10:46:05 | |
---|
Kiitoskia lisätiedoista. Palasin kylmäkaapista jääpuikot korvista roikkuen... "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
Johnny Buzz 02.06.2006 10:50:16 | |
---|
Kiitoskia lisätiedoista. Palasin kylmäkaapista jääpuikot korvista roikkuen... Ei mitn. Tuo Rock FM kuten myös Lady FM ovat vain työnimiä. Lopulliset nimet tarkentuvat varmaankin lähiaikoina. |
PekkaM 02.06.2006 11:01:12 | |
---|
daah, naisille suunnattu kanava? "innolla" odotan, mitä tuleman pitää.. "Meikkausvinkkejä", "kunto-ohjeita", "kodinhoitojutskii" jne., veikkaisin. Musiikkipuolella celinedionii, helmutlottia ja villimpään tunnelmaan jotain bonjovii. Ehkä. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
terone 02.06.2006 12:02:56 | |
---|
Oikeesti Sävelradio on kyllä ihan hyvä kanava, sieltä tulee biisejä joita ei ole ennen kuullutkaan. Tosin itseänsä sekin hieman toistaa jos päivästä toiseen kuuntelee. We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
DJKaaos 02.06.2006 13:32:47 | |
---|
Oikeesti Sävelradio on kyllä ihan hyvä kanava, sieltä tulee biisejä joita ei ole ennen kuullutkaan. Tosin itseänsä sekin hieman toistaa jos päivästä toiseen kuuntelee. Niin no kuunteleppa joskus viikko Sävelradioo, niin ei tule enää vastaan biisiä, jota et olisi joskus kuullut. Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin. |
Teijo K. 02.06.2006 14:04:21 | |
---|
Niin no kuunteleppa joskus viikko Sävelradioo, niin ei tule enää vastaan biisiä, jota et olisi joskus kuullut. YleQ on yllättävän hyvin kestänyt miulla paria tuntia päivässä parin viikon ajan. No tuleehan sieltäkin välillä samaa renkutusta yhä uudestaan, mutta yllättävän paljon myös uutta ja outoa musiikkia. |
Johnny Buzz 02.06.2006 14:04:45 (muokattu 02.06.2006 14:07:02) | |
---|
Niin no kuunteleppa joskus viikko Sävelradioo, niin ei tule enää vastaan biisiä, jota et olisi joskus kuullut. Muistakaa kuitenkin se, että ette voi täällä verrata itseänne perusradiokuuntelijaan. Täällä pyöriville ihmisille musiikki on huomattavasti tärkeämpi asia kuin tavallisille suomalaisille. Täällä pyörii aktiivisesti vajaa 10 000 (jos sitäkään) käyttäjää, jotka edustaa vain pientä osaa tästä kansasta. Perusjengi haluaa kuulla turvallisia tuttuja biisejä ja välillä uutuuksia. Musiikki on enemmänkin taustalla eikä suinkaan elämän tärkein asia. Tämä tuntuu usein intohimoisilta musadiggareilta unohtuvan. |