Unworthy Knight 28.09.2003 21:52:47 | |
---|
- Kylmyys (fyysinen ja henkinen) - Pakkenen ja talvi - Nykymaailman sairuas - Suru ja kaipuu ja sitä kautta rakkuas ...tai rakkuadettomuus. - Viha, pahuus ja pimeys , mutta vain mausteena mahdollisesti. Ei itse tarkoituksena. Niin tulee väänettyä myös mukavista aiheista jotakin kuvottavampaa. Ihan vain kokeilun mielessä kiinnostavaa puuhaa löytää jokaisesta asijasta sairas puoli. Kunhan saa jotenkin itteensä likoon puuhaan niin tulee tietyllä tapaa luotua jotakin uutta . Vaikka se olisi jo tehty miljoonasti. Silti siinä on se oma leima. "...So croak the king of Grey." |
noir 28.09.2003 22:08:17 | |
---|
Tuntuu lähes turhalta kirjoittaa tähän mitään enää, kun Unworthy Knight tuossa jo sen sanoi. Lisätään kuitenkin vielä, että liikkeellepaneva voima on itsellenikin yhä tuntematon. Jostain vain pälkähtää päähän pari säettä, idea, tai kokonainen säkeistö, josta sitten ruvetaan pyörittämään. Odottamalla ei inspiraatiota ole kuitenkaan tullut ikinä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Mohla 29.09.2003 04:06:53 (muokattu 29.09.2003 04:07:49) | |
---|
Mikä tahansa asia mikä herättää jotain tuntemuksia. Tietty perussettiä on jotkin ihmissuhteet yms. mutta toisaalta viimeksi sain inspiraation sähkökatkosta. Niin, ja luonto on yksi suurimmista innoittajista myös. Noista viha/kuolema/tms. jutuista kasvoin ulos joskus 8. luokalla. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
zacred 29.09.2003 10:44:00 | |
---|
Biisien tekeminen on vaikeaa. Kyllähän sellaisia saa aikaan, missä ei ole mitään sanomaa. Omasta mielestäni kappale ei saa olla mitään sekalaista huutoa, vaan jollain sanomalla varustettu. Aiheena voi olla vaikka: epätoivo, kuolema, suru. Itse en kyllä pidä noissa kolmessa kuin kuolemasta. |
Mohla 29.09.2003 13:37:54 | |
---|
Aiheena voi olla vaikka: epätoivo, kuolema, suru. ...Niin, tai toivo, elämä ja ilo. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Deg 29.09.2003 19:54:42 | |
---|
Yhteiskuntakritiikki ja epätoivoinen rakkaus, siinä ne ainekset. Voi käyttää vaikka samaan sanoitukseen, jos on osaava kynäniekka. Sexual Chocolate, Baby!! |
Mohla 30.09.2003 04:05:25 | |
---|
Ainiin, joo. Tosiaan yhteiskuntakritiikki unohtui, mutta sitä en harrastakaan kuin yhden bändin riveissä... Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Mortal Jane 07.10.2003 00:45:45 | |
---|
...Niin, tai toivo, elämä ja ilo. Hahhah! Jep. Sitä se on. |
Von Härskiburg 07.10.2003 09:18:36 (muokattu 12.10.2003 22:00:08) | |
---|
Yleensä jonkunasteisesta vitutuksesta/masennuksesta. Keksin jonkun hyvän pätkän ja alan rakentaa sen ympärille piisiä. Ei aina tule mitään maailman omaperäisintä tekstiä, mutta ainakin voin vedota siihen, että joka sana tulee suoraan sydämestä. Kyllä iloisiakin tekstejä on joskus tullut, mutta se on harvinaista. Minä kun satun olemaan lähes patologinen pessimisti. EDIT: Haluaisin kyllä tehdä iloisiakin tekstejä, mutta niistä tulee niin väkinäisiä, kun mu vituttaa melkein koko ajan joku pikkujuttu. "Lainaappas kaveri kymppi." "Ookoo, keneltä?" |
FakeAssGay 07.10.2003 09:28:35 | |
---|
Yleensä jonkunasteisesta vitutuksesta/masennuksesta. Keksin jonkun hyvän pätkän ja alan rakentaa sen ympärille piisiä. Veit varpaat suusta veliseni! Yleensä vaan se alkuperäne idea on jo ehtiny unohtua ja siitä tulee joati ihan muuta...on tosi vaikee saada hetkellisestä v*tutuksesta kokonaista biisiä! ei tahdo pysyä aiheessa. FakeAssGay and F.A.G. are trademarks of My ass. Pictures, lyrics and opinions are property of their respective owner. All rights reserved. All text written above will be denied in case of public humiliation. |
...Niin, tai toivo, elämä ja ilo. Hahhah! Tässä on lähinnä ideana se, että sanoituksia voi oikeesti (oikeesti!) tehä jostain muustakin, kun negatiivisista asioista. Ja sitäpaitsi turha (huom. turha) itsesäälissä kieriskely ja synkistely on semmosta hohhoijjakkaa meininkiä. Mutta joo, kukin tekee mitä tekee. Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni. EDIT: Olenpa muuten tehnyt juuri tätä aihetta sivuten biisin, jota voisin melkein uskoa sinun aika pitkälti inhoavan, DKT. Muistuta, että rankaisen joskus soittamalla sen sulle... Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
pehko 08.10.2003 20:37:27 | |
---|
noh...kirjottelen paperille aina jotain lauseita, mitä tulee mieleen, sit jskus niitä yhdistelee...Oman elämän tilanteista/tunteista tulee myös kirjoteltua...keksimällä keksiminen on aika pirun vaikeeta. Pitää iskeä vaan kunnon inspis, ni se on siinä... YARRRR!!! |
Guderian 08.10.2003 21:06:40 | |
---|
Se on tämä polttoaineenkatku mikä jää ikävästi kalvamaan kurkkua. Se täytyy sitten kirjoittaa ulos. Klotzen, nicht Kleckern! |
Paskaskitta 11.10.2003 15:41:52 | |
---|
Mulla on ongelmia tässä.. En tahdo millään saada kappaleisiini järkeviä tekstejä! Jos vaikka helpottas omien tekstien kehittelyä: Mistä aiheista te kirjotatte? Mullakin on sama onkelma. Mun eka sanotus tuli tosta noin (tein koko biisin yhessä illassa). Mut sanoista tuli paskat ja biisikin on paska. Mun toinen sanoitus tuli sinä päivänä kun vanhemmat riiteli ja sano eroavansa. Eli hetkellinen inspiraatio. ja biisi kertoo yllätys yllätys, parisuhteen päättymisestä. Kannattaa miettiä joku tilanne mitä on käyny eli jos on jotain tosi traagista tapahtunu tai jotain tosi ihanaa mieti tulisko siitä sitten hyväkin biisi. Tai sitte voi kuunnella jotain muuta musiikkia ja napata jostain kohdasta vaikka sanan 'spiritualist' ja tehä siitä jonkun kipaleen. Tai mieti vaikka kouluasi tai työpaikkaasi. Mun yks sanotus tuli siitä kun mä vihasin mun koulua. Biisin nimeks tuli 'School is Fucked Up!'. Sillai :P Jos ei tuu mitään mieleen niin ala pitää mukanas jotain paperin palaa johon kirjottaa lyriikoita kun ne tulee mieleen, ja lopuks yhdistelee ne biisiks. Se on toisaalta ei työlästä, mutta (kai) paras tyyli... Toivotaan etä saat nyt jotain biisejä aikaan näillä avustuksilla. |
Johnnyk 14.10.2003 00:45:08 | |
---|
Repstereillä, eli siis ne sanat vaan tulee jostain. Tänään voisi taas vaihteeksi kokeilla sanoittamista, viime kerrasta on aikaa, hmm, 1.5 vuotta. Niin kauan? Johtuu varmaan siitä ettei ole pahemmin vituttanut = ei ole ollut naishuolia. Tänään voisi kirjoittaa jotain vaikka siitä, kuinka eräs tuttu teki itsarin ja sen muija oli katsellut vierestä, muija oli kyllä tuttu mutta sitä jätkää en tiennyt kuin naamalta, mutta kumman perspektiivistä? nsoi: Type O Negative - Cinnamon Girl (Extended Depression Mix) "Basso on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä." -Faarao Fallos |