Timothy 31.05.2006 22:38:04 | |
---|
Kyseisestä kitarasta mielepiteitä, onko hyväkin floikka, hyvät vakiomikit? |
Werde 01.06.2006 12:49:13 | |
---|
Kyseisestä kitarasta mielepiteitä, onko hyväkin floikka, hyvät vakiomikit? Floikka tuntui todella lelulta, ja kitara muutenkin yleisvaikutelmaltaan muoviselta. Viimeistely oli kaulan osalta huono molemmissa kahdessa yksilössä joita olen näpelöinyt. Suosittelen että laitat rahasi johonkin muuhun. "My Lifestyle Determines My Deathstyle" |
Suosittelen että laitat rahasi johonkin muuhun. Sikäli kun 500 eurolla saa kitaraa, jossa olisi parempi floikka. Tuossakin on varmaan osat vähän huonot, mutta mielestäni Ibanezin vahvuus on soitettavuus. Ne tekee vain jotain oikein siinä miten helpposoittoinen kitarasta saadaan. Tietysti kannattaa kokeilla sopiiko kyseinen kitaramalli juuri omaan kouraan. |
Werde 01.06.2006 13:53:10 | |
---|
Sikäli kun 500 eurolla saa kitaraa, jossa olisi parempi floikka. 500 eurolla saa (käytettynä) kitaran mikä kantaa parasta mahdollista floikkaa. Tiedät kyllä mistä on puhe. "My Lifestyle Determines My Deathstyle" |
Krice 01.06.2006 19:40:57 | |
---|
500 eurolla saa (käytettynä) kitaran mikä kantaa parasta mahdollista floikkaa. Tiedät kyllä mistä on puhe. No nyt täytyy tunnustaa, että en arvaa. |
FatSam 01.06.2006 20:17:12 | |
---|
500 eurolla saa (käytettynä) kitaran mikä kantaa parasta mahdollista floikkaa. Tiedät kyllä mistä on puhe. Mä koitan. Joku RG-sarjan Ipanetsi? |
Order 01.06.2006 21:23:03 (muokattu 01.06.2006 21:23:47) | |
---|
Niin todellakin, sen sijaan että laittaa sen ~500e tuommoiseen uutena, se kannattaisi sijoittaa RG 5xx-sarjalaiseen, joita saa suunnilleen samana hintaan käytettynä. Tuskin tulee katumaan, kun nyt rg:tä kuitenkin on hankkimassa. Ihan vaan jo sen takia, että tuon käytettynä ostetun 5xx-mallin jälleenmyyntiarvo on aika lailla sama mikä se ostohetkellä oli ellet sitä mene hajottamaan tai tee suuria muutoksia (parempaan tai huonompaan suuntaan). Samaa ei voi sanoa uutena ostetusta kitarasta, varsinkaan tuollaisesta "budjettimallista". And eternity, my friend, it's a long fucking time. |
hq 01.06.2006 23:52:32 | |
---|
Ibanez S-sarjalaisissa on tallana ZR, josta en itse ainakaan vielä löydä mitään moitittavaa ja muualtakin olen lukenut vain positiivisia kommentteja. Saa kohtuulliseen hintaan uutenakin. Ainoa miinus tuossa taitaa olla mikit. Postiluukusta tuli letkulla kaasua / Kun kävin tarkistamassa, letku oli vedetty pois. |