Aihe: Sonata Arctica- For The Sake Of Revenge
1
blackelf
01.06.2006 08:36:18
Kuinkas moni on kyseisen DVD:n nähny? Eilen tuli katottua sekä keikka ja "kännipätkät", ja kova meininki oli päällä. Ainakin keikassa oli loistava äänenlaatu ja kuva.
yellow
01.06.2006 09:33:20
Kuinkas moni on kyseisen DVD:n nähny? Eilen tuli katottua sekä keikka ja "kännipätkät", ja kova meininki oli päällä. Ainakin keikassa oli loistava äänenlaatu ja kuva.

Tuo tuli hommattua ja kovaa settiä on. Se kännitoilailu-dokumentti on aika hervotonta tavaraa, mutta jotain informatiivisempaakin olisi extroihin voinut pistää.

Itse keikka on kyllä erittäin kova. Settilistakin on todella hyvä. Äänen -ja kuvanlaatu on tosiaan aivan loistava, paljon parempi kuin esim. Judas Priestin "Rising In The East":issa. 17 eurolle sai tosiaan täyden vastineen.
Milkop
01.06.2006 17:25:16

Ei mulla muuta, mutta kansi näyttäisi ainakin olevan bändin perinteiden mukaisesti hirvittävä.
Methall
01.06.2006 17:26:59

Ihan kova paketti. Hieno intro video:P
ozz3
01.06.2006 17:27:49
Ei mulla muuta, mutta kansi näyttäisi ainakin olevan bändin perinteiden mukaisesti hirvittävä.

Tämän kanssa bongasin. Kuka näitä oikein suunnittelee? Sisällöstä en sano mitään, kun en ole nähnyt.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Räbbänä
01.06.2006 18:34:22
Tämän kanssa bongasin. Kuka näitä oikein suunnittelee? Sisällöstä en sano mitään, kun en ole nähnyt.

Tuli kannesta mieleen Catamenian levyt kun kaikissa on lähes susi kannessa.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
yellow
01.06.2006 19:58:23

Tästä olen jyrkästi eri mieltä. Liian moni Metal-bändi käyttää kannessaan jotain vitun örvelöä/pirua/menninkäistä, joten tämäkin on vaihtelua siihen.
Mipe-iha-ite
01.06.2006 20:24:23
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta missäs se keikka on kuvattu?
yellow
01.06.2006 20:31:00
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta missäs se keikka on kuvattu?

Japanissa viime vuonna.
Hiku
01.06.2006 20:31:15 (muokattu 01.06.2006 20:32:03)
Eikös se jossain Jaappaaniassa?

E: Ja myöhässä
"Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman V.U.K #24
gorgonoidi
01.06.2006 20:46:12

Pitäisikö sen suden esittää pelottavaa?? Siinä pitäs olla jääkarhu.
Torniojaws
01.06.2006 20:49:03

Juuh, julkaisupäivänä tuli postilaatikkoon. Menevä keikka oli, mutta jotenkin vain hiukan vaisu maku jäi jostain syystä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
ekikoo
01.06.2006 21:15:08

se on sitten varmaan aika huono!
...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani.
atimoc
02.06.2006 01:09:08

Teknisesti loistava levy, ja settilistakin oli omaan makuun oikein hyvä. Ekstrat olivat vähän kuppaisempia, eivätkä varmaan kestäisi useampaa katselukertaa. Pääasia kuitenkin, että lätty ylipäätään ilmestyi, kuinkakohan moneen kertaan julkaisua oikein lykättiin?

Replican alku oli muuten hauska tapaus, ei meinannut biisi oikein käynnistyä.
"These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!"
Torniojaws
02.06.2006 01:24:45

kuinkakohan moneen kertaan julkaisua oikein lykättiin?

Arcturus on edellä, eikä lopullista julkaisua ole vielä tullut ;) Se on myöhästynyt jo viisi kertaa.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Antti90
03.06.2006 10:01:01

Keikka on tosi hyvä. Jätkät soittelee hyvin - mitä nyt muutama huvittava kämmi sinne sattui - taustalaulutkin menee nyt tosi hyvin, kattokaa/kuunnelkaa vaikka "Broken"
Lisää extroja olisi kiertueelta voinut olla ja muutenkin. Kovin rumat kannet laittoivat pakettiin. Gravenimage oli positiivinen yllätys biisien seassa.
StoRBa
09.06.2006 15:05:35

Eilen ostin ja nopeasti hyppimällä kattelin sekä kuuntelin setin läpi. Ihan hyvän näköstä ja kuulosta. Kyllähän tämä on suomalaisista heavy live dvdistä ihan huipputasoa, eikä muutenkaan mitään hävettävää. Extroja en ole ehtinyt kattoa. Kätevää että saa dvdn ja cdn samassa paketissa eikä hintakaan päätä huimaa. Olin vain kuuntelevani että miksaus poikkeaa kovasti cdllä ja dvdllä toisistaan. Voi toki johtua toistovehkeistäkin.
rpel
09.06.2006 20:14:20
Oli kyllä varsin nautittava pakkaus. Sonatan pojilla oli selvästi hauskaa lavalla, kuten Replican alku ja monet sanoitusmuutokset todistavat.

"We are not Iron Maiden, we do not come from England, we are Sonata and we come from FINLAND"

"shut the fuck up, i need to Sing In Silence"
Torniojaws
10.06.2006 01:22:45

Oli kyllä varsin nautittava pakkaus. Sonatan pojilla oli selvästi hauskaa lavalla, kuten Replican alku ja monet sanoitusmuutokset todistavat.

"We are not Iron Maiden, we do not come from England, we are Sonata and we come from FINLAND"

"shut the fuck up, i need to Sing In Silence"

+ perinteinen "If I only had a hard-on"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)