Aihe: Vääristynyt
1
JCM
08.06.2006 14:42:38

Sukellus mielen syövereihin. Yritys ymmärtää asioita joita ei voi/tarvitse ymmärtää. Hemmetin paljon sisältöä tuossa tekstissä, vaikka se keskittyykin ns. "ihmisen pieneen mieleen". Mä ymmärrän ton tekstin omalla tavallani, joku muu ehkä vähän toisella tavalla kuin minä, mutta hyvä teksti joka tapauksessa.

Kun ihminen eksyy, niin ilmeisesti joillain on vielä toivoa.. ..se jää nähtäväksi;)

Good work, as usual.
"Äh, ei sillä mitään väliä ole, Aattelen aina, että jos Dylan sai laulaa, niin kyllä meikäkin voi!" -aijommi
Murhaliiga on startannut, olet pian uhri.. VARO!
Grazy Mama & the Sidekicks going strong
Sistis
08.06.2006 21:57:27
Mielestäni ei ollut ihan parhaita tekstejäsi. Tässä jotenkin tuntuu riimitys tökkivän paikoin, ja jotkut riimivalinnat kuulostavat minun makuuni aika ikäviltä. Mielestäni sinun kannttaisi ehkä kokeilla sanoittaa vapaamuotoisesti, eli ilman riimejä. Hallitset kuitenkin kielen käytön keskimääräistä paremmin, ja teksteissäsi on tyypillisesti ideaa. Riimeillä luot vaan turhia kahleita, joiden vuoksi teksti saattaa kärsiä. Kuten tässä.

Selkeästi tämän palstan keskiarvoa parempaa tämäkin oli. Mutta nuo jotkut aiemmat tekstisi ovat jääneet hyvinkin positiivisesti mieleen.
www.mikseri.net/pirukange | Piru Kange - Proge-rockia på finska.

LIVE: 22.7. HKI, Clipper, w: Circusfolk & Dramatuner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)