John Jason. 09.05.2006 10:24:31 | |
---|
+ Nimi Talles Pub + Sijanti Kauppapuistikko 16 65100 Vaasa (sisäpiha) + Aukioloajat 10.00 - 02.00 ainaski viikonloppuisin. korjatkaa jos olen väärässä. + Koko n. 50 asiakaspaikkaa + Arvioita keikansaantimahdollisuksista ja esiintyjätyypistä (demobändit/nimibändit) Enimmäkseen trubaduureja tai duettoja. Triona vielä mahtuu, kokemusta on. On joskus ollut isompaakin kokoonpanoa, mutta ahtaaks menee. Ei tarvi olla nimekäs. + Tekniikka (pa & sähkö, etenkin voimavirta yms.) Pienet PA:t neuvoteltavissa talolta jos ne on paikalla. + Valot Eipä taida olla. + Lava & backstage -kuvaukset Lavaa ei, päkkäri järjestyy. + Ruokailumahdollisuus Neuvoteltavissa + Roudaus (miten) Etuovesta yleensä. Pubi on sisäpihalla joten rekalla et pääse, pakulla viel joo. + Yleisökuvaus (opiskelijoita/juoppoja kantapeikkoja/mitä?) Laidastalaitaan. "I´m the LizardKing I can do anything" |
käsi 14.05.2006 02:21:37 (muokattu 14.05.2006 02:22:14) | |
---|
Paljon mun mielestä käy musiikin harrastajia/ammattilaisia siellä. Joinain iltoina trubaduuri keikat on muuttuneet jumalattomiksi jameiksi mikä onkin hienoa aina silloin tällöin. Joten kokematon trubaduuri voi pahimmassa tapauksessa olla helisemässä jos paikalle tulee sopivassa esiintymis humalassa muusikoita Suosittelen itse paikkaa, yleisö osaa arvostaa hyvää musaa ja henkilökunta on pirun hyvä. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
avoinna su-ma 10.00-00.00 ti-la 10.00-02.00 Laulukamat löytyy ja saa aina käyttää ja talon puolesta löytyy lähes aina auttavia "käsiä" niiden käyttöön. Valot (mallia säälittävät) löytyy aina. bändien koko 1-5hlö on ollut tähän asti ja aina on mahtunut. yleisö on aika pitkälti bändistä kiinni paitsi perus juopporenttumuusikot majailee siellä lähes kaket päivät kun eivät ole keikalla. anniskeluluvassa lukee että 60paikkaa +12paikkaa terassi. Paikallisten bändejen ollessa lauteilla kaksi kappaletta huuliharpisteja ilmestyy lavalle vaikka heitä kiellettäisiin porttikiellon uhalla. Henkilökunta koostuu ehkä maailman hyvimmistä ihmisistä, kuten allekirjoittaneesta. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA JA SAUNDAA. |
kkaarre 17.06.2006 12:15:45 | |
---|
Suosittelen myös! Mukava henkilökunta & yleisö. Ollaan parilla duokeikalla oltu ja hauska meininki, kyllä! En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |
rattrap 30.05.2007 10:46:15 | |
---|
Kerran ollaan duona käyty ,kova oli meininki yleisöllä.Henkilökunta oli tosi mahtavaa porukkaa ,en nyt just muista nimiä ,mutta kiitoksia baarimikoille kaljoista ! Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla |
danilahd 07.11.2009 17:12:44 | |
---|
olisko mahollista saada jotain yhteystietoi? ei löydy netist miten voi ottaa yhteyt? |
VaasanTimppa 09.11.2009 12:04:09 | |
---|
|