Aihe: James Blunt soittokieltoon Briteissä
1 2 3 4
Guitar Hero
31.05.2006 12:28:59 (muokattu 31.05.2006 12:33:49)
Vastaavanlaista touhua oli NRJ:llakin vuonna 1994, kun istuin ystäväni kanssa kotipitsassa

Alko tosiaan tuo soittolistasysteemi ottamaan päähän, kun työmaalle oli yks urpo tuonut radion, joka oli varmaankin lukittu taajuudelle Radio Nova.

Jepsistä.. Itsekkin viime kesäduunissa YleXiä 5 tuntia päivässä kuunnelleena voin sanoa tiettyjen kappaleiden saavan aikaan oksennusreaktion.
Come to the dark side. We have cookies
M.i.k.key
31.05.2006 12:31:27
Teillä ei ole sitten parempaa tekemistä...

Ei sitä radiota ole pakko kuunnella
Möllisty!
ANtTIKRISTUS
31.05.2006 12:40:33

Joskus on. Mun vanha kirjoitus:

Mutta kyllä meitä hevimiehiäkin nyt sorretaan :( Mua ainaki ärsyttää suunnattomasti kuunnella edes taustamusana jotain NRJ taikka Kiss FM tyylistä kanavaa. On se vaan musta sellaista musiikillista myrkkyä, mitä sieltä pusketaan.

Tulee mieleen ajat joku noin 3 vuotta sitten, kun olin Gigantissa työharjottelussa. Ja arvatkaapa, mikähän kanava soi aivan joka paikassa? NRJ! Ja sitä ei päässyt karkuun mihinkään, ei edes vessaan, pukuhuoneisiin taikka edes varaston puolelle. Perkeleelliset kaiuttimet olivat ansoittaneet talon joka soppea myöten.

Siellä kun sitten 6 viikkoa joutu kuuntelen sitä kanavaa niin huomasi viimeistään, että siellä pyöri aivan valehtelematta repeatilla ne 6-10 biisiä koko ajan, yhtään liioittelematta. Ja sen kuuden viikon aikan tuli ehkä kaksi uutta hittibiisiä, joita muistettiin sitten varmasti soittaa sen 30min välein (tietenkin ne samat vanhat hitit tungettiin ainakin kerran niiden väliin).

Tämä viimeistään todisti minulle, että Jumalaa ei ole olemassa :D
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
salmivaara
31.05.2006 12:46:26

Hyvä. Mun mielestä tää on jotain aivan kamalaa. Kuulostaa ihan joltain vanhalta neekerinaiselta tuo laulaja.

Voi kun kuulostaiski :/
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Volle
31.05.2006 14:46:48

Heh, olin just kommentoimassa, siis kuulematta tota biisiä, että vanhat neekerinaisethan kuulostavat hyvältä (tai siis kai niitä huononkuulosiakin, mutta ne ei oo mun levyhyllyyn päätyneet). :)
Piis
bluesteel
31.05.2006 15:16:03 (muokattu 31.05.2006 15:16:35)

No luulin ennen että se on sellanen... Mutta sitten näin telkkarissa kerran, että olikin joku parrakas tusinapoppari... prkl. Miten miehellä voi olla tuollanen ääni??
sus
31.05.2006 15:25:58
Radio Citykin on ihan paska.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
miscage
31.05.2006 15:33:13
Radio Citykin on ihan paska.

Totuus.

KASARI! YSÄRI! TUUTAUSARI!
Kun kerran mainostetaan sitä ROKKIA niin soittaisivat sitten vähän monipuolisemmin.
McNulty
31.05.2006 15:37:28
Tämä on todellakin tervettä toimintaa. Saisi Suomessakin olla tällaista.

Samalla loppuisi usean radiokanavan touhu :)
Mutta totta tosiaan, samat renkutukset soi kellon ympäri. Siksi en kuuntele tavanomaisia radioita lainkaan. Autossa soi kiekot ja duunissa kuuntelen joko kirjastosta lainattuja levyjä tai nettiradioita.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
ANtTIKRISTUS
31.05.2006 16:32:46
Olisihan se hienoa, jos esim. Radio Citykin alkaisi soittamaan monipuolisemmin rockia ja metallipuolikin laajentuisi muuhunkin kuin niihin iänikuisiin Metallican ikivihreisiin. Ikävä kyllä tämä ei vaan taida olla mahdollista niin kauan kuin kanavat pyörivät mainostuloilla. Jos siirryttäisiin pois näistä taatuista hiteistä, niin varmaan kuulijakuntakin kapenisi siinä samassa sen verran, että ei sellainen toiminta kauaa kannattaisi. Ainakaan parempaa selitystä en keksi. Business is business...
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
FatSam
31.05.2006 16:42:17

Totuus.

KASARI! YSÄRI! TUUTAUSARI!
Kun kerran mainostetaan sitä ROKKIA niin soittaisivat sitten vähän monipuolisemmin.

Ja mitä vittua ne sanoo aina välillä: "Kuupperia suihkuja kuulolle"?? Vaihtuu aina kanava autossa viikoksi kun tuo tulee. Tai "KOTTOOO TÖIHI!!" Teurastan.

Yksikään radiokanava ei ole ainakaan pitemmän päälle kuunneltava. Joten eipä paljoa tule kuunneltuakaan. Juontajat on kanssa KAIKKI huonoja ja ärsyttäviä.
MrHands
31.05.2006 16:46:07

Ei niin! En edes tiedä miltä James Bluntin musiikki kuulostaa! Loistavaa!
HungryFD
31.05.2006 16:47:33
Ei niin! En edes tiedä miltä James Bluntin musiikki kuulostaa! Loistavaa!

Sanottakoon kuitenkin, että se on aika kaukana loistavasta.
"And did we tell you the name of the game, boy, We call it Riding the Gravy Train." THV-klubi #51
Toveri
31.05.2006 17:06:05 (muokattu 31.05.2006 17:14:30)

Radiokeskusteluun linkki: http://www.mintc.fi/scripts/cgiip.e … ;channelitemid=13691&channelid=

Poimintana "Radio City jää ilman toimilupaa".

E: Voi piru, tästä oli oma ketjunsa. No, menköön nyt. Kerrankos sitä erehtyy, viimeksi vuonna...?
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Tuomas
31.05.2006 17:41:48

En nyt usko, että tämän ketjun tarkoituksena oli päätyä James Blunt -dissaukseksi. Etenkin kun hepun Back to Bedlam on mielestäni ihan oikeasti hyvä lätty, vaikka sanoisitte mitä.

Ehkä pitäisi puhua enemmänkin siitä, miten soittolistaperiaate vetää puoleensa vain tietynlaisia ja tietyn mittaisia "helppoja" popbiisejä, jotka kuulostavat kyllä hyvältä, mutta liiallinen toisto vie niiltä tehon. Vaikka Master of Puppets on hyvä biisi, ei sitä välttämättä jaksaisi kuunnella joka päivä koko ajan.

Kuten sanottua, kukin valitsee oman radiokanavansa. Itse valitsen yleensä Radio Helsingin johtuen juurikin siitä, että siellä ei soittolistaa ole. Välillä tulee huonompaa matskua ja välillä parempaa.

Jos haluaa välttämättä kuulla vain ne omat lempparibiisinsä niin sitten nauhoittaa kasetille tai polttaa autoon cd:n niistä. Se on ihan hyvä vaihtoehto myös.
Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 29.5.2006 // "Yes, I like my coffee hot and strong... Like I like my women: Hot and strong, with a spoon in them" -Eddie Izzard
Cujo
31.05.2006 17:49:04 (muokattu 31.05.2006 18:12:26)
En nyt usko, että tämän ketjun tarkoituksena oli päätyä James Blunt -dissaukseksi. Etenkin kun hepun Back to Bedlam on mielestäni ihan oikeasti hyvä lätty, vaikka sanoisitte mitä.

Onneksi en ole ainut, joka tykkää. Kaksoisolentooni Juoppikseen voi kyllä aina luottaa! :D

Mutta tottahan tuo on, että samoja biisejä soittavat liikaa. Vaan radio on kyllä töissäkin miulle niin taustamusiikkia kuitenkin, että ihan sama.

e. Niin sitä piti vielä sanomani -- kun ihmiset tuntuu James Bluntia haukkuvan -- että eiköhän tuommoiseen tehosoittoon pääseminen kerro artistissa edes jotain hyvää olevan.
"Någon ligger i gräset, med frostiga kläder, så stilla och vit.
Och blåljusen blinkar, tänk vad man kan göra med en liten kniv..."

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Jokunen
01.06.2006 07:11:48
vitun idiootit,

jos kyllästyttää kuunnella samoja biisejä, niin kantsii vaihtaa kanavaa.

Koita jo ymmärtää, että kaikki kanavat on koluttu jo moneen kertaan läpi. Jopa NRJ, jonka soittolista ei eroa YleX:n listasta paljoakaan. Vai onx turha valittaa ei oo pakko kuunnella jos ei kelpaa???!!11
"If vomit were a movie, this would be the soundtrack."
Cujo
01.06.2006 10:32:26
ei kerro mitään

EDIT: "Se, että musiikki kuullostaa hyvältä, ei tarkoita, että se olisi hyvää musiikkia" (jonkun paidasta bongaama, liekö urbaanilegenda)

Äh, ootko vakavissasi? Ei aleta tappelemaan jostain absoluuttisesta ja todesta hyvän musiikin käsitteestä.
"Någon ligger i gräset, med frostiga kläder, så stilla och vit.
Och blåljusen blinkar, tänk vad man kan göra med en liten kniv..."

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
aksiom
01.06.2006 11:52:46
Mutta kyllä meitä hevimiehiäkin nyt sorretaan :( Mua ainaki ärsyttää suunnattomasti kuunnella edes taustamusana jotain NRJ taikka Kiss FM tyylistä kanavaa. On se vaan musta sellaista musiikillista myrkkyä, mitä sieltä pusketaan.

Tulee mieleen ajat joku noin 3 vuotta sitten, kun olin Gigantissa työharjottelussa. Ja arvatkaapa, mikähän kanava soi aivan joka paikassa? NRJ! Ja sitä ei päässyt karkuun mihinkään, ei edes vessaan, pukuhuoneisiin taikka edes varaston puolelle. Perkeleelliset kaiuttimet olivat ansoittaneet talon joka soppea myöten.

Siellä kun sitten 6 viikkoa joutu kuuntelen sitä kanavaa niin huomasi viimeistään, että siellä pyöri aivan valehtelematta repeatilla ne 6-10 biisiä koko ajan, yhtään liioittelematta. Ja sen kuuden viikon aikan tuli ehkä kaksi uutta hittibiisiä, joita muistettiin sitten varmasti soittaa sen 30min välein (tietenkin ne samat vanhat hitit tungettiin ainakin kerran niiden väliin).

Tämä viimeistään todisti minulle, että Jumalaa ei ole olemassa :D

Aamen.

Kuulostaa ihan kahdeksalta kurjalta kuukaudelta jotka vietin S-Marketin leivissä. Tuon myrkynnielemisen jälkeen on helppo sanoa että soittolistaradiot ovat kamalinta mitä tiedän.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)