Aihe: david lee roth van haleniin?
1
THE RIPPER
31.05.2006 20:16:33
teeveest näin tämmösen uutisen että david lee roth saanu potkut edellisestä duunista ja haluais panna van halenin taas pystyyn.

oisha se iha siistii jos eddie suostuis toho ja jonku maailman kiertueen heittäis vaikka vanhoja konkareita ovatki..
Tein elämäni tyhmimmän teon, aloittaessani Commando ketjun
jannu
31.05.2006 20:33:14
Rothilla on tainnu jo useampi viikko takaperin mennä jotenki solmuun nyörit tuolla yläkammarin puolella.
"Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan
Oink_Blues
31.05.2006 20:34:53
Helvetin hyvä juttu ois vaikka siinä aika paljon propleemoja ois-
HEVILLÄ EMME HÄVIÄ!
JuustoMiikkuli
31.05.2006 22:35:34
Kuulostaa hianolta! Mut kertokaapa tyhmälle, missä Eddie on soitellut viimeaikoina?
Kotikalja Rules!
Veikko
31.05.2006 22:45:23
No jaa-a, eikös tälläinen uutinen pullahda aina kerran vuodessa esiin. Talvella oli juttua että sekä Hagar että Lee Roth liittyisivät orkesteriin. Seison varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta mielummin Hagar sais mennä kuin Roth, joka on munsta vaan showpelle.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
superfly
31.05.2006 22:56:40
No jaa-a, eikös tälläinen uutinen pullahda aina kerran vuodessa esiin. Talvella oli juttua että sekä Hagar että Lee Roth liittyisivät orkesteriin. Seison varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta mielummin Hagar sais mennä kuin Roth, joka on munsta vaan showpelle.

Ei peeveli. Ei ole Van Halen enää Van Halen jos Dave ei ole mukana. Kaikki hitit ja klassikot on tehty Daven kanssa ja muuta vokalistia ei oiken voi kuvitellakaan.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Bonham
31.05.2006 22:57:44

Etpä sä yksin oo... juuri näin se menee
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Veikko
31.05.2006 23:03:31
Ei peeveli. Ei ole Van Halen enää Van Halen jos Dave ei ole mukana.

Hittimittarissa esitetty Jump-video jätti kyllä jäljet veikkosen pääähän. Ihan hyvät sellaset. Silti Hagar on musta noin sata kertaa parempi laulaja.

Kaikki hitit ja klassikot on tehty Daven kanssa ja muuta vokalistia ei oiken voi kuvitellakaan.

Mitenkäs olis Ex-Extremen vokalisti Gary Cherone, siinä oli showmies vailla vertaa ;-)
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
-Aleksi-
31.05.2006 23:09:36
Mitenkäs olis Ex-Extremen vokalisti Gary Cherone, siinä oli showmies vailla vertaa ;-)

Ei se Van Halenissa olonsa aikaan kyl mitään saanu aikaan. Gary on viimeinen vaihtoehto.
kyseinen
31.05.2006 23:09:50
Kaikki hitit ja klassikot on tehty Daven kanssa

Jaa. Olen tainnut elää jossain toisessa todellisuudessa 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa.
superfly
31.05.2006 23:11:13 (muokattu 31.05.2006 23:17:40)
Hittimittarissa esitetty Jump-video jätti kyllä jäljet veikkosen pääähän. Ihan hyvät sellaset. Silti Hagar on musta noin sata kertaa parempi laulaja.

On Hagar paljon parempi laulaja sen myönnän. Jotenkin vaan se Daven ääni ja tyyli on se juttu mistä mä pidän. Fiilis muuttuu vaikka laulajan parempaan vaihtaiskin, ei hyvä.

Loistava ukko on hän, mutta nimenomaan Extremessä. Mä oon aika jumittunut näihin...
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
-Aleksi-
31.05.2006 23:16:24 (muokattu 31.05.2006 23:19:50)
On Hagar paljon parempi laulaja sen myönnän. Jotenkin vaan se Daven ääni ja tyyli on se juttu mistä mä pidän. fiilis muuttuu vaikka laulajan parempaan vaihtaiskin, ei hyvä.

Näinpä. Dave on puolet Van Halenin showsta, toinen puoli on soitto jonka tarjoaa Eddie.

PS: Ei Hagaria pysty katsomaan kun se pukeutuu niin kauheisiin vaatteisiin

E: säätöä.
superfly
31.05.2006 23:19:22
Jaa. Olen tainnut elää jossain toisessa todellisuudessa 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa.

Tarkoitin lähinnä näillä niitä biisejä mitä minä pidän hitteinä ja klassikoina. Noita ei Hagarin aikana ole kuin pari hassua biisiä ollut. Ulosantini on hieman väsynyttä...
Epämuusikko
01.06.2006 01:44:12
Eikö ne lavalla käyneet ainakin porisemassa joissain musavideofestivaaleissa, tjsp? Eddie oli jälkeenpäin todennut, että jotain kahden sekunnin kuluttua lavalle astumisesta sen oli tehnyt mieli vetää Davidia turpaan. Korjatkaa jos olen väärässä.
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
kingdom
01.06.2006 02:58:57
Eikö ne lavalla käyneet ainakin porisemassa joissain musavideofestivaaleissa, tjsp? Eddie oli jälkeenpäin todennut, että jotain kahden sekunnin kuluttua lavalle astumisesta sen oli tehnyt mieli vetää Davidia turpaan. Korjatkaa jos olen väärässä.

Niin se oli sillon 1998, ja kai tästäkin monta versiota on. Itse kuulin että riitelyä olisi tullut jo takahuoneessa. Silloin olisin toivonut reunionia, mutten enää, viimevuotisen fiaskon jälkeen. Best Of Volume 1:ltä löytyy yksi VH:n parhaimpia biisejä, Me Wise Magic. Samanlaista jälkeä tuskin enää saadaan.
-Aleksi-
01.06.2006 10:57:08
Tuo We Wise magic on kyllä yksi Van Halenin parhaimmista biiseistä. Mutta ei se Can't Get This Stuff No More ole huono biisi myöskään.
mullet3000
02.06.2006 11:34:14
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)