minea 30.05.2006 16:37:34 | |
---|
olen menossa äänittämään ja tarvitsisin hyvän kappaleen. omissa biiseissäni ei ole yhtään kappaletta jonka haluaisin äänittää.. yhden omani olen eikä se ole erityisen hyvä. Elikkä haluaisiko joku ihana immeinen tehdä minulle kappaleen. biisi voisi mieluiten olla englannin kielinen, mutta kaippa mä suomeksikin voisin laulaa. biisin pitäisi sopia hyvin naisäänelle, eli ei saisi olla liian matala. olisin todella kiitollinen jos joku jaksaisi vaivautua. ottakaa pikaviestillä yhteyttä |
philias23 30.05.2006 16:48:30 | |
---|
olen menossa äänittämään ja tarvitsisin hyvän kappaleen. omissa biiseissäni ei ole yhtään kappaletta jonka haluaisin äänittää.. yhden omani olen eikä se ole erityisen hyvä. Elikkä haluaisiko joku ihana immeinen tehdä minulle kappaleen. biisi voisi mieluiten olla englannin kielinen, mutta kaippa mä suomeksikin voisin laulaa. biisin pitäisi sopia hyvin naisäänelle, eli ei saisi olla liian matala. olisin todella kiitollinen jos joku jaksaisi vaivautua. ottakaa pikaviestillä yhteyttä Ehkä hieman enemmän voisit kertoa minkälaista musiikkia olisit hakemassa? Hard Rock Hallelujah!? |
minea 30.05.2006 17:37:55 | |
---|
hah :D arvasin, että unohdin jotain :D elikkä musiikkityylini on sellanen popahtava rocki..sellanen ns. "tyttörokki" |
etnopoju 30.05.2006 20:32:45 | |
---|
jaahas, eli se rajaa jo pois noin vajaat 50% maapallon musasta. |
hognabbt 31.05.2006 15:46:56 | |
---|
olisi vielä pitänyt olla sellanen kriteeri että "sellainen kappale missä on vähintään 5 eri sointua" niin jäljelle jäisi n.5% maailman musiikista =) |
kh 203 31.05.2006 16:37:30 | |
---|
Kelpaako manowar ?? Voihan sitä vaikka pukeutua naiseksi mutta sisällä on aina mies ( Lord of the strings ) |
Lets cut the bull shit - Paljon irtoo massia? |
minea 02.06.2006 19:00:32 | |
---|
okei sii tarkemmin. biisi olisi sellasta perus pop/rock systeemiä joka sopii hyvin nais äänelle. ei liian matala, mutta ei myöskään mikään kirkumis biisi. biisi voi olla nopea tai hidas, mollissa tai duurissa. jos saan hyvän biisin, niin suostun siitä myös maksamaan, mutta siitä sitten sovitaan erikseen. lyrikat mieluiten englanniksi, mutta suomikin käy jos englanti on ongelma :D jos joku nyt päättää mulle biisin rustata ja haluaa tietää lisää niin ottakaa pikaviesteillä yhteyttä ja kysykää mitä haluatte tietää. |