Aihe: Ignite
1 2
Mechanizm
30.05.2006 20:34:31 (muokattu 30.05.2006 20:39:17)
Kohtalaisen pitkän 12 vuoden uran HC/punk-linjalla tehnyt Ignite on tullut takaisin kuuden vuoden jälkeen uudella levyllä Our Darkest Days.
Ja jumalaut, meikäläiseen tämä levy uppoaa ensirytmeistä lähtien ihan täysii!! Biisit on tarttuvia kuin terva & höyhenet eikä levyltä löydy yhtään tyhjäkäyntiä, 36 minuutin kompakti paketti melodista hooceepunkrokkia. Eipä ole aikapäiviin mikään levy tehnyt näin kovaa yllätyshyökkäystä.

Eikä siinä vielä kaikki, uuden levyn pääsee kokonaisuudessaan kuuntemaan osoitteesta http://www.myspace.com/ignitemusic
Jos et ole kuullut bändiä/levyä, tee itsellesi palvelus ja käy tarkistamassa.

Ja viralliset sivut osoitteessa www.igniteband.com

Sana on vapaa
Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone
olvekopo
30.05.2006 20:45:17
Joo, helvetin hyvä levy! On soinut pari päivää jatkuvalla syötöllä.
Kjukka
31.05.2006 07:41:03

Ja jumalaut, meikäläiseen tämä levy uppoaa ensirytmeistä lähtien ihan täysii!! Biisit on tarttuvia kuin terva & höyhenet eikä levyltä löydy yhtään tyhjäkäyntiä

Näinhän se on Igniten kanssa aina ollut... :)

Ps. Lippu nosturin keikalle on jo ostettu
olvekopo
31.05.2006 12:16:01
Lippu nosturin keikalle on jo ostettu

Sinne mennään
Mechanizm
31.05.2006 12:16:35
Sinne mennään

Mä lähden mukaan!
Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone
salmivaara
31.05.2006 13:02:50

http://www.myspace.com/ignitemusic

Missä tässä sitä hardcorea on? Äkäisemmillä lauluilla potkisi huomattavasti paremmin.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
noiseHXC
31.05.2006 13:42:17
Nyt puhutaan jälleen kerran aivan loistavasta bändistä! Our Darkest Days on ehdottomasti jo tässä vaiheessa tän vuoden parhaita levyjä.Bändi, joka yhdistää saumattomasti melodisen punkin ja DC-hardcorebändien (Minor Threat,Dag Nasty) parhaat puolet, niin ei se voi olla kovinkaan huono. Toi lauluhan on semmonen, joka jakaa kuuntelijat. Itse tykkään tosta Zoli Teglaksen ulosannista ja ei se oo ikinä häirinny. ODD on taas niitä levyjä, jossa ei ole yhtään huonoa biisiä. Ja kannattaa myös tarkistaa Igniten edellinen levy, A Place Called Home. Silkkaa timanttia sekin.

Ja onhan nää pakko mennä tarkastaan, ku suomeenki tulevat. Lämppäreinähän toimii loistavat suomalaiset St.Hood ja Presley Bastards.
kuka muilutti Nukku-Matin?
Mechanizm
31.05.2006 14:12:30
Missä tässä sitä hardcorea on? Äkäisemmillä lauluilla potkisi huomattavasti paremmin.

Minusta tuo laulu nimenomaan tuollaisena puhtaana ja korkeana sopii hyvin. Itselleni piristävää vaihtelua.
Mechanizm
26.07.2006 12:24:12
Tänään tärähtää. St. Hood näyttää amerikan ihmepojille närhen munat. Nih.

www.igniteband.com/2006/07/12/ignites-bleeding-video-goes-online.html
Aika tuore video Igniteltä
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
Closure
26.07.2006 13:13:23
http://youtube.com/watch?v=f6CZpcK88WU&mode=related&search=
Ignite-Bleeding

Loistava biisi, loistavat lyriikat, loistava video! Näin!
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
aikavaikea
26.07.2006 14:13:29
Minusta tuo laulu nimenomaan tuollaisena puhtaana ja korkeana sopii hyvin. Itselleni piristävää vaihtelua.

Onhan tuo tarttuvaa ja energistä menoa. Mulle ensi kertaa tästä bändistä vihjanneelle totesin ensireaktioksi, että vähän kuin olisi eräskin nahkalippiksellä varustettu saksalainen hevilaulaja siirtynyt Bad Religioniin laulamaan. Osui ilmeisesti kiusallisen lähelle. ;-)

Hyvää keikkaa vaan sinne suoriutuville tänään!
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
Heavy Metal Machine
26.07.2006 16:09:01
Juu tänäänhän tuo on Nosturissa. Pitäähän se mennä kun uudesta levystä diggasin ja nimetkin on listassa... Toivottavasti on hyvä keikka!
HELSINGIN JOKERIT 1967
Adawolf
26.07.2006 16:16:42
http://youtube.com/watch?v=f6CZpcK88WU&mode=related&search=
Ignite-Bleeding

Loistava biisi, loistavat lyriikat, loistava video! Näin!

Toihan just samanlaista ku Offspring.
My keyboard wants to kill yo mama.
Piepe
26.07.2006 17:57:13 (muokattu 26.07.2006 18:03:03)
Toihan just samanlaista ku Offspring.

Tuohon ei varmaan voi muuta sanoa kuin että kuuntele enemmän. Igniteä.

Jaa minä oon missannu tämän ketjun. Keikalle ei tullu lähdettyä kun ei töiltä ehdi.
Ja Our Darkest Days oli just niin hyvä että se ylitti heittämällä korkealle ladatut odotukset 5 vuotta levytystaukoa pitänyttä bändiä kohtaan. Vähän ku Lagwagonin Blaze. Tuli vaan tuo Darkest days kuunneltua täysin puhki kun ilmestyi, josko sitä kohta ois taas aika.
lord of this world
26.07.2006 19:21:53

Metalliliitossa haukkuivat metalcoreksi, niin tai näin v***n hyvä toi bleeding.
Se tosiaan rupee oleen enemmän punkkia taikka emoa, mut sanoisin että
COB:n biisin rakenne ilman rosolaulua ja sooloja.
Mä tuun munakennottaan sua!
Heavy Metal Machine
27.07.2006 10:53:32
Olipas kova bändi livenä! Mistäs noita vanhoja levyjä saisi edullisesti? :)
HELSINGIN JOKERIT 1967
Mechanizm
27.07.2006 13:26:57
Olipas kova bändi livenä! Mistäs noita vanhoja levyjä saisi edullisesti? :)

Roosterista tietenkin!
http://www.fullhouserecords.com/roo … 4d654c888ab5434e3d1&x=0&y=0

Oli tosi hieno ilta kaikkien bändien osalta. Presley Bastardsin kitaristilla ei tosin taitanut olla kaikkein parhain ilta... ;o)
St.Hood sai ansaitsemaansa liikehdintää yleisössä ja tykki keikka toi varmasti uusia ystäviä.

Ignite oli sympaattinen bändi lavalla. Tosin Nosturin järkkärit eivät varmaan olleet samaa mieltä kun bändi kehoitti yleisöä kiipeämään lavalle ja sukeltamaan. Onneksi sentään antoivat pienen oppitunnin kuinka homma suoritetaan. Kaikenkaikkiaan bändi tuntuu olevan vedossa ja näytti että nauttivat soittamisesta. Laulaja veti livenä ihan yhtä hienosti kuin levylläkin ja äijä oli muutenkin varsin karismaattinen esiintyjä. Ja aikamoinen karpaasi, hitto Danzig näyttäisi varmaan pikkupojalta rinnalla. Ukko oli aikamoinen saarnamies, pyyhkeitä tuli niin Israelille, emo kidseille kuin rattijuopoillekin.
Hyvä meininki. Jau jau.
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
mikko1
27.07.2006 14:38:50
Roosterista tietenkin!
http://www.fullhouserecords.com/roo … 4d654c888ab5434e3d1&x=0&y=0

Oli tosi hieno ilta kaikkien bändien osalta. Presley Bastardsin kitaristilla ei tosin taitanut olla kaikkein parhain ilta... ;o)
St.Hood sai ansaitsemaansa liikehdintää yleisössä ja tykki keikka toi varmasti uusia ystäviä.

Ignite oli sympaattinen bändi lavalla. Tosin Nosturin järkkärit eivät varmaan olleet samaa mieltä kun bändi kehoitti yleisöä kiipeämään lavalle ja sukeltamaan. Onneksi sentään antoivat pienen oppitunnin kuinka homma suoritetaan. Kaikenkaikkiaan bändi tuntuu olevan vedossa ja näytti että nauttivat soittamisesta. Laulaja veti livenä ihan yhtä hienosti kuin levylläkin ja äijä oli muutenkin varsin karismaattinen esiintyjä. Ja aikamoinen karpaasi, hitto Danzig näyttäisi varmaan pikkupojalta rinnalla. Ukko oli aikamoinen saarnamies, pyyhkeitä tuli niin Israelille, emo kidseille kuin rattijuopoillekin.
Hyvä meininki. Jau jau.

Tässä vaiheessa mulla on vain yksi kysymys: Miksi mä en lähtenyt tonne. :(
Kjukka
27.07.2006 21:06:06

Loistokeikka. Pääs pariin kertaan daivaamaanki. Jes. Kiitos.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)