Karva-Aarne 31.05.2006 11:40:39 | |
---|
Hei, te GG-tietäjät. Levykaupassa on rutkasti noita 35th Anniversary Edition remastereita, ja koska en omista vielä yhtään(!) GG levyä, ajattelin kysyä mielipidettänne tästä juhlaremastereiden sarjasta. Ovatko parempia/huonompia kuin vanhemmat cd-julkaisut? Ja ehkä tässä voisi viritellä keskustelua siitäkin, mitkä GG levyt ovat niitä parhaita tällaisille neitsyille (vaikka on kai tästä ollutkin jo juttua)? "Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa |
Nazareth 31.05.2006 12:11:28 | |
---|
Free Hand o miusta varsin hyvä levy aloittaa, Octopus myös. Portin lenkki o parasta ja sinine lenkki kallista paskaa. IMIK #27 AKKK#6 |
Karva-Aarne 31.05.2006 13:09:55 | |
---|
Free Hand o miusta varsin hyvä levy aloittaa, Octopus myös. Jos tarkennan vielä hieman omaa makuani, niin mitä progempi, sen parempi. Eli mikä on GG:n kinkkisin levy? "Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa |
|
2541 31.05.2006 13:12:39 | |
---|
Jos tarkennan vielä hieman omaa makuani, niin mitä progempi, sen parempi. Eli mikä on GG:n kinkkisin levy? Interview tai Acquiring The Taste. Suuremmalla haarukalla kaikki livelevyyn Playing The Fool asti. |
Qumma 01.06.2006 10:37:42 | |
---|
Yleensä mä aloitan uuden bändin tutustumiseen live levyjen kautta. Siinä kuulee parhaiten mitä bändillä on annettavaa. Näin kävi myös aikoinaan Gentle Giantin, Peter Gabrielin, Led Zeppelinin, Rushin ja monien muiden kanssa. Helvetin hyviä! |
Karva-Aarne 02.06.2006 09:24:30 | |
---|
... mutta ilmeisesti kukaan ei siis ole kuullut näitä 35 anniversary remastereita? "Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa |
DoThePop 02.06.2006 18:43:26 | |
---|
... mutta ilmeisesti kukaan ei siis ole kuullut näitä 35 anniversary remastereita? Multa itseltä löytyy hyllystä kyseisistä julkaisuista In a class house ja Free hand.Molemmissa on yksi bonus live biisi mukana.Levyt on pakattu muovikoteloiden lisäksi pahvisiin kuoriin.Kansivihkoissa olisi saanut mun mielestä olla hieman historiaa levyjen synnystä ja muutenkin bändin sen aikaisista touhuista.Nyt vihkoissa ei ole juuri muutakuin sanoitukset.Mikä on kyllä suht hyvä sekin.Soundeja en pysty vertaamaan alkuperäisiin tai edellisiin cd-julkaisuihin.Koska mulla itsellä niitä ei ole ollut.Mutta noin yleisesti ottaen julkaisut tuntuu soundillisesti tosi hyviltä.Ainakin oman stereo settini heikkoudet tuntien.Pystyn ihan hyvällä omalla tunnolla noita suositelemaan.Jos nyt jotain negatiivista oikein hakemalla hakee.Niin ehkä pikkuisen enemmän lämpöä tuohon soundiin kaipaisin.Mutta mä nyt yleisesti ottaen tykkään ehkä normaalia enemmän tuollaisesta lämpimään kallellaan olevasta soundista.Näillä levyillä sitä ei esiinny.En tiedä antaako nämä julkaisut vanhalle fanille mitään ihmeellistä.Mutta meikäläisen tapaiselle bändin levyihin vasta tutustuvalle nämä julkaisut on ihan ok. |