tomukka 31.05.2006 11:27:11 | |
---|
Moikkis! Löytyisikö keltään tietokoneelta tuota Fender -logon fonttia: http://www.obituary.cc/Photos/Misc/fender-logo.jpg Meinottelin teettää projektikitaraani tuolla fontilla oman nimen. Kovasti olen netistä fonttia etsinyt, mutta ei löydy, ei löydy.. |
nikovirtala 31.05.2006 11:51:06 | |
---|
Oletko kokeillut banff tai banff-normal:ia? Eivät nuokaan täydellsiä ole, mutta sinnepäin. Oikea fontti tuntuu olevan kovin vaikeasti saatava. Monella ulkomaisella foorumilla on tuskailtu samaa. |
"kun on isot pussit, on kiva pussailla" |
humppahanuristi 31.05.2006 12:15:45 | |
---|
Minulla oli joku fontti, joka oli e-kirjainta lukuunottamatta sama. Mutta että muistaisin mikä se oli, on se jossain vieläkin mutta ei koneessa, sekun on vähän vaihtunut. Niitähän on niitä ohjelmia, joilla voi tehdä fontit itse esim. skannaamalla ja muokkaamalla. Tuo em. fontti ja ohjelma yhdessä todennäköisesti johtaisivat haluttuun lopputulokseen, jos vain tekijällä riittää into ja kiinnostus. Eli ottaisi ne halutut kirjaimet siitä jo olemassa olevasta fontista ja värkkäisi loput vaikka manuaalisesti piste pisteeltä itse. Yhdessä kirjaimessa ei nyt luulisi kovin kauaa kuitenkaan menevän. Sitten kun se on tehty, niin ilmaiseksi tietysti yleiseen jakoon... Ilman haitaria ei ole tanssimusiikkia... |
varakeef 31.05.2006 12:21:27 (muokattu 31.05.2006 12:22:15) | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
tomukka 31.05.2006 15:42:35 | |
---|
Oletko kokeillut banff tai banff-normal:ia? Eivät nuokaan täydellsiä ole, mutta sinnepäin. Oikea fontti tuntuu olevan kovin vaikeasti saatava. Monella ulkomaisella foorumilla on tuskailtu samaa. Yes!!! Toi fontti on just eikä melkein mulle. Ei se ihan identtinen ois tarvinnutkaan olla. Tänks! |