Aihe: Electro harmonix deluxe memory man
1 2
Fortune
22.06.2005 21:25:56 (muokattu 22.06.2005 21:26:08)

Heikkoutena säätöjen vaikeus. Miten säädöt muistaa, kun on löytänyt oleellisen soundin? Ja löytyykö se ylipäätään.

Minusta se on juuri hauskinta tässä pedaalissa; vaikka vääntäisi potikat ihan samaan asentoon kuin edellisellä kerralla, ei koskaan tiedä, mitä sieltä tulee.

Ratsastusta kaaoksen aallonharjalla, kuten joku hienosti EHX:n pedaaleista sanoi. Ne ovat yksilöitä, joilla on persoonallisuus.
Päivitin kotisivuni.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Rokkilasse
23.06.2005 11:04:27

Mun mielestä ainoo ton laitteen huono puoli on se että tempo on vaikee saada rytmiin kun siinä ei oo tap tempoa.. siinä mielessä mä päädyin ostamaan line-6 dealy modelerin mistä saa tasan saman saundin ku tost alkuperäsest ja siin on tap tempo..

se on oma mieltymys asia mist tykkää..
Fide
23.06.2005 11:13:39

se on oma mieltymys asia mist tykkää..

Tai mihin on rahaa ;-)
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Fortune
23.06.2005 11:22:33
Mun mielestä ainoo ton laitteen huono puoli on se että tempo on vaikee saada rytmiin kun siinä ei oo tap tempoa.. siinä mielessä mä päädyin ostamaan line-6 dealy modelerin mistä saa tasan saman saundin ku tost alkuperäsest ja siin on tap tempo..

No en nyt ala tähän, mutta minulla digitaalisuus vaikuttaa oudosti päähäni siten, että digivermeen soundi ei kuulosta koskaan samalta :)
Päivitin kotisivuni.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
texjazz
28.06.2005 23:38:16

Jotain maagista laitteessa kyllä on; ulkoista habitusta myöten. Jostain olen lukenut, että David Gilmourkin on saattanut kultaisella ja leveälahkeisella 1970-luvulla käyttää laitetta. Korjatkaa, jos olen väärässä. Rockabillysoittajallekin tämä voisi olla oiva laite.
Mikko Kankaanpää
31.05.2006 20:07:20

Memory Man on ainoita pedaaleja joita tulee ylipäätään käytettyä. Todellakin loistava soundinen delay!
http://www.uraltone.com
Jytäurpo
02.06.2006 00:30:35
Minusta se on juuri hauskinta tässä pedaalissa; vaikka vääntäisi potikat ihan samaan asentoon kuin edellisellä kerralla, ei koskaan tiedä, mitä sieltä tulee.

Ratsastusta kaaoksen aallonharjalla, kuten joku hienosti EHX:n pedaaleista sanoi. Ne ovat yksilöitä, joilla on persoonallisuus.

Joo tosiaan koskaan ei tiedä mitä tulee, meikäläisen yksilöstä ei välillä irtoa koko efektiä. :D Joku vikahan tuossa taitaa olla, mutta tosiaan loistava efekti kaikenkaikkiaan.
skebab
02.06.2006 03:05:00
Kun tämä nyt kerran potkaistiin uudestaan käyntiin, niin kertokaapa oletteko hämmentäneet tätä Muisti Miestä muilla efekteillä ja minkälaisella menestyksellä... Mulle tulee nimittäin välillä sellainen tunne, että jotain siitä soundista puuttuu, mutta en tiedä että mitä ;)
Ei muuta kuin....lisää paskaa housuun !
j0nas
01.07.2007 00:12:08
Sanokaapa kyseisen pedaalin omistajat, että soiko delay loppuun asti, kun vehkeen polkaisee pois päältä vai katkeaako tylysti kuin seinään?
Wahi
01.07.2007 10:39:42
Sanokaapa kyseisen pedaalin omistajat, että soiko delay loppuun asti, kun vehkeen polkaisee pois päältä vai katkeaako tylysti kuin seinään?

?

Toistojen määrää pystyy kyllä säätämään jos sitä tarkoitat?
Dr. Muff
01.07.2007 11:06:16

Seinään loppuu.
j0nas
01.07.2007 14:16:42
Seinään loppuu.

Kiitos! Ota plussa +
Wahi
01.07.2007 14:20:46
Ah, nyt vasta älysin kysymyksen, hoho.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)