Aihe: Mallintavat hidastaa
1 2 3
oiva tumpeloinen
29.05.2006 16:21:18
Nyt menee vähän asian vierestä, mutta aiheeseen kuitenkin liittyen. Eikö ketään (mun lisäkseni tietenkään, mä oonkin nähnyt valon) muu käytä ihan analogisia etusia ja analogisia kaiutinmallintimia kotisoitossa?

Tässä mun mielestä on avain paljon parempiin kotisointeihin. Ensin pitää tietenkin löytää se mieluisan kuuloinen etunen ja hyvän kuuloinen kaiutinmallinnin, hintakin on kovempi, mutta niin on sounditkin.

Tähän olis nyt ihan kiva saada jonninmoinen lista toimivista kaiutinsimuista, jos jollain niistä on oikeasti tietoa. Olis meinaan sellaiselle tarvetta, kun tuo vanha etunen/mulinex kuulostaa ihan kivalta, mutta mitään kaiutinmallinnuksia siitä ei irtoa ja kotona olis ihan kiva nauhoittaa suoraan linjaan.
Kasperi Tervonen
29.05.2006 20:26:04 (muokattu 29.05.2006 20:27:05)
Vähän offtopicia mutta melkoista kamaa tuon born to shred 2. ;-) (tuosta kun oli puhetta ketjun ekalla sivulla)
"Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro
jjussila
29.05.2006 20:53:50
Jos korva todella kykenee erottamaan sen sekunnin murto-osan viiveen, niin soittakaa sen verran nokalleen, että se kuittaantuu, eller....
... ja kyllä jämpti on näin!?..
nahkalipsi
31.05.2006 09:37:23
varsinkin jos soittaa pitkä piuha suorana.

ai helvetti ku nauratti :D
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)