Aihe: kevättä rinnassa, kamat kiertoon??
1 2 3 4 5 6
Torniojaws
30.05.2006 22:39:19

Onko tuo delay DD-3 vai DD-5?

DD-3 näkyy olevan.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Wahi
30.05.2006 22:40:49
Noh

-Tokai LS70/75 Violin Finish
-ES-335 tai vastaava, esim. Ibanez AS73
-Delay pedaali
-Joku hyvä vahvistin (jos nyt eka se bänditoiminta aktivoituisi....)
"Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v.
lärviapina
30.05.2006 23:55:51
tänään sain maksettua ENGL fireballin, joka on tuloillan musikproduktivilta:)
maanantaina pitäs olla sylissä.....jaksais vaa oottaa
kesän päätteeksi aattelin laittaa sille kaveriksi ENGL 4x12 std. kaapin
mullistavia mättöhetkiä odotellessa:P
Invader
31.05.2006 00:05:29
Mjooh, Ranin versio Bernie Rico Vixen -mallista on ykkössijalla gas-listalla. Sen alta voisi ehkä myydä tuon Jackson Fusionin...katsoo nyt. Mielellään hoitaisin homman niin ettei entisiä tarvitsisi myydä.
Tai sitten ei..
Alpertti
31.05.2006 00:24:53
Mitään en ole pois myymässä... kuin ehkä sitten joskus. Mutta ykkösenä hankintalistalla taitaa olla Big Muff pi USA. Muita mielessä pyörineitä: Small Stone, Mosfet Fulldrive2, Memory Man... Saas nähdä kuin käy.
Mikään ei ole pakko
Jmvk
31.05.2006 00:26:00
Kamoja en tarvitse kiertoon laittaa enkä välttämättä ottaa.

Mutta himottas saada Peaveyn JSX nuppi + kaappi ja riffittelyvälineeks joku esp:n keppi. Joku Ex-sarjalainen ois kiva, vaikka tuo Ex-400.

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/ex400.phtml
''No niin lopettakaa toi toisten pilkkaaminen.''
Zeni
31.05.2006 10:56:18
Kovasti harkitsen JCM600:n tilalle TSL600:sta. Epäilyttää vaan. Tekisi mieli ostaa "rinnalle" tuollainen TSL ensin ja testata rauhassa, mutta varat ei riitä eli on pakko laittaa JCM myyntiin sitten.
Skebaristi
31.05.2006 11:14:14

Jaa'a. Pitäs rueta kohta puoliin kauppaamaan tuota Warp stäkkiä putkivehkeen tieltä.
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
Jackie
31.05.2006 11:22:06
Tässä säästellään Gibson Les Paul Standardiin. Elokuussa pitäs olla rahat koossa.
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
Aksu89
31.05.2006 11:24:15
Ajattelin ehkä vaihtaa tuon DSL Marsuni johonkin vähän perinteisempään, kuten vaikka JMP Marsuun tai Orangen Ad:hen. Ja siihen vähän leluja kaveriks. Pitää tehdä testailukierros kesällä.

Tai sitten menen tuolla ja ostan jonkun käytetyn straton vaikka.
FoN
31.05.2006 11:43:12
Minä kärsin kroonisesta GASista mutta näin kesän tullen sillä on tapana äityä äärimmäisen pahaksi. Hankintalistalla olisi tärkeysjärjestyksessä:

Eventide Eclipse
PRS standard 20th anniversary charcoal
Mesan standard 4x12

Vaan mistäpä rahat onkin toinen kysymys. Luultavasti Dual Recto joutaa pian myyntiin hankintahimoa lievittämään.
Myydään: Jem 90HAM, Mesa Dual Rectifier
elektra
31.05.2006 12:41:49

- tuollainen "tigre" GAS-hullutus: http://patrice.monvel.free.fr/index.html + monster nuppi+kaappi
... jos et tiedä mitä olet tekemässä, älä tee mitään...
oiva tumpeloinen
31.05.2006 12:43:26
Kyllä on vaikeata kaikilla, kun pitää hetki vielä säästää uusiin kamoihin. ;)

Munkin piti kasvattaa läjää taas tänä kesänä. Viime kesänä pistin suunnitelman lukkoon, että kesälomarahoista ja veronpalautuksista ostetaan tarpeen mukaan uusia kalliimpia leluja ja halvempia sitten tarpeen mukaan.....niin kauan, että tarvittavat lelut on kasassa (eli never).
Tulipa tässä sitten eteen keväällä kylppäriremppa...ei tarvitse mitään ostella, kun kaikki valuutta on jo vaihtanut omistajaa. *kyynel* ja miks ei toinenkin *kyynel*
JR
31.05.2006 14:00:05

Minä kärsin kroonisesta GASista mutta näin kesän tullen sillä on tapana äityä äärimmäisen pahaksi. Hankintalistalla olisi tärkeysjärjestyksessä:

Eventide Eclipse
PRS standard 20th anniversary charcoal
Mesan standard 4x12

Vaan mistäpä rahat onkin toinen kysymys. Luultavasti Dual Recto joutaa pian myyntiin hankintahimoa lievittämään.

Vähäh OT: mutta kurkkasin kamalistaasi ja siellä Agile 2900. Mistä sait ostettua, eikai euroopassa noita oikein ole ja jenkeistä ei toimiteta suoraan tänne?
Onko hyvä. Hinta noissa on meinaan kohdillaan :)
"God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent"
tommi_899
31.05.2006 14:12:19

Vh100r tuli ostettua juuri, joten vähään aikaan ei ole syytä mitään ostaa (ei ole kyllä varaakaan :D), uudet mikit tuohon Tokaihin pitäisi kyllä ostaa
Artist
31.05.2006 15:29:52
Olen vähän ajatellut, että ostaisi jonkun halvahkon kepukan tai sitten jonkun kivan kotivahvistimen.

Toinen vaihtoehto on, että myyn Firebirdini sekä kaikki efektit ym. ja ehkä vielä jotain muutakin ja ostan kerralla jonkun huippuhienon ja hyvin käteen sopivan kitaran, jollaista ei missä tahansa tule vastaan. No, tämä on vähän epätodennäköisempi vaihtoehto, varsinkin kun Suomessa ei ole montaakaan hyvää ehdokasta tullut vastaan.
"The call to arms was never true, I'm medicated...how are you?"
McNulty
31.05.2006 15:47:59
Hei, laittakaas joku nyt MXR Dyna Comp ja MXR Smart Gate kiertoon niin minä ostan pois.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
PekkaM
31.05.2006 15:50:48
Hei, laittakaas joku nyt MXR Dyna Comp ja MXR Smart Gate kiertoon niin minä ostan pois.

Jos SuperComp kelpaa, niin mun poistokamoissa olisi. Tosin uutta vastaava, joten en ihan ulosheittohintaan viitsi myydä.
Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa.
McNulty
31.05.2006 15:55:00
Jos SuperComp kelpaa, niin mun poistokamoissa olisi. Tosin uutta vastaava, joten en ihan ulosheittohintaan viitsi myydä.

Katsoin kanssa siun ilmoitusta, mutta pähkäilen vielä. Osaatko sanoa kuinka paljon tuo SuperComp eroaa DynaCompista? Dyna on miulle tuttu (omistin sellaisen mutta myin tyhmänä pois siirtyessäni räkkiin) ja se on ainakin toiminut miulla hyvin aikaisemmin, niin sillä ajattelin turvautua taas Dynaan.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)