aarghto 16.05.2006 10:27:56 | |
---|
En ole vielä edes 30-levelillä ja pelattava alkaa loppua. Mistä lisää intoa peliin? Päätehtävä on suoritettu. Samoin, fighters-, mages- ja thieves guild. Kuten myös Dark Brotherhood. Olen areenalla champion ja olen myös knight errand. Myös brotherhood of virtuous(?) blood on suoritettu. En enää vaan keksi mitään mitä pelissä voisi tehdä. Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten |
Torniojaws 16.05.2006 11:07:22 | |
---|
En ole vielä edes 30-levelillä ja pelattava alkaa loppua. Mistä lisää intoa peliin? Päätehtävä on suoritettu. Samoin, fighters-, mages- ja thieves guild. Kuten myös Dark Brotherhood. Olen areenalla champion ja olen myös knight errand. Myös brotherhood of virtuous(?) blood on suoritettu. En enää vaan keksi mitään mitä pelissä voisi tehdä. Oletko tehnyt kaikki 193 questia? Oletko tehnyt Nirnroot-questin? (100 kpl Nirnrootteja, tai vielä tiukempi: kaikki 272 Nirnroottia) Oletko löytänyt kaikki 350 paikkaa? Oletko tehnyt kaikki 15 Daedra-questia? Oletko mestari kaikissa taidoissa? Oletko ollut vampyyri ja parantunut questin kautta? Oletko löytänyt Udyrfrykte Matronin? Oletko löytänyt Giant Mudcrabin? Oletko löytänyt Giant Slaughterfishin? Sen jälkeen voitkin sitten kokeilla modeja, joita on jo aika paljon... |
Brian May jr. 16.05.2006 12:43:09 | |
---|
Oletko löytänyt Giant Slaughterfishin? Hoh, mä muuten törmäsin tähän vahingossa joskus pienempilevelisenä yhtä questia suorittaessa. Siinä oli hengenlähtö niin hapenpuutteen kuin slaughterfishin itsensäkin vuoksi lähellä. Vettä! |
Mechanizm 16.05.2006 22:39:38 | |
---|
Suoritin juuri tehtävän jossa piti ottaa Scar-Tail hengiltä, olen jo kuitenkin tehnyt Sanctuaryn "puhdistuksen", joten tehtävän antaja on hengiltä.Scar-Tailin sydän pitäisi edelle viedä Sanctuaryyn, jossa vihreä nuoli näyttää kohteeksi jotain pylvästä. Jääkö tämä tehtävä vaan nyt kummittelemaan listalle vai voiko sen jotenkin poistaa tai suorittaa loppuun? Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
Torniojaws 16.05.2006 23:08:49 (muokattu 16.05.2006 23:09:23) | |
---|
Suoritin juuri tehtävän jossa piti ottaa Scar-Tail hengiltä, olen jo kuitenkin tehnyt Sanctuaryn "puhdistuksen", joten tehtävän antaja on hengiltä.Scar-Tailin sydän pitäisi edelle viedä Sanctuaryyn, jossa vihreä nuoli näyttää kohteeksi jotain pylvästä. Jääkö tämä tehtävä vaan nyt kummittelemaan listalle vai voiko sen jotenkin poistaa tai suorittaa loppuun? Jää kummittelemaan. Näin sivuhuomautuksena, Scar-Tailia ei tarvitse tappaa - puhuppa hänelle seuraavalla kerralla ;) |
Mechanizm 16.05.2006 23:29:32 | |
---|
Näin sivuhuomautuksena, Scar-Tailia ei tarvitse tappaa - puhuppa hänelle seuraavalla kerralla ;) Juu, kyllä mä puhuinkin. Tapoin vasta sen jälkeen... Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
zorro 19.05.2006 01:09:31 | |
---|
http://www.oldblivion.com/ tuossa on ratkaisu. varmaan toimii läppäreilläkin tuon kanssa, joten ei tarvi odotella että hinnat tippuu nuista superläppäreistä. |
lethus1 24.05.2006 14:15:41 | |
---|
TÄNÄÄN! Tänään se alkaa. Naikkonen matkoille kolmeksi päiväksi, sopivasti helatorstai (=koko päivä vapaata, ei töitä) ja mulle Oblivion. Jummi että ootan jo nyt että pääsis lähtemään duunista. Nam. |
Torniojaws 26.05.2006 16:23:21 | |
---|
|
Brian May jr. 26.05.2006 16:42:56 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=UyHiIeBsc9E Tuossapa uutta hyötykäyttöä Oblivionin fysiikkamoottorille ;) Kolmen minuutin dominorata, jossa Adoring Fan saa kyytiä ja kirjaa kaatuu ettei paremmasta väliä. Siinä on kanssa ainoa oikea käyttötapa CS:lle. Aika hauska. Vettä! |
Mechanizm 26.05.2006 17:36:11 (muokattu 26.05.2006 17:36:49) | |
---|
Tuossapa uutta hyötykäyttöä Oblivionin fysiikkamoottorille ;) Kolmen minuutin dominorata, jossa Adoring Fan saa kyytiä ja kirjaa kaatuu ettei paremmasta väliä. Hahahaa, ei saakeli. Hienosti tehty mutta pistää miettimään, että joillain on ihan liikaa aikaa. Siinä on kanssa ainoa oikea käyttötapa CS:lle. Aika hauska. Mikä on CS? Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
Brian May jr. 26.05.2006 18:05:38 | |
---|
Mikä on CS? Construction Set. Vai oliko sillä joku toinen nimi? Vettä! |
Mechanizm 26.05.2006 18:24:08 | |
---|
Construction Set. Vai oliko sillä joku toinen nimi? Aah, niinpä tietysti. Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
Torniojaws 26.05.2006 19:59:28 (muokattu 26.05.2006 19:59:57) | |
---|
Construction Set. Vai oliko sillä joku toinen nimi? TESCS-nimeä käytetään selkeyden vuoksi, kun on noita 13-vuotiaita ;) |
lethus1 27.05.2006 11:48:40 | |
---|
Elämättömyys iskee päälle. Oblivion niin sanotusti vittu rules. Mun pelityylille apout täydellinen peli - minä kun diggaan samoilla ja ihmetellä maita ja mantuja enkä juosta peliä läpi. Darra puskee muttei haittaa kun on tuo oblivion latautumassa... nam. |
zorro 30.05.2006 13:53:02 | |
---|
TESCS-nimeä käytetään selkeyden vuoksi, kun on noita 13-vuotiaita ;) vois tuo olla meikästä countterillekki se ainoa oikea käyttötapa |
lethus1 30.05.2006 19:26:25 (muokattu 30.05.2006 19:32:00) | |
---|
Olenko mä missannut jotain vai miten helkkarissa (oblivion planessa, ensimmäisessä) kun saa ainakin morrowindissä helvetin harvinaisia Daedric weaponeita niin niiden arvo on ihan mitätön (mace 40 goldia) ? Voiko näin olla vai kasvaako niiden arvo poistuessa Oblivion planelta vai mitä hä. Toinen kysymys: Luulin että noita oblivion geittejä on vaan jotain 16 tms. mutta ilmeisesti niitä on melkein miljoona. http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion_Gates Onko kaikki niin laajoja kuin "ensimmäinen" Kvatchin lähellä ? Ei juma, mullahan tulee menemään tähän oblivioniin ikuisuus... no, haittaneeko tuo. |
Brian May jr. 30.05.2006 20:24:38 | |
---|
Olenko mä missannut jotain vai miten helkkarissa (oblivion planessa, ensimmäisessä) kun saa ainakin morrowindissä helvetin harvinaisia Daedric weaponeita niin niiden arvo on ihan mitätön (mace 40 goldia) ? Voiko näin olla vai kasvaako niiden arvo poistuessa Oblivion planelta vai mitä hä. Luultavasti ne mitä näet on Dremora- kamaa, daedric- sälää alkavat bandiititkin kantamaan säännöllisesti sitten kun pääset 20 levelin tienoille, ja niiden arvo on varsin suuri. Aika hölmöä sinänsä, mutta eräs modi, joka on postattu tähänkin keskusteluun aikaisemmin korjaa sen asian; Random Oblivion (v1.1) http://planetelderscrolls.gamespy.c ... php?view=OblivionMods.Detail&id=157 Vettä! |
Luultavasti ne mitä näet on Dremora- kamaa, daedric- sälää alkavat bandiititkin kantamaan säännöllisesti sitten kun pääset 20 levelin tienoille, ja niiden arvo on varsin suuri. Aika hölmöä sinänsä, mutta eräs modi, joka on postattu tähänkin keskusteluun aikaisemmin korjaa sen asian; Random Oblivion (v1.1) http://planetelderscrolls.gamespy.c ... php?view=OblivionMods.Detail&id=157 Aaah eli Dremoja ja Daedric -kamat on eri asia ilmeisesti. Hyvä, mä jo ihmettelin että jo on kun aseet on paskoja JA halpoja. Ei vastaa mun käsitystä "morrowindin tarunhohtoisista ja superhavinaisista" aseista/haarniskoista. Niin, tosiaan, noita oblivion gateja kun näyttää olevan kymmenittäin, onko kaikki yhtä laajoja kuin tuo ensimmäinen Kvatchin lähellä ? Kun kattelin karttaa, tuli fiilis että ei jaksa jatkaakkaan kun ei tuo ikinä lopu:D Overwhelmed, mitä nyt suomeksi onkaan. |
Brian May jr. 30.05.2006 20:55:08 | |
---|
Niin, tosiaan, noita oblivion gateja kun näyttää olevan kymmenittäin, onko kaikki yhtä laajoja kuin tuo ensimmäinen Kvatchin lähellä ? Kun kattelin karttaa, tuli fiilis että ei jaksa jatkaakkaan kun ei tuo ikinä lopu:D Overwhelmed, mitä nyt suomeksi onkaan. No a) niitä kaikkiahan ei ole pakko sulkea. Ja toiset ovat suurempia, toiset pienempiä, ja toisissa jotuu tekemään enemmän; se vähän riippuu. Itse hoidin Oblivion gatejä lähinnä siihen saakka kunnes Brumalla oli tarpeeksi suuret defenssit, eli jokaisen kaupungin ulkopuolelta. Vettä! |