Alpha 30.05.2006 13:59:40 | |
---|
Moderndrummer ! Apua ! Mittaa se L raudan paksuus. Väärä kaveri, mutta Taman L-rauta on 11mm... Kiitos. Olkaa hyvä. |
ddrum54 30.05.2006 14:05:49 | |
---|
Väärä kaveri, mutta Taman L-rauta on 11mm... Anteeksi, mä muistelin, että MD:llä olis ollu Premierit. My bad. 2`n 4 |
Paas 30.05.2006 14:57:31 | |
---|
Juuri näin. Premierin L on hiukan paksumpi, kuin taman. Eli Premier sopii Taman ständiin, mutta Tama ei sovi premierin ständiin. Ok. Hyvä, nyt meni jakeluun. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Alpha 30.05.2006 15:32:01 | |
---|
Anteeksi, mä muistelin, että MD:llä olis ollu Premierit. My bad. Niin sillä onkin. Elikkäs siis... |
Bacchus 30.05.2006 16:16:55 | |
---|
Hehe, tervetuloa takaisin. Vuoden ämpyilijä-titteliä piti aiemmin muistaakseni hallussa Niskamies, ristiriitaisten hehkutuksiensa ja kamarumban takia, mutta sekin on nyt pitkään ollut ihmeellisen rauhallisesti. Joten, nyt joutilaana ollut palkinto antaitsee kyllä paikan kaapissasi.;) Toivottavasti passelit soittokamat löytyy pian. |
ddrum54 30.05.2006 16:49:16 | |
---|
Niin sillä onkin. Elikkäs siis... Eiku mä sitä vaan, että olis mitannu sen Premierin L:än paksuuden, niin olis ollu Paas:ille heittää ihan faktaa. Toi Taman rauta on tuttu jo entuudestaan. 2`n 4 |
Vuoden ämpyilijä-titteliä piti aiemmin muistaakseni hallussa Niskamies, ristiriitaisten hehkutuksiensa ja kamarumban takia, mutta sekin on nyt pitkään ollut ihmeellisen rauhallisesti. Juu, Yamahoilla tais olla rauhoittava vaikutus. Vai onko nekin vaihtuneet? :/ Niskamies? The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Paas 30.05.2006 17:25:30 | |
---|
Niin, tota premier - tama yhteensopivuutta pohdin ihan sen takia että jos mulle nyt tulee Premierin kannut niin voi olla että laittasin hardwaret kuitenkin taman valikoimista. Suurimmaksi osaksi olen aina käyttänyt Taman rautaosastoa ja koska siitä on hyviä kokemuksia niin olisi luonnollista käyttää niitä myös jatkossa. Premierin hardwarea en ole koskaan omistanut joten niistä ei ole omaa kokemusta. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
moderndrummer88 30.05.2006 17:37:59 (muokattu 30.05.2006 17:42:45) | |
---|
Niin, tota premier - tama yhteensopivuutta pohdin ihan sen takia että jos mulle nyt tulee Premierin kannut niin voi olla että laittasin hardwaret kuitenkin taman valikoimista. Suurimmaksi osaksi olen aina käyttänyt Taman rautaosastoa ja koska siitä on hyviä kokemuksia niin olisi luonnollista käyttää niitä myös jatkossa. Premierin hardwarea en ole koskaan omistanut joten niistä ei ole omaa kokemusta. Mulla on itelläni premerin ständissä taman pallonivelinen L-rauta, pallo ja rauta ovat vissiin molemmat paksumpia kuin premierin. Tai raudasta en ole varma, pitääpä kipasta tuonne alas ja tarkistaa homma. E: dodii, ei ollu tarkkaa mittaa mukana, mutta käsikopelolla tsekkasin sen verran, että taman L-rauta on ohuempi kuin premierin, eli ddrum54:illa varmaan tasan samat mitat kuin mulla. musiikki on kuin musiikkia korvilleni |
ddrum54 30.05.2006 17:38:47 | |
---|
Ilmeisesti Premierin rauta ei ole Taman veroista. Tuskin munkaan resonaattoreihin olisi Taman rautaa vaihdettu, jos orkkis kestäisi. ( Tässä mun setissä oli jo ostovaiheessa Taman rautaa, itse en ole niitä vaihtanut.) 2`n 4 |
ddrum54 30.05.2006 17:41:07 | |
---|
Mulla on itelläni premerin ständissä taman pallonivelinen L-rauta, pallo ja rauta ovat vissiin molemmat paksumpia kuin premierin. Tai raudasta en ole varma, pitääpä kipasta tuonne alas ja tarkistaa homma Se L - rauta on Tamassa ohuempi. Premierin puikkoon ei Tama mahdu. 2`n 4 |
moderndrummer88 30.05.2006 17:42:26 | |
---|
Se L - rauta on Tamassa ohuempi. Premierin puikkoon ei Tama mahdu. katso päivitys ;) musiikki on kuin musiikkia korvilleni |
Paas 30.05.2006 17:45:49 | |
---|
Ilmeisesti Premierin rauta ei ole Taman veroista. Tuskin munkaan resonaattoreihin olisi Taman rautaa vaihdettu, jos orkkis kestäisi. ( Tässä mun setissä oli jo ostovaiheessa Taman rautaa, itse en ole niitä vaihtanut.) Vähän ristiriitaisia ne kommentit joita olen kuullut. Jotkut kehuu ja toiset haukkuu. Ja itsellä ei tosiaan omakohtaista kokemusta. Ne premierin 6000 raudat näyttää kyllä ihan asiallisilta mutta eihän sitä tiedä. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
ddrum54 30.05.2006 18:11:55 | |
---|
katso päivitys ;) Jesh. Ja anteeksi, että mä tässä juoksutan mittailemaan rautoja. Mullahan on itelläkin yksi Premierin rauta jossain jemmassa. No, turha sitä enää on penkoa, olkoon missälienee. 2`n 4 |
Niskamies 30.05.2006 23:20:59 | |
---|
Hehe, tervetuloa takaisin. Vuoden ämpyilijä-titteliä piti aiemmin muistaakseni hallussa Niskamies, ristiriitaisten hehkutuksiensa ja kamarumban takia, mutta sekin on nyt pitkään ollut ihmeellisen rauhallisesti. Joten, nyt joutilaana ollut palkinto antaitsee kyllä paikan kaapissasi.;) Toivottavasti passelit soittokamat löytyy pian. Kaikki on hyvää, kato. More is more. |
Niskamies 30.05.2006 23:21:25 | |
---|
Juu, Yamahoilla tais olla rauhoittava vaikutus. Vai onko nekin vaihtuneet? :/ Niskamies? Ne odottavat fasun varastolla sitä että mä kävisin hakemassa ne (lue=maksaisin ne). More is more. |
Paas 30.05.2006 23:37:03 | |
---|
Ne odottavat fasun varastolla sitä että mä kävisin hakemassa ne (lue=maksaisin ne). Jaa, niin juu siinähän meni oma aikansa siinä tilauksessa. Onko performerit edelleen käytössä? The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Niskamies 30.05.2006 23:41:59 | |
---|
Jaa, niin juu siinähän meni oma aikansa siinä tilauksessa. Onko performerit edelleen käytössä? Ei oo, ne myin alkuvuodesta että saisin rahat Jammuihin. Ja menihän ne lopulta kaikkeen muuhun ihan turhaan. More is more. |
Youni 31.05.2006 13:31:23 | |
---|
Minulla kaikki rauta on Premierin 3000-sarjaa, mutta teillä oli ilmeisesti puhe tuosta 6000-sarjasta. Kuitenkin: 3000-sarjan plussat ja miinukset: -haikkaständin jousi kuoleentunut yllättävän nopeasti, yläpelti jää vispaamaan vapauttaessa -peltiständien korkeussäätö tappelee vastaan, vaikka ruuvi löysällä -peltiständien pellin päällä olevat metalliset siipimutterit kiristyvät soittaessa -snareständissä snaren kiinnitys raskas vääntää -tomiholderin muistilukkojen muotoilu +kätevä peltiständien rakenne, puomi menee tarvittaessa ständin sisään +yleinen tukevuus, mikään ei heilu tai nitise +kestävyys, mitään en ole saanut hajalle +kumitassut pehmeää kumia, eivät liu'u Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr |
Rockster 31.05.2006 13:48:07 | |
---|
Ne odottavat fasun varastolla sitä että mä kävisin hakemassa ne (lue=maksaisin ne). Mitkäs Jammut ne nyt olikaan siellä odottamassa? Ja millaisilla koo'illa? "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |