Marlowe 25.05.2006 11:26:01 | |
---|
Mä taas kuulin, että se väitti et se on homo päästäkseen pois armeijasta. Ei Hendrix munkaan mielestä ollut mikään perushippi. Bruce Springsteen taisi käyttää tätä korttia välttyäkseen asepalveluksesta. Hendrixista en ole koskaan kuullut moista tarinaa kerrottavan. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
DeWilde 25.05.2006 15:19:46 | |
---|
Bruce Springsteen taisi käyttää tätä korttia välttyäkseen asepalveluksesta. Hendrixista en ole koskaan kuullut moista tarinaa kerrottavan. Tästä oli muistaakseni joskus ketju. Käyttäköön hakua ken jaksaa. Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
Magic Bullet 25.05.2006 15:26:56 (muokattu 25.05.2006 15:27:05) | |
---|
Lisätään vielä Eric Clapton ja Jimmy Page 1968 Jimmy Page pitänyt kuolla 1968? Koska se II:nen tuli, ois voinu sen jälkeen kuolla... HOH!...aika sairasta
|
DeWilde 25.05.2006 17:56:26 (muokattu 25.05.2006 17:56:47) | |
---|
Jimmy Page pitänyt kuolla 1968? Koska se II:nen tuli, ois voinu sen jälkeen kuolla... HOH!...aika sairasta Sen jälkeenhän Page vasta alkoi tekemään täysin omia biisejä, eikä pelkästään "versiointeja" vanhoista amerikkalaisista bluusseista. Ja Zeppelinin kaks ekaa levyähän ovat muuten täysin yliarvostettuja. Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
Magic Bullet 25.05.2006 18:06:29 (muokattu 25.05.2006 18:07:04) | |
---|
Sen jälkeenhän Page vasta alkoi tekemään täysin omia biisejä, eikä pelkästään "versiointeja" vanhoista amerikkalaisista bluusseista. Ja Zeppelinin kaks ekaa levyähän ovat muuten täysin yliarvostettuja. EIHÄN! I ehkä.... mutta kakkonen ei missään nimessä. Ja kolmonen on ihan paska. Tyhmin ostokseni. Nelonen on ihan jees. Se ois voinu kakkosen jälkeen kuolla ja herätä zombiksi tekemään nelosen.... tosin huumeiden takia taisi välillä vähän zombi olla. |
etnopoju 26.05.2006 11:31:01 | |
---|
mä tykkään kaikesta zeppelinistä I-IV. en tosin sen jälkeistä tuotantoa ole kuullut juuri mitään. |
Tempura 26.05.2006 11:32:42 | |
---|
mä tykkään kaikesta zeppelinistä I-IV. en tosin sen jälkeistä tuotantoa ole kuullut juuri mitään. God damn jätkä! Laitan sulle plussan, koska kyseessä on ensimmäinen kerta kuin henkilökohtaisesti havaitsen teikäläisen ottavan osaa puheenaiheena olevasta bändistä tyyliin "tykkään". Ole hyvä! THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
etnopoju 26.05.2006 12:45:35 | |
---|
God damn jätkä! Laitan sulle plussan, koska kyseessä on ensimmäinen kerta kuin henkilökohtaisesti havaitsen teikäläisen ottavan osaa puheenaiheena olevasta bändistä tyyliin "tykkään". Ole hyvä! et ilmeisesti ole juuri koskaan sitten lukenut mun ketjuja. |
Tempura 26.05.2006 13:43:00 | |
---|
et ilmeisesti ole juuri koskaan sitten lukenut mun ketjuja. Tarkoitin lähinnä muiden kuin sinun aloittamia ketjuja, muttei siinä mitään. Jatketaan aiheessa, vaikka itsehän aloin tässä derailailemaan. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
etnopoju 26.05.2006 13:53:57 | |
---|
ei pidä aloittaa julkisella keskustelupalstalla ketjuja jos ei kestä eriäviä mielipiteitä. |
Jane 26.05.2006 22:16:24 | |
---|
Lisätään vielä Eric Clapton ja Jimmy Page 1968 Tässähän olisi jäänyt koko Zeppelinin tuotanto väliin. Oletko ihan tosissasi, että Jimmy Page teki parhaat työnsä Yardbirdsissa, ja esim. klassikot kuten IV ja Physical Graffiti olisivat saaneet jäädä julkaisematta? En yritä haastaa riitaa, kysynpähän vain. |
McNulty 26.05.2006 22:23:58 | |
---|
Minusta LZ:n III on hieno levy. Miulla on se autossa matkamusana ja kun siihen pääsee sisälle niin se on oikeasti helvatan kova lätty. Tangerine kun pärähtää niin tekis mieli omistaa itsekin 12-kielinen. Immigrant, Celebration, Bron-Y, Gallows... iskee kyllä kun hiffaa tuon lätyn. Hyvät lätyt kestää kauan aueta kuulijalleen! Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Kyllähän Led Zeppelin II on tosi kova levy ja III vallan oivallinen sekin ja niiten jälkeenki klassikoita tullut niin en kyllä tosiaankaan mitään Pagen aikaisen kuolemisen toivomista ymmärrä. Niin ja Axl ois voinu kuolla sillo UYI II jälkeen. tissit |
leka 04.06.2006 04:19:11 | |
---|
Voi herranjee... Siis te oikeasti toivotte että joku ihminen olisi kuollut ennen aikojaan???? Täh??? Nämä muusikot ovat ihan oikeita ihmisiä, ihan kuten sinä ja minä. Tuntuisiko kivalta jos minä sanoisin että nimimerkki "(kuvittele oma nimimerkkisi tähän)" olisi saanut kuolla jo vuonna 2004, koska minusta hänen kirjoituksensa ovat olleet täyttä paskaa sen jälkeen?? Eric Clapton on ihminen, jolla on vapaus tehdä elämässään mitä häntä huvittaa. Jos hän haluaa tehdä iskelmälevyn Reijo Taipaleen kanssa, niin hän saa tehdä sen. Sinä et omista idoleitasi. Jos et tykkää Claptonin valitsemasta urasta, niin so not. Ei tarvitse tykätä. Osta sitten jonkun muun levyjä. Clapton saa tehdä sellaista musiikkia mitä haluaa. Mark Chapman luuli omistavansa John Lennonin. Hän kertoo elämänkerrassaan kuinka piti Lennonia omana "lelunaan". Luettuaan Lennonin haastatteluja, hän järkyttyi kun hänenkuvitelmansa eiät vastanneet todellisuutta. Lopulta hän päätti tappaa Lennonin... Kelatkaa nyt vähän mitä puhutte. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus! |
Tempura 04.06.2006 09:53:06 | |
---|
Olen aina sanonut että leka on viksu poika! Tai en ole, mutta nyt ainakin. + THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Lesko 04.06.2006 10:48:30 | |
---|
En nyt ihan kaikkia viestejä lukenut, mutta jos aloitan vaikka alusta. Onko kukaan maininnut täällä Robert Johnsonia, joka kuoli myöskin ollessaan 27 ? Hendrixiä ja Pagea ei kannata alkaa vertailemaan, Page käytti aivan erilaisia elementtejä soitossaan, oli huomattavasti parempi, mutta Hendrix sitten taas keksi soittoon paljon sellaista mitä ei aikaisemmin oltu tehty. Page oli 'paras kitaristi' jo vuonna 1961, jolloin Hendrixistä tai Claptonista ei oltu edes kuultu. Morrisonhan oli loistava blueslaulaja. Vaikka ei osannut soittaa, niin teki suurimman osan Doorsin biiseistä, tai siis alusti ne. Hyviä kappaleita. Jos ei Joplin olisi aloittanut naislaulajien vallankumousta, voisi tämänpäivän pikku kitisjämukalaulajatr'n'btytöt olla hieman eri maata ja visusti hiljaa. Joplinissa kiehtoo myös se valtava ääniala, joka hänellä oli. Cobainin tatsi taas soittoon oli 90-luvun alussa aivan omaa luokkaansa, hän piti sen koko systeemin kasassa ja siksi häntä arvostetaan myös kitaristina. Muistan Soundissa(siinä lehdessä) olleen sellainen juttu kuin, 'Kitarajumalten kitarajumalat' siellä tuon äskeisen sanoi joku kitaristi, mutta en vain pysty muistamaan sen enempää. Onhan näitä kaksseiskoja paljonkin, mutta se on legenda joka elää. Page on tehnyt itsestään legendan jo eläessään, pelkästään musiikillisin avuin! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
etnopoju 05.06.2006 00:31:13 | |
---|
Voi herranjee... Siis te oikeasti toivotte että joku ihminen olisi kuollut ennen aikojaan???? en ainakaan minä. se oli vitsi. |
isokasi 25.06.2006 00:39:21 | |
---|
No Way Out.......... |
PekkaM 26.06.2006 18:43:27 | |
---|
Olen aina sanonut että leka on viksu poika! Tai en ole, mutta nyt ainakin. + Mun mielestä leka vaikuttaa jokaisen lukemani viestin jälkeen enemmän ja enemmän tosikolta. Mielestäni Kurt Cobain ei kuollut päiväkään liian aikaisin (mitä herran musiikkiin tulee, siihenhän tässä keskustelussa viitataan). Sulkeissa oleva osuus, ettei herkät hipiät kärsi. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
sus 26.06.2006 21:41:14 | |
---|
EIHÄN! I ehkä.... mutta kakkonen ei missään nimessä. Ja kolmonen on ihan paska. Tyhmin ostokseni. Nelonen on ihan jees. Se ois voinu kakkosen jälkeen kuolla ja herätä zombiksi tekemään nelosen.... tosin huumeiden takia taisi välillä vähän zombi olla. Jätkähän on ihan tyhmä! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |