Aihe: Soittomokia levyillä?? Kerro niistä täällä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Iscariah
30.05.2006 12:30:50
Tämän ketjun tarkoitus ei muistaakseni ollut taistella Sentencedin vanhan ja uudemman tuotannon paremmuudesta.

Tosin Jarvan aikainen Sentenced hakkaa uudemman tuotannon 1234-0.

oikein

tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus!
Osmo
30.05.2006 15:04:16
Muistaakseni jollain Iconin biisillä kuuluu kun rumpali pudottelee kapuloita ynnämuuta vastaavaa.

Yhellä Sentencedin biisillä kuuluu kun joku röyhtäisee.
Pixies.
Moimies
30.05.2006 15:36:52
Megadethin soittamassa Paranoidissa on hauska munaus lopussa. Nick Menza soittaa rumpuja liian kauan ja sit kuuluu Mustainen huuto "Nick! Nick!!" ja Menza huikkaa takasin "Fuck me running".

Aina jaksaa huvittaa tuo.
Heviä Perkele! Niijoo, moi.
WinterMad
31.05.2006 19:40:34
Yhellä Sentencedin biisillä kuuluu kun joku röyhtäisee.

En ole kyllä mitenkään yllättynyt :D. Neverlastingissä kun on se akustinen "taputtelukohta", niin ne taputukset lähtee Villen perseestä :D. Ville kävi kuulemma kasteleen kädet ja alko läpsytteleen persettään. Senarithan on itseasiassa aivan vitun hauska bändi. Lukekaa vaikka Luxury of the Graven sanotukset ja ajatelkaa...
"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! -Vasara
Milkop
31.05.2006 19:41:37

En ole kyllä mitenkään yllättynyt :D.

En ole kyllä itse pitänyt sitä ikinä minään mokana.
WinterMad
31.05.2006 19:42:18

En minäkään sitä mokana ajatellut...
"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! -Vasara
gaasig
31.05.2006 23:18:09
Megadethin soittamassa Paranoidissa on hauska munaus lopussa. Nick Menza soittaa rumpuja liian kauan ja sit kuuluu Mustainen huuto "Nick! Nick!!" ja Menza huikkaa takasin "Fuck me running".

Aina jaksaa huvittaa tuo.

mitä vittua?!?!?!?
south_of_heaven
31.05.2006 23:19:27
Katatonian Dance of December Souls - levyllä on aika paljon rumpuosastolla soittomokia.
itki south_of_heaven
Cadaver
01.06.2006 00:13:08

Hellhammer ne taisi livenä vetää notta silleesti

..mutta ei tainnut kopioida tarkasti jokaista Abbathin "taistelemaa" rytminheittoa tai puuttuvaa iskua? :)
Freedom, Metal & Might: Agent Metal Saksaheviä: Revenant Rienausta: Riivaaja
Blasphemer
01.06.2006 00:32:19

..mutta ei tainnut kopioida tarkasti jokaista Abbathin "taistelemaa" rytminheittoa tai puuttuvaa iskua? :)

Muttas, eihän lumimyrskytkään etene tasaisesti ;)
"The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us"
-Peter Tägtgren-
Moimies
01.06.2006 00:55:13
mitä vittua?!?!?!?

Niin no se Menzan mölötys kuuluu tosi hiljaa mut Mustainen "sanomisten" jälkeen volumea paljon ni kyllä se sieltä kuuluu.
Paskan möivät.
strophe
01.06.2006 01:31:49
Mä olen saanut käsitykset että Devin/Sylin bassbombit on tarkoituksella tehty nimenomaan niin, että muu tavara "hiljenee" basson jymähtäessä. Tiedä sitten.

Näin ne on. Siitä tulee loppujen lopuksi aika raaka saundi, kun koko luomakunta jymähtää soiton alkaessa uudestaan. Mielestäni se on itse asiassa Devinin soundin viehätys sillä levyllä. Tehostaa roimasti sitä vallia.
Helppoa kuin lapsen lyöminen!
Strings
01.06.2006 03:25:29

Minun mielestä se kyllä kuulostaa siltä että Menza huutaa Fuck me Friedman. Tosin puukorvat omistan.
I have seen the fires of Hell. I have seen Angels with flaming swords. I have nothing that is mine. I have much that could be yours. I have seen the eye of God. I have heard lies that are true.
Moimies
01.06.2006 11:11:27
Minun mielestä se kyllä kuulostaa siltä että Menza huutaa Fuck me Friedman. Tosin puukorvat omistan.

No enhän mäkään siitä nii varma ois jos omia korvia pitäis uskoo, mut tuolla Megadethin foorumilla tätä juttua kysytty ja puitu nii monta kertaa et huhhuh.

Tuolta Paranoidin lyriikat ja siinä lopussa lukee
http://megadeth.rockmetal.art.pl/lyrics_hidden.html
Paskan möivät.
Osmo
01.06.2006 15:02:14

vitsillähän mie.
Pixies.
Iscariah
01.06.2006 16:25:18

Ei koska Hellhammer soittaa täydellisesti. Take That Bitch
NKVD
03.06.2006 16:37:05
Vanhoilla Death metal ja grind-levyillä noita soittomokia on törkeästi, mutta minusta ne kuuluu sinne. Voin vain kuvitella sitä meininkiä kun piti olla mahdollisimman nopea eikä turhista kliinisyyksistä tarvinnut välittää. Olisipa vieläkin niin :). Noiden vanhojen levyjen perässä on vaikea soittaa "oikein" kun ne rummut menee välillä ihan miten sattuu, esim CC:n Eaten Back to life ja Deiciden eka. Perhanan hyviä levyjä kumpainenkin.

Musiikkihan on taidetta jolloin ne mokat eivät ole mitään virheitä vaan kuuluvat sinne. Ei kukaan mainitse Kaj Stenvalin ankka-tauluista, että niissä on virheitä (jospa niissä ei ole) ;)

Ettei tulisi ihan OT:ta niin laitetaan pari semmoista "mokaa" mitä täällä ei ole vielä mainittu ja jota itse aina odottaa kun niitä biisejä kuuntelee. Kielisoittimien mokia en osaa kuunnella.

Napalm Death: Death by manipulation levyllä The Missing link biisi (Kyseinen biisi julkaistu aikaisemmin Mentally murdered EP:llä). Ride komppi tökkii ihan täysillä alkaen kohdassa 1:14. Vuotta myöhemmin nauhoitetulla livellä Harris soittaa koko kompin toisella lailla.

Brutal Truth: Extreme conditions demand... levyltä biisi Regression-Progression, jossa kohdassa 0:12 tulevassa fillissä osuu kapulat yhteen. Onhan levyllä jotain muitakin mokia, mutta niiden takia ei Scott Lewisin tarvitse hävetä suoritustaan vielä tänäkään päivänä. Levy on kyllä semmoista (death)gringin juhlaa jollaista ei oo sen koommin kuultu. Sopivasti agrea, powertooleja ja turpaan vetoa, hidastelua unohtamatta.

Suurinta rumpukuraa on jo aikaisemmin mainittu Paradise Lostin Icon. Hyviä biisejä mutta ne rummut ja monipuoliset fillit :D
mindsnare
03.06.2006 18:45:16 (muokattu 03.06.2006 18:47:25)
Napalm Death: Death by manipulation levyllä The Missing link biisi (Kyseinen biisi julkaistu aikaisemmin Mentally murdered EP:llä). Ride komppi tökkii ihan täysillä alkaen kohdassa 1:14. Vuotta myöhemmin nauhoitetulla livellä Harris soittaa koko kompin toisella lailla.

Nyt kun menit mainitsemaan niin olihan se pakko kuunnella. Mielestäni tuo ride lisää vaan sopivaa "toolimaista" (elkee tool fanaatikot loukkaantuko) häröyttä ko. kohtaan.

Nää mokahommat on kyllä vähän sellaisia, että osa sopii just sellaisenaan tuomaan sopivan fiiliksen siihen soittoon. Itselläni on kummallinen tapa soittaessa tehdä tarkoituksella sellaisia pikkumokia tuomaan vähän persoonaa esille. Liian kliininen tatsi ei sovi kuin klassiseen, kone-/tanssimusiikkiin ja lavatanssimusiikkiin. Tosin kiinnitän huomioni enemmän kitaroihin ja painotan paskanjauhantaani siihen.

Hevin pitääkin olla räkäistä soittoa, ei se muuten ole heviä -> menee vähän turhan masturboinniksi sellaset sonata arcticat, childen of bodomit, stratovarius jne.

Hyvänä esimerkkinä Necrophagian "Holocausto De La Morte" -levy, jossa Anselmo vetää kitarat ja on vieläpä tainnut mennä ihan ekalla soitolla levylle asti. Jos siinä olis stratovariuksen kitaristi soittanut kitarat niin siitä olisi silloin hevi ollut kaukana.
Dropped C
03.06.2006 19:13:25
No enhän mäkään siitä nii varma ois jos omia korvia pitäis uskoo, mut tuolla Megadethin foorumilla tätä juttua kysytty ja puitu nii monta kertaa et huhhuh.

Tuolta Paranoidin lyriikat ja siinä lopussa lukee
http://megadeth.rockmetal.art.pl/lyrics_hidden.html

This song was nominated for a "Best Metal Performance" Grammy in 1995

Aika huumori kyllä. Megadethin todella kurainen versio. Huonoin biisi Nativity In Black levyltä. Sitäpaitsi toi loppu on kyllä ihan tahalleen tehty.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)