Aihe: Kysymys. Vastatkaa nopeeta!
1
mungiisi
30.05.2006 13:02:43 (muokattu 30.05.2006 13:03:40)
Eli tilasin tuolta musik produktivilta tämmösen kitaran http://www.musik-produktiv.de/shop2 … ific/artnr/3123713/such_inx/1040807
ja sanoin että jos on muita värejä niin laittakaa valkoinen tai kerman värinen ja sitten se laitto mulle postia että se lähetti valkosen ja se lähetti tämmösen http://www.musik-produktiv.de/shop2 … ific/artnr/3123672/such_inx/1040807
Eihän siinä mitään kummatkin on hyvin alennuksessa ja maksaa saman verran mutta mitä eroo noilla on kun noi otelaudat eikait tossa valkeessa oo huonommat osat.

Tuotekuvauksen mukaan tuossa ensimmäisessä olisi Floyd Rose-talla, mutta kuvan mukaan eroavat minun mielestäni vain väriltään ja otelaudan materiaaleiltaan.

E: Ensimmäisessä siis otelauta ruusupuuta, toisessa vaahteraa. Joku joka tietää enemmän näiden eroista kertokoon lisää.
Miikathebest
30.05.2006 13:15:36

Mistä lähtien "Fender Mex Standard Fat Strat Std BLA RW " on ollut floikallinen?!?!?!?!
ei se ole.

Muuta eroa ei ole paitsi väri ja otelauta.
Hei sinä!
Bubbles
30.05.2006 13:47:02
Mistä lähtien "Fender Mex Standard Fat Strat Std BLA RW " on ollut floikallinen?!?!?!?!
ei se ole.

Muuta eroa ei ole paitsi väri ja otelauta.

Joo no hyvä ettei ole muuta eroa kun otelauta ja väri mutta miksi toisen ovh on 750 ja valkoisen 620
Walk of life
Jesus_Plastica
30.05.2006 19:18:00
Koska toisessa on ruusupuu otelauta ja toisessa vaahtera?
P-Nut
30.05.2006 19:28:53

ja sanoin että jos on muita värejä niin laittakaa valkoinen tai kerman värinen ja sitten se laitto mulle postia että se lähetti valkosen

Aika tylyä, että lähettävät sitten suorilta myös erilaisella otelaudalla varustetun kitaran kysymättä tarkemmin asiakkaan mielipidettä.
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
McNulty
30.05.2006 19:52:13
Aika tylyä, että lähettävät sitten suorilta myös erilaisella otelaudalla varustetun kitaran kysymättä tarkemmin asiakkaan mielipidettä.

Jos asiakas tilasi ruusupuulla mutta saikin vaahteralla niin silloin tekivät hyvän palveluksen :))
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
Les Fender
30.05.2006 19:53:30

Aika erikoista, monelle tuo on kyllä todella merkittävä ero kahden straton välillä. Itselleni paljon merkittävämpi kuin onko saarni vai leppäbody.
"Living is easy with eyes closed!"
Jucciz
30.05.2006 19:54:29
Jos asiakas tilasi ruusupuulla mutta saikin vaahteralla niin silloin asiakas ei saanut mitä tilasi.
>-)))> #11
« Äänittämään? Vastaus on Studio Apaja · Soitteluita »
arvid70
30.05.2006 19:59:20
asiakas ei saanut mitä tilasi.

näin o ihmemyyntiä, ei mulla muuta.
KAUPPIAANPUHETTA!!
P-Nut
30.05.2006 20:01:58

asiakas ei saanut mitä tilasi.

Juurikin näin. Itse nostaisin hermottoman mekkalan tuollaisesta. Mutta mutta...soiva pelihän se on tuollainenkin, että ei siinä mitään :)
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
saastara
30.05.2006 23:10:55
Onhan se toki epämukavaa jos ei saa sitä mistä on maksanut.. Jos siltä tuntuu, ihmeessä vain noottia yhtiölle.

Minua ei tosin haittaisi.. Vaahtera kun on minun korvaani mielyttävämpi.. :)

"Spänk, spänk"
Lisää middleä.
Bubbles
01.06.2006 00:08:21
No onneksi tykkään enemmän vaahtera otelaudasta, mutta sanokaa jo joku mikä tossa
toisessa maksaa enemmän.
Walk of life
biibob
01.06.2006 00:48:05
No onneksi tykkään enemmän vaahtera otelaudasta, mutta sanokaa jo joku mikä tossa
toisessa maksaa enemmän.

Luulen, että jos jotain eroa on haettava listahintaan, niin saattaa johtua siitä että tuo metallin väri on hieman erikoisempi" kuin perus olympic white. En ole varma, mutta en nyt oikein muutakaan syytä keksi.
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
Aki
01.06.2006 01:03:37

Jos asiakas tilasi ruusupuulla mutta saikin vaahteralla niin silloin tekivät hyvän palveluksen :))
Ne saattavat hieman enemmän maksaa, mutta soundiero ja tuntumaerokin on sen verta olennaisia, että on ihan puhdas makuasia kummasta tykkää. Sähkökitarassa vaahtera on mielestäni jo pari pykälää liian kireäsoundinen. Sopii toki joihinkin hommiin, joten on mulla muutama vaahteraotelautainenkin.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)