Aihe: Kohtuullinen äänikortti ja vermeet midi/audioäänitykseen etc.
1
Daemon
29.05.2006 21:41:01
Olisiko M-Audio Delta Audiophile pätevä äänikortti läppäriin ? Ideana olisi demota biisejä tyyliin kitara/basso/syntikat/laulu.Mitäs sekvensserisoftaa kykenisitte suosittelemaan ? Vähän midin kanssa on tullut aiemmin räplättyä, muttei kummemmin.Ilmeisesti etuastekin pitäisi vielä hommata tuohon lauluun, olen käsittänyt..Voi tätä rahan menoa..:)
CryptoFib
29.05.2006 22:56:49
Vaihtoehtojen kirjohan on kohtalainen. Varmaan sen tiesitki. Mutta miten ois esim. M-audio ozonic. siinä on tarvittavat instrumentti- ja mikkitulot phantomeilla. midikiippari ja knoppeja nokko, vaikka esim. mikseriliukuja ja synia varten. täsä linkki:
http://www.m-audio.com/products/en_us/Ozonic-focus.html

Vaikuttaa soivalta peliltä. Ite ajattelin, jahka ozonen tuohon tai projectmixiin "päivittäisin". Riippuu mahottomasti siitä, että kuinka hi- fiä/endiä meinaat haluta, mutta voithan ostaa vaikkasta jonku putkietusen siihen kaveriksi. Dawiksi saapi tuohon m-powered protoolsin kohtuuhintaan. Cubase SX on toinen suositus. FL studio on midiympäristönä oikeenki mukava, eritoten rumpuja säätäessä steppisekkarilla.

TSM MT87S on kuuleman/lukeman mukaan kelpo laulumikki. Rode Nt-1a on hitusen laadukkaampi (ainakin laatu taatumpi) ja kalliimpi.

Siinä nyt minun ideoita, mutta tarkenna tarpeita niin heitellään enemmän mielipiteitä julki.
Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)