Sinä et saa pilviä katoamaan, mutta ollessani kanssasi ne eivät merkitse mitään. Sinä et aina ymmärrä mitä tarkoitan, mutta ollessani kanssasi se ei merkitse mitään. Sinä et aina ymmärrä mitä teet, ja silloin en juuri haluaisi olla kanssasi. Silloin haluaisin lähteä, olla välittämättä. En osaa lukea sinun ajatuksiasi, koska silloin tämä olisi liian helppoa. En tiedä, kuinka tarjoaisin sinulle haluamasi, vaikka luulen tietäväni mitä toivot. En uskalla täysin ilmaista sitä, kuinka onnelliseksi voisin sinut tehdä. Silloin haluaisin olla kanssasi. Silloin, kun millään ei olisi merkitystä. Joskus haluan näyttää, mitä sinä merkitset minulle. Et usein usko minua, epäilet ja etäännyt. Haluan juosta sinut kiinni, ottaa syliin. Älä mene pois, jää. Puhkea kukkaan. -- Enpä pahemmin ole tänne juttuja jättänyt. Tajunnanvirtainen päänselvitysyritys, omakohtaiset mietteet, suuri sisäinen ristiriita. Ei tarkoitusta saada musiikin kanssa esitettävään muotoon, vaan säilyä lähinnä epärunollisena tyhjennyksenä. Yrittäkää ymmärtää, kiitos. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |