Emilia Anniina 14.05.2006 01:43:55 (muokattu 15.05.2006 16:16:45) | |
---|
Etsin straight-edge paitoja Helsinki / Turku alueen kaupoista. Osaiskohan joku neuvoa? Kiitos kiitos. :) Emilia |
jhoik 27.05.2006 13:09:55 | |
---|
Joiltain keikoilta ja nettikaupoista tai sitten käyt vaan teettämässä sellasen paidan. Teettäminen ei ole kallista. Printteri ja kuva tekstistä tms. vaan ja sen sitten viet valokuvausliikkeeseeen. Vapaata tilaa myytävänä. |
jussiohman 27.05.2006 16:01:22 | |
---|
Kirjakaupasta saa sitä kuvanpainatuspaperia jolle tulostetaan kuva/teksti ja silitetään paitaan kiinni. Käy halvemmaksi kuin uuden ostaminen ja saa juuri sellaisen kuin itse haluaa. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
Emilia Anniina 29.05.2006 08:41:11 | |
---|
Kiitos neuvoista. :) Hauskaa päivää. Jos mä nyt vaikka herään ensi? |
Elänkö ihan omissa maailmoissani vai onko tästä topicista hävinnyt pirusti viestejä ja niiden tilalle tullut uusia? Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
SiwamieS 29.05.2006 19:07:41 | |
---|
Elänkö ihan omissa maailmoissani vai onko tästä topicista hävinnyt pirusti viestejä ja niiden tilalle tullut uusia? Hmmjoo. Taisi sensuurin kiiltävä miekka sivaltaa. Huis huis vaan.. "Folk-muusikot ovat tavallisesti liberaaleja hinttejä. Mutta en minä... Minä laulan konservatiiviveljilleni." |
morb 30.05.2006 00:54:13 | |
---|
Voi harmi, mun hienostuneet turhuudet leikattiin pois kuin juutalaisen esinahka. No täytyypä kantaa silti uudestaan korteni kekoon off-topic möyhötyksellä. Anteeksi jo etukäteen. "Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin." |