Aihe: Lost spekulointi (jenkkitahtiin katsoville)
1 2 3 4 522 23 24 25 2670 71 72 73 74
stokstoks
28.05.2006 16:38:44
Niin ja vielä piti tuumata, että eikös se avain hommeli ollut joku hätäturvatsydeemi. Eli jos asiat menee vituiks, niin sillä vois räjäyttää kaikki taivaan tuuliin? Näin ainakin minä käsitin. Ja sen räjähdyksen takia se hatchin luukku olis lentänyt sinne rannalle.
Irtaudu ytimestä, josta ennen sait elinvoimasi tai tokenee huumattu karhu kun sen olalle nostetaan kätesi olet riski ellet samaa mieltä tässä on sinulle kynttilä
carnation
28.05.2006 16:50:43
Niin ja vielä piti tuumata, että eikös se avain hommeli ollut joku hätäturvatsydeemi. Eli jos asiat menee vituiks, niin sillä vois räjäyttää kaikki taivaan tuuliin? Näin ainakin minä käsitin. Ja sen räjähdyksen takia se hatchin luukku olis lentänyt sinne rannalle.

Taitaa olla niin, että avaimen kääntämisellä purettiin se magneettinen varaus joka syntyi siitä kun nappia ei painettu... täytyi ottaa käyttöön se hätäturvasysteemi jonka seurauksena syntyi massiivinen purkaus ja kaikki normalisoitui. Hatchin luukkukin lensi sen voimasta rannalle jne. Eli varsinaista "räjähdystä" siellä hatchissa tuskin tapahtui. Saa nähdä miten tossa nyt käy sen magneettihässäkän kanssa, kun koko tietokone ja hatchi ovat tuhannen pillun päreinä. Täytyy hommata Sayid vähän korjailemaan ;)
"nuorison suosima kanalaastari..."

Osta levy
stokstoks
28.05.2006 20:43:09
Taitaa olla niin, että avaimen kääntämisellä purettiin se magneettinen varaus joka syntyi siitä kun nappia ei painettu... täytyi ottaa käyttöön se hätäturvasysteemi jonka seurauksena syntyi massiivinen purkaus ja kaikki normalisoitui. Hatchin luukkukin lensi sen voimasta rannalle jne. Eli varsinaista "räjähdystä" siellä hatchissa tuskin tapahtui. Saa nähdä miten tossa nyt käy sen magneettihässäkän kanssa, kun koko tietokone ja hatchi ovat tuhannen pillun päreinä. Täytyy hommata Sayid vähän korjailemaan ;)

Niinhän se kyllä saattoikin olla, mutta miksei siellä alhaalla sitten ole kokoaikaa joku jannu pyörittelemässä avainta sillon kun huvittaa. Minä sen kyllä räjähdykseksi mieltäisin, koska desmondi sano, että lähde mahdollisimman kauaks, sun muuta. Ja miks se Kelvin ei olis laittanut sitä avainta siihen ja kääntänyt silloin kun se sielä alhaalla Gänässä hortoili. Sanoi vaan: "Couldn't Do That." ja selitti vielä sille Desmondille, että: "This is the only other way out", "Failsafe" ja "Plant this key and it all goes away" Tai jotain sinnepäin. Kuitenkin olisin sen räjähdyksen kannalla.
Irtaudu ytimestä, josta ennen sait elinvoimasi tai tokenee huumattu karhu kun sen olalle nostetaan kätesi olet riski ellet samaa mieltä tässä on sinulle kynttilä
taikakameli
28.05.2006 21:15:33
Eijuma, armotonta menoa
Any time is a good time for pie.
Mechanizm
28.05.2006 22:24:07
Onkos vieläkään paljestettu kuina Locke menetti jalkansa silloin ennen saareen joutumisata?
Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone
Ali
29.05.2006 00:53:01

Onkos vieläkään paljestettu kuina Locke menetti jalkansa silloin ennen saareen joutumisata?

Ei. Veikkaisin autokolaria Jackin vaimon kanssa. ;)
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
ANtTIKRISTUS
29.05.2006 05:06:56
Siis mitä vittua selviskö siinä finaalissa nyt se asia, että miks se lentokone meni silloin halkipoikki? Mulle kaveri sano, että sen pitäs selvitä, mutta en mä ainakaan hoksannu.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
doaf
29.05.2006 08:22:01
Siis mitä vittua selviskö siinä finaalissa nyt se asia, että miks se lentokone meni silloin halkipoikki? Mulle kaveri sano, että sen pitäs selvitä, mutta en mä ainakaan hoksannu.

Samaa oon minäki mietiskelly.
stokstoks
29.05.2006 08:38:01

Ei siinä selvinnyt se miks se halkes, mutta selvis se miks se joutu sinne saarelle, tai ainakin teoria siitä. Eli kun se Desmond ei painanut sitä numerosarjaa ja execute näppäintä ja käyntiin lähteny magneetti sitten imas sen koneen sinne. tms.
taikakameli
29.05.2006 16:08:02 (muokattu 29.05.2006 16:08:24)
Jos hatch tuhoutuu, niin mitä tapahtuu sille blacklight-kartalle? Sitähän ei ole käsitelty kuin yhden jakson verran.

E: Tai siis kahden. Toisessa se vain näytettiin
Any time is a good time for pie.
Hevimetal
29.05.2006 16:15:20
Luin joiltai foorumeilta, että se avain homma siellä "hatchillä" kääntäis aikaa taaksepäin. Mitä lähempänä oli sitä aivaimenreikää sitä taaksepäin ajassa meni, Charlie meni vaa jonku 10 min ajassa taakepäin ja luuli että John, Eko ja Desmond oli jo palanu sieltä "hatchitä" tjsp. En oo kyllä varma pitääkö tää yhtää paikkaansa, eihän tää selitä miksi se luukku lens sinne rannalle.
Von Blåmberg
29.05.2006 16:17:49
Nyt olen minäkin nähnyt finaalin. Tuli ainakin mieleen, että tuon onnetomuuden myötä saarelle saadaan taas lisää porukkaa seuraavaa tuotantokautta varten. Edellinen konehan tippui, kun nappia viimeksi jätettiin painamatta.

Tästä voidaan päätellä, että Henry painoi nappia Lockdown -jaksossa. Miksi hän valehteli Lockelle myöhemmin? Toisaalta Henry halusi, että nappia painetaan, koska hän itse painoi sitä, toisaalta yritti saada Locken olemaan painamatta. Miksi?
Quick to judge, quick to anger, slow to understand
chico_miguel
29.05.2006 16:35:46
Luin joiltai foorumeilta, että se avain homma siellä "hatchillä" kääntäis aikaa taaksepäin.

Khhh... Menee aika sci-fiksi. :( Kaikki on tähän mennessä ollut suht realistista.
"Eres tú cabron hijo de puta"
greshgurt
29.05.2006 16:57:16
Nyt olen minäkin nähnyt finaalin. Tuli ainakin mieleen, että tuon onnetomuuden myötä saarelle saadaan taas lisää porukkaa seuraavaa tuotantokautta varten. Edellinen konehan tippui, kun nappia viimeksi jätettiin painamatta.

Tuskin, edelleenkään. Miksi uusi napin painamatta jättäminen automaattisesti aiheuttaisi lentokoneen putoamisen? Eiköhän se viimeksikin ollut kiinni myös siitä, että kone sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja kai noiden tyyppien päätymisellä tuonne saarelle jotain merkitystäkin olisi.

Mutta siis, nappia jätettiin jo painamatta, magneettisuus jo sekoili, ja tilanne ehdittiin jo normaaliksi palauttaakin. Miksi sieltä enää tulisi konetta, kun ei jakson lopullakaan tullut?

Tästä voidaan päätellä, että Henry painoi nappia Lockdown -jaksossa. Miksi hän valehteli Lockelle myöhemmin? Toisaalta Henry halusi, että nappia painetaan, koska hän itse painoi sitä, toisaalta yritti saada Locken olemaan painamatta. Miksi?

Tässäpä hyvä huomio. Miksikäs, miksikäs Henry tosiaan niin teki. Toisaalta, eihän Henry (tai siis fake-henry, mitenkäs se uusi nimi menikään) välttämättä itsekään tiedä napin pointtia ja tuskin välttämättä oli sitä koskaan nähnytkään ennen hatchiin joutumistaan. Muutenhan 'othersit' yrittäisivät varmaan pitää hinnalla millä hyvänsä napin painettuna. Nyt tuntuu, ettei heitä nappi ja sen painaminen juuri kiinnostakaan, ainakaan ennenkuin Henry napin näki (eikä hän varmaan vieläkään tiedä sen tarkoitusta).

Toisin kuin täällä ehdittiin jo huomauttaa, niin mielestäni myös nämä 'othersit' olivat aika yllättyneitä, kun taivas meni vaaleaksi ja se kauhea ääni repi korvia. Eivät he ainakaan minun mielestäni mitenkään asiaan tottuneilta tai sitä ymmärtäneiltä vaikuttaneet.

Niinkuin 'othersit' itsekin sanovat, ovat he minustakin just niitä 'hyviksiä'. En tällä tarkoita, että koneen putoamisesta selvinneet olisivat jotakin pahiksia, vaan ihmettelen vain, että miksi 'othersien' ja selvinneiden täytyy muutenkaan olla koko ajan napit vastakkain. Luulenpa että kyse on jostakin väärinkäsityksestä, ja että kolmannella kaudella he jo lyövätkin hynttyyt yhteen ja keskittyvät yhteiseen 'viholliseensa' eli niihin 'bad guysseihin'.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
greshgurt
29.05.2006 17:06:02
oliko muuten Zeke ainoa jolla oli tekoparta? Jos oli, niin miksi näin?

Ainakin ainoa, jolla sellainen on näytetty ja jonka kohdalla sellaisesta on ollut puhetta, tietääkseni.

Mutta mikä ihmeen Zeke? ;E
Siis tiedän kyllä kenestä on kyse, mutta miksi Zeke? Uusimmassahan miehen nimeksi lopultakin paljastui Tom, mutta mistä ihmeestä te ja kaikki muutkin eri Lost-foorumeiden tyypit tietää hänen olevan joku Zeke? Sorry pieni ot.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
carnation
29.05.2006 17:10:33
Ainakin ainoa, jolla sellainen on näytetty ja jonka kohdalla sellaisesta on ollut puhetta, tietääkseni.

Mutta mikä ihmeen Zeke? ;E
Siis tiedän kyllä kenestä on kyse, mutta miksi Zeke? Uusimmassahan miehen nimeksi lopultakin paljastui Tom, mutta mistä ihmeestä te ja kaikki muutkin eri Lost-foorumeiden tyypit tietää hänen olevan joku Zeke? Sorry pieni ot.

No siis Sawyerhan tuota partaveikkoa jossain vaiheessa ivallisesti Zekeksi kutsui. Totta, että miehen oikea nimi paljastui tuossa finaalissa mutta jotenkin Zeke on iskostunut tuonne takaraivoon.
"nuorison suosima kanalaastari..."

Osta levy
Jag
29.05.2006 17:44:11

Tässäpä hyvä huomio. Miksikäs, miksikäs Henry tosiaan niin teki. Toisaalta, eihän Henry (tai siis fake-henry, mitenkäs se uusi nimi menikään) välttämättä itsekään tiedä napin pointtia ja tuskin välttämättä oli sitä koskaan nähnytkään ennen hatchiin joutumistaan. Muutenhan 'othersit' yrittäisivät varmaan pitää hinnalla millä hyvänsä napin painettuna. Nyt tuntuu, ettei heitä nappi ja sen painaminen juuri kiinnostakaan, ainakaan ennenkuin Henry napin näki (eikä hän varmaan vieläkään tiedä sen tarkoitusta).

Minusta taas tuntuu että todellakin tietää. Eikös tässä ole jo paljastunut että Otherssit=Dharmalaiset. Ja näin ollen kyllä varmasti tietävät napin merkityksen. Uskon että tässä on jonkinnäköinen psykologinen koe systeemi saarella menossa. Henry koetteli Locken uskoa kertomalla ettei painanut nappia... Saarella ovat varmasti kaikki henkilöt tarkassa tarkastelussa. Esim. Hatchin kameroitten kautta.

Toisin kuin täällä ehdittiin jo huomauttaa, niin mielestäni myös nämä 'othersit' olivat aika yllättyneitä, kun taivas meni vaaleaksi ja se kauhea ääni repi korvia. Eivät he ainakaan minun mielestäni mitenkään asiaan tottuneilta tai sitä ymmärtäneiltä vaikuttaneet.

Niinkuin 'othersit' itsekin sanovat, ovat he minustakin just niitä 'hyviksiä'. En tällä tarkoita, että koneen putoamisesta selvinneet olisivat jotakin pahiksia, vaan ihmettelen vain, että miksi 'othersien' ja selvinneiden täytyy muutenkaan olla koko ajan napit vastakkain. Luulenpa että kyse on jostakin väärinkäsityksestä, ja että kolmannella kaudella he jo lyövätkin hynttyyt yhteen ja keskittyvät yhteiseen 'viholliseensa' eli niihin 'bad guysseihin'.

No "otherssit" sieppasi Clairen, Waltin ja ampui Sawyeria. Eikös siinä ole jo riittävästi syitä laittaa napit vastakkain. Ja othersseilla olisi kyllä mahdollisuus sopia saarelaisten kanssa. Todellakin. Esim. kertomalla ketä he ovat, miksi ovat saarella. Ja hehän osaavat saarelta poiskin. Eli he tahallaan pitävät "lentokoneessa olleita" saarella.

Kuten sanoin, tässä on todennäköisesti jonkinmoinen hullu koe menossa, jossa saarelaisia tarkkaillaan erikois olosuhteissa yms...
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Hevimetal
29.05.2006 17:54:33 (muokattu 29.05.2006 17:57:36)
Silloin kun ne tiedemiehet siellä jäätiköllä sano, että "It's not a false alarm this time." Meinasikohan ne sillä sitä kertaa ku Desmond unohti painaa näppäintä ni ne huomas jo jotain silloin, mutta luuli sitä vääräksi hälytykseksi. Ja ruudulle tullu numero siellä jäätiköllähän oli 7418880. 4x8x15x16x23x42 = 7418880.

Ja mikä helkkari tuolla takaoikeella menee?
http://video.google.com/videoplay?docid=-1682278325349636460

E: kirjotusvirhe
Jag
29.05.2006 18:02:17

Ja mikä helkkari tuolla takaoikeella menee?
http://video.google.com/videoplay?docid=-1682278325349636460

siis missä? jos meinaat tuota mustaa pistettä, se on vain joku kasvi. Kamera liikkuu niin että musta pistekkin näyttää liikkuvan. Mutta sehän on vain paikallaan oleva kasvi jolla on musta "pää"
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)