http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-190590.html Sama setti yhtä pykälää isommalla koolla. Mun ehdottamassa versiossa tuo tomien koko kasvaa tasaisemmin 8-10-12-14 ja 20" bassari on todella namu. Kyllä tuo 22":kin varmaan toimii, mutta itse pidän 20":sta erittäin paljon niin soundin kuin paremman tomien asettelun puolesta.
Eikö noita saa thomannilta lainkaan enää 3 tomilla? Mä taisin viime joulukuussa ostaa niiden viimeisen 10-12-14- tomeilla olevan 20" bassarin setin. On hyvä paketti, mutta tuo yksi ylimääräinen tomi olisi kyllä ollut aika kiva mauste... Noita 4:n tomin settejä ei vaan silloin joulukuussa ollut tyrkyllä. Olisin tod.näk langennut sellaiseen.
Sanottakoon nyt, että kannattaa ottaa vakavasti myös käytettyjen rumpujen osto. Kysyt ensin vain joltain (vaikka täältä), että onko hinta kohdillaan ja tavara laadukasta. Puhut viisaita sanoja. Käytettyjä saa aika mukavaan hintaan, kun vaan sattuu kohdalle. Toisaalta, jos löytää uutena sellaisen unelmasetin, missä tomien koot, värit ym. detaljit natsaavat just omaan makuun niin onhan uusi aina uutta...
Life is short and then you die.