Aihe: Mikä nelikielinen Fenkku?
1 2 3
Cliff Wiams
28.05.2006 22:32:32

Mikä kannattaa hankkia?
www.kootutteokset.com
DVD
28.05.2006 22:38:02 (muokattu 28.05.2006 22:43:35)
Mikä kannattaa hankkia?

Jazz bass. Monipuolisin.

P.S. Mulla oli samanlainen Morris jazzbasso mikä sulla omassakuvassa. Sillä erotuksella että mun bassossa oli mustat nauhamerkit ja musta binding. Oli 1970-luvun alkua. Basso oli aika painava ja mikit olisi nykytietämyksen mukaan kannatanut vaihtaa. Muuten OK peli. Kun olet tottunut Jazzbassoon suosittelen siinä pysymistä. Itelläkin on edelleen Jazzbass.
pardy
28.05.2006 23:25:04

Jazz bass. Monipuolisin.

Tai joku pajatso. Siis PJ-mikitetty presari tai jatsari. Paha tässä taas muiden arvailla mistä kysyjä eniten tykkää.
Teijo K.
29.05.2006 08:18:16

Se mikä tuntuu sulle parhaalta ja sopii parhaiten siun tarkoituksiin. Mistäs me ne voitaisiin tietää? Ni, ei mistään.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Cliff Wiams
29.05.2006 12:41:16

Omakuvassa Fenderin Jazz 70-luvun alkupuolelta. Kuva on otettu viisi vuotta sitten.

Olen pahoillani, jos annoin ymmärtää väärin. Kysymyksessä ei siis ole arvausleikki siitä, mikä on minun mielestäni paras basso.

On totta, että teen itse valintani valintani uuden basson suhteen. Oletan, että täällä ainakin osa suhtautuu objektiivisesti kysymykseeni ja näin ollen saan puolueettomia vastauksia. Kysymykseni taustalla on ajatus siitä, mitä mieltä muut ovat jostain tietystä instrumentista. Kun olen saanut mielipiteitä riittävän määrän, suhteutan omat mielipiteeni kysymykseen vastanneiden mielipiteiden kesken ja katson löytyykö yhtymäkohtia. Sitä varten tämä palsta on kai osittain olemassa.
www.kootutteokset.com
hemmo
29.05.2006 12:58:04 (muokattu 29.05.2006 12:58:11)

On totta, että teen itse valintani valintani uuden basson suhteen. Oletan, että täällä ainakin osa suhtautuu objektiivisesti kysymykseeni ja näin ollen saan puolueettomia vastauksia. Kysymykseni taustalla on ajatus siitä, mitä mieltä muut ovat jostain tietystä instrumentista. Kun olen saanut mielipiteitä riittävän määrän, suhteutan omat mielipiteeni kysymykseen vastanneiden mielipiteiden kesken ja katson löytyykö yhtymäkohtia. Sitä varten tämä palsta on kai osittain olemassa.

Emme näemmä osaa vastata noin relevantteihin kysymyksiin.

Lienet Sarasvuosi lukenut.
Rupmu-mumot.
Karlsson
29.05.2006 13:03:30
Mikä kannattaa hankkia?

Kaikki. Varmuuden vuoksi.
Skividöveinau
Teijo K.
29.05.2006 13:14:26

Kaikki. Varmuuden vuoksi.

Mielellään kahtena kappaleena, varalle.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Petzki_H
29.05.2006 15:55:04
Presari ehdottomasti ja mustana mieluiten, tiiän yhen kaverin jolta vois irrota edullinen käytetty.
Matalien taajuuksien maisteri
J.Hollström
29.05.2006 16:34:50
Itse olen eniten tykästynyt Precision malliin. Jos vain yhdellä pitäisi mennä, niin silloin se olis presari ja pitkällä leimalla.

Perusteluna se, että sen soundi on ylivoimaisen leipova, jota muulla bassolla ei saa. Toki jatsikin on myös kiva olla olemassa.
absqua
29.05.2006 17:22:59
Leimoista viis, mutta kyllä se meikäläiselläkin presari on joka useimmin tarttuu keikalle lähtiessä mukaan.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
J.Hollström
29.05.2006 17:26:12
Leimoista viis

Äläs nyt kuule vähättele. Soundi lähtee leimasta! Mitä pidempi, sitä parempi soundi ;o)
absqua
29.05.2006 17:27:33
Äläs nyt kuule vähättele. Soundi lähtee leimasta! Mitä pidempi, sitä parempi soundi ;o)

Ai niinkö se on?
Mulla oli kyllä kerran L-sarjan presari tosi pienellä leimalla, mutta kyllä sekin ihan hyvältä soundasi.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Heikki L.
29.05.2006 17:44:09

Itse olen eniten tykästynyt Precision malliin. Jos vain yhdellä pitäisi mennä, niin silloin se olis presari ja pitkällä leimalla.

Pre-CBS:kin varmaan kävis?

Presarin kannalla ollaan täälläkin, tosin siedätyshoito jazzbassoon alkaa tuottaa pikkuhiljaa tulosta.
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
juici
29.05.2006 19:20:14

Presari, Ramones väreissä tietty.
Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö."
J.Hollström
29.05.2006 21:52:55
Pre-CBS:kin varmaan kävis?

No kyllä kävis, jos finanssipolitiikka antais periks.
salmivaara
29.05.2006 22:19:00

Miten jatsari sopii tämmösen Squierin "presariin" tottuneen kouraan?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
jauheliha
29.05.2006 22:40:53
Miten jatsari sopii tämmösen Squierin "presariin" tottuneen kouraan?

Hyvin. Nimimerkki: Kokemusta on. Tai itelle ainakin sopi aika hyvin, kun sellasta Affinity-sarjan Squieria soitellu kun siinä on se ohuempi kaula, joka sitten tuosta omasta jatsarista löytyy.
"Vejetään vaan tatsilla."
Cliff Wiams
30.05.2006 08:49:07

Emme näemmä osaa vastata noin relevantteihin kysymyksiin.

Lienet Sarasvuosi lukenut.

En ole lukenut ensimmäistäkään
www.kootutteokset.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)